نگه داشتن جنبش زنده

این نژادپرستی نظاممند است که شایع است در سراسر کشور است که یک بار دیگر در معرض بودن و سانتا باربارا است نه معا

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

این نژادپرستی نظاممند است که شایع است در سراسر کشور است که یک بار دیگر در معرض بودن و سانتا باربارا است نه معاف از تقاضا برای عدالت نژادی به عنوان خود ما را در اداره پلیس ثابت کرده خود را به ناقص. بسیاری از مردم مشتاق در ماه گذشته نشان داده اند که حمایت خود را به صورت سیاه و سفید زندگی مهم جنبش با آمدن به خیابانها در اعتراض.

اگر چه این اعتراضات شروع هفته پیش, آن مهم است به اجازه لحظه ای بمیرد. این هنوز هم است و شده است یک علت ارزش برای مبارزه با, و ما باید همچنان به حمایت از این جنبش در هر راه ما می توانیم. راه های مختلف وجود دارد هر کسی می تواند انجام این کار از خانه.

صندوق جنبش است. بعضی جاها من اهدا شده شامل سازمان های بزرگ مانند سیاه و سفید زندگی می کند و ماده به قید وثیقه وجوه و کمک های متقابل وجوه مانند SB کمک های متقابل جامعه است.

ثبت دادخواست و به اشتراک گذاری آنها را در سراسر رسانه های اجتماعی. وجود دارد بسیاری از دادخواست علیه خشونت پلیس در گردش در سراسر اینترنت.

تماس و ایمیل خود را به مقامات دولت محلی برای نشان دادن حمایت خود را برای کلید تغییر سیاست و رای! استفاده از USA.gov برای پیدا کردن مقامات اطلاعات تماس.

آموزش خود را در تاریخ نژادپرستی و چگونه به ضد نژادپرستانه. جستجو برای کتاب, مستند, فیلم و تلویزیون را نشان می دهد که می تواند کمک به شما انجام این کار.

استفاده از قدرت خرید خود را. پشتیبانی محلی سیاه متعلق به کسب و کار و هنرمندان.

اجازه ندهید که این مهم باعث محو شدن در خارج از آگاهی ما است. سانتا باربارا: ما باید همه چیز را در قدرت ما برای حفظ این جنبش زنده در جامعه ما است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب