Giffin & جرثقیل سرپرست جیک لوئیس

وقتی که جیک لوئیس بود یک بچه در حال رشد در سواحل شرق خانواده اش تابستان سنت از جاده دام در سراسر کشور به دنبال

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

وقتی که جیک لوئیس بود یک بچه در حال رشد در سواحل شرق خانواده اش تابستان سنت از جاده دام در سراسر کشور به دنبال Boston Red Sox و بازدید از پارک ملی. در طول راه خود را مردمی همیشه متوقف به اتمام معماری "سنگهای قیمتی" به یاد لوئیس. برای این کار او اعتبار مادام العمر خود را با شیفتگی چگونه ساختمان ها در کنار هم قرار دارند. "به علاوه" او می افزاید: "پدر و مادرم بازسازی خانه های ما زمانی که ما زندگی در ماساچوست و [بعد] در تگزاس. من همیشه لذت بردم از تماشای کسبه کار بر روی این پروژه. قدردانی من برای خوب ساخته شده قطعا می آید از پدر و مادر من."

پس از دبیرستان در تگزاس لوئیس مطالعه علوم سیاسی و مطالعات زیست محیطی در دانشگاه کارولینای شمالی — ملت های عمومی دانشگاه اجاره در سال 1789 و هنوز هم رتبه در میان بهترین کالج ها در این کشور — که در آن او در زمان یک دوره در معماری سبز "بود که واقعا چشم باز" او به یاد می آورد. از آن پس او را گرفته و منافع خاص در پایدار homebuilding.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


پس از فارغ التحصیلی از UNC لوئیس بود علاقه مند در تلاش چیزی متفاوت او می گوید. "بسیاری از همسالان من در حال حرکت بودند به شهرستانها برای شرکت ها مشاغل و من فقط به حال یک احساس است که یک حرکت شبیه بود که نه حق گام بعدی برای من. بنابراین در پاییز 2014 من در ارتباط با یک دوست که در کار معاملات در نانتاکت. من نقل مکان کرد وجود دارد و به عنوان یک کارگر و نجار دستیار, کار در خانه در سراسر جزیره است."

به عنوان آن می رود با مردان جوان در معاملات یک کار منجر به بعد و پس از نه ماه در این جزیره او را به اشویل برای پیوستن به یک فریم خدمه محلی پیمانکار عمومی.

"و کمتر از یک سال بعد من به سمت شمال به ویرجینیا برای ساخت یک انبار قطب در یک خانواده اچ مزرعه یک فرصت است که قرار به استفاده از بسیاری از آنچه من آموخته بود در سال گذشته و نیم" لوئیس به یاد. "نه تنها انبار اولین تجربه من در مدیریت پروژه, آن را نیز در هنگام ساخت و ساز از یک شغل به شغلی ممکن است." به عنوان پاداش اضافه شده است که پروژه اغلب شامل پایان روز آبجو با دوستان مشرف به Rivanna رودخانه.

در اکتبر 2016, Lewis به رهبری غرب با دوست دختر خود Bryn که متولد سانتا باربارا. "من می دانستم که من می خواستم برای ماندن در ساخت و ساز" او به یاد می آورد. "من علاقه ای به مدیریت پروژه انگیزه من برای پاسخ به یک آگهی آنلاین در سال 2017, برای یک سرپرست در Giffin & جرثقیل. در آن زمان, من می دانستم که بسیار کوچک دیگر که آنها ساخته شده است خانه های پایان بالا. کارکنان تواضع و تعادل کار و زندگی به من ایستاده بود به عنوان ارکان مهم این شرکت در طول مراحل اولیه مصاحبه روند."

در ماه اوت سال 2017, Lewis آمد سرنشین به عنوان یک سرپرست. او همچنین با این نسخهها کار در تضمین کیفیت یک برنامه اختصاص داده شده به بازبینی پروژه های انجام شده پس از سه ماه و دوباره پس از یازده سال دوباره بازرسی کار و چک کردن در با مشتریان. "ما مطمئن شوید که مالکان مبارک," او می گوید.

همانطور که برای لوئیس ویژه علاقه پایدار homebuilding او قدردانی چشم انداز بر روی لبه برش از فن آوری سبز و کار برای مشتریان که ارزش با کیفیت بالا, معماری قابل توجهی خانه او می گوید.

"من از کار کردن در کنار حرفه ای که در میان بهترین در آنچه انجام می دهند" او می افزاید. "هیچ کس را برش هر گوشه در اینجا. من واقعا یادگیری راه درست برای انجام کارها."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن