کن پتیت: 1940-2019

سوپر سه شنبه در مارس ۲۰۲۰ اولین انتخابات بزرگ شهرستان کن پتیت بود که در ۴۰ سال گذشته، آن را مشاهده نکرد، یا مد

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

سوپر سه شنبه در مارس ۲۰۲۰ اولین انتخابات بزرگ شهرستان کن پتیت بود که در ۴۰ سال گذشته، آن را مشاهده نکرد، یا مدیریت نکرد. پس از خدمت به عنوان دفتر شهرستان هوارد Menzel معاون ارشد، پتیت جانشین Menzel، خدمت چهار دوره در حال اجرا "سبد پیک نیک" از وظایف، از جمله رئیس انتخابات افسر.

خدمات چیزی است که مردم همیشه با کن مرتبط است. او نعاشق کمک به مردم و ساختن جامعه بود. نامزدها همه می گویند که آنها یک نوع پلت فرم آنها در حال اجرا برای اجرا. اما وقتی از پتیت پرسیدم که چرا برای کانتی کلرک می دواند، لبخند همیشگی اش لحظه به لحظه از بین رفت، او درست به من نگاه کرد، و او گفت: «من واقعاً می خواهم برای مردم تفاوت ایجاد کنم.» و اون از خيلي جهات اين کاررو کرد

انجمن مدیران شهرستان کن پتیت وجود دارد, جلسه با طرف تقسیم شوخی در حالی که nudging آنها را به سمت صادقانه تر, دولت باز. رئيس گروه پتت، با دانستن نام هر کارمند، همیشه پرس و جو زمانی که یک عضو خانواده قایقرانی بود. شیرها باشگاه کن ، اصرار هر کسی که او ملاقات کرد به "توقف برای غربالگری چشم رایگان." سانتا باربارا پسران و دختران حامی باشگاه کن، گفتن هر خانواده جدید به شهر در مورد تمام ورزش های بزرگ خود را، تفریح، و فرصت های یادگیری. روز اسپانیایی قدیمی سنترون کن، تشویق مردم برای پیدا کردن دلیلی برای "جشن" تاریخ محلی و "پیدا کردن دلیلی برای فیستا."

کن از اینکه مامور انتخابات و کلرک کانتی شده بود لذت می برد. وقتی به کسی کمک می کنید که فرم های مربوط به عروسی یا مجوز کسب و کار ش را تکمیل کند، این سند را برای اولین خانه اش ثبت کنید، این چیزی است که هرگز فراموش نمی کنید." بازدیدکنندگان برای عروسی دادگاه شهرستان رمانتیک خواهد بود شگفت زده زمانی که همکار هدایت آنها را از طریق کاغذ بازی از پشت ضد به شاهد مراسم خود و یا اطلاع رسانی فرم کسب و کار جدید خود را. کن عکس هایی را که تازه ازدواج کرده بود برای او از عروسی دادگاهشان - کن که به یک طرف ایستاده بود، به عنوان شاهد یا مهمان جمع آوری کرد.

چارلز دیکنز رمان ها در مدارس محلی دیگر به اندازه کافی آموزش داده نمی شود. Pettit خوانده شده بود ، و ملاقات با اعضای محلی از خانواده گسترده Dickens او را هیجان زده. با این حال برای او سخت بود که صحبت کردن Nicholas در مورد چرا Great Expectations دیوید کاپرفیلد ،الیور توست ، نیکلاس Nickleby، و انتظارات بزرگ به معنای بسیار برای او.

مهم بود چون، مانند بسیاری از دیکنز خوش شانس protagonists، کن بزرگ شده بود رها شده، در کالیفرنیای جنوبی متولد شده اما در پرورشگاه در شمال ایالت نیویورک بزرگ شده است. او می دانست کودکانی که مشکلات چشم تشخیص داده نشده آنها را در مدرسه نگه داشته و یا سلامت آنها را تضعیف. او می دانست که کودکانی که فقط در ورزش های تیمی پذیرش پیدا می کنند، جایی که خانواده، درآمد، نژاد و مذهب اهمیتی ندارن. او کودکانی را می شناخت که بر حس تعلق نبودن شان در یک مهمانی، جشنواره یا خنده دلدار به شوخی مشترک چیره می شد. به همین دلیل است که برنامه های چشم انداز باشگاه شیرها، تیم باشگاه پسران و دختران و ورزش های درون استخوانی، و باز روز اسپانیایی قدیمی، revels قابل دسترس به معنای بسیار برای او. به همین دلیل بود که از بین تمام مقامات منتخب منطقه، کسی که بیشتر با کن تشديد می کرد، دکتر دن سکورد جمهوری خواه در فضای باز بود، که او هم به عنوان یتیم پرورش داده شده بود و «گاهی تنها شخص سیاسی می توانستم درباره چیزی که واقعاً درک می کند، بپرسم.»

به همین دلیل بود که این مرد خنده دار، گذاشته پشت می تواند به عنوان یک شیر جدی و متمرکز اگر کسی سعی کرد با حق رای هر شهروند به متلاشی کردن، که برای کن مقدس بود، مهم نیست که در آن زندگی می کردند، چه شما متعلق به شما و یا اجاره، آیا شما یک خانه در همه بود.

کن هنگامی که اجازه داد اعضای جمعیت بی خانمان ساحل جنوبی ثبت نام کنند، سپس رای، با استفاده از "درخت انجیر" به عنوان محل اقامت قانونی خود مشهور شد. بعضی ها شوکه شدن، ولی برای کن، حق هر شهروند برای اعمال حق امتیازشون مهم نبود کجا خوابیدن

کن به طور گسترده ای پس از کباب شدن در دادگاه برتر برای دو روز در مورد UCSB / Isla ویستا رای دادن دانش آموز شناخته شده است. Pettit توضیح داد که چرا دانش آموزان می تواند ثبت نام برای رای دادن که در آن آنها در مدرسه حضور داشتند، چگونه رای خود را دقیق tabulated شد، و چه تلاش های دفتر انتخابات ما ساخته شده تا اطمینان حاصل شود که هر و همه رای خواهد بود شمارش در صورت امکان. در طول چالش های قانونی برای انتخابات شهرستان که برنده حاشیه کمتر از 20 رای رقابت بود. در دموکراسی، حق اساسی نظام ما این است که هر رای دهنده واجد شرایط شانس رای دادن داشته باشد، و رای آنها شمارش شود.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن