حفظ حفاظت میراث

تپه از سانتا باربارا backcountry ارائه بکر زمینه توسعه نیافته, پیوسته زمین که ارائه پناهگاه امن برای حیات وحش

توسط NEWSWORLDS در 7 تیر 1399

تپه از سانتا باربارا backcountry ارائه بکر زمینه توسعه نیافته, پیوسته زمین که ارائه پناهگاه امن برای حیات وحش و راه زندگی برای نسل های کالیفرنیا. از باغ ها و باغ های انگور به مزارع گاو و حفظ فضاهای باز این سرزمین را Santa Barbara County یکی از زیبا ترین و بی سر و صدا مکان های روی زمین است.

بالاتر از زمین گاو lazily چراندن در دامنه کوه, در حالی که در زیر زمین کوچک به رنگ زرد و سیاه و سفید سمندر پس از استراحت مایل طولانی treks برای دیدار با جفت خود در ورنال استخر و انبار برکه است که نقطه چشم انداز پس از باران زمستان.

خانواده-اجرای مزارع و همسایه فضاهای باز در خدمت نقش حیاتی برای اقتصاد محلی و حفظ آنها حیاتی برای بقای حیات وحش بومی که یافتن مهلت در سرزمین های خود را از با شکوه طاس عقاب به مبهم کالیفرنیا ببر سمندر. فشارهای فزاینده جمعیت انسانی و توسعه همچنان به تهدید این راه زندگی است.

این خدمات شیلات و حیات وحش است که متعهد به "همکاری با دیگران برای حفظ ماهی حیات وحش و گیاهان و زیستگاه آنها برای ادامه نفع مردم آمریکا است." ما نمی تواند رسیدن به این ماموریت به تنهایی و ما می دانیم که حفاظت موفقیت نیاز به همکاری با جوامع محلی برای ترویج داوطلبانه نظارت بر غیر زمین های فدرال است.

در سال 2020 در همکاری با سانتا باربارا زمین اعتماد ما به کمک امن فدرال و دولت بودجه برای حفاظت دائمی اسایش در 644 هکتار از زمین های مزرعه محافظت از چند نسل دامداری میراث و حیات وحش خود را در مرتع پرورش احشام پشتیبانی در ابد. این مشارکت به عنوان یک مدل به عنوان ما سوار مشابه در مشارکت با دیگر حاضر مالکان در سراسر شهرستان. این برنامه کمک مالی ارائه مالکان با پرداخت غرامت مالی است که پشتیبانی از معیشت خود را در حالی که حفظ فضاهای باز حیات وحش نیاز به رشد.

در سال های اخیر ما توسعه دو حفاظت از برنامه ریزی برای کشت فعالیت برای حمایت از تولید کنندگان و جوامع آنها خوراک در حالی که تعادل نیازهای نادر حیات وحش در این منطقه است. این برنامه پوشش بیش از 100 ، 000 هکتار و کمک به ایجاد گونه های در معرض خطر مقررات قانون کمتر دست و پا گیر برای کشاورزان محلی و مالکان در حالی که فعالیت های خود را انجام مانع بهبود نادر حیات وحش بر اساس بهترین در دسترس علم در مورد این گونه ،

این حفاظت از برنامه های همراه با بودجه فدرال برنامه های کمک به بازگرداندن اعتماد با جوامع محلی در حالی که آوردن حیات وحش در معرض خطر یک گام نزدیک تر به حذف از لیست گونه های در معرض خطر.

ما به عنوان نگاه به آینده ما ادامه خواهد داد برای همکاری در این جوامع که در آن ما در خدمت به حفظ و حفاظت از میراث و راه زندگی برای نسل های آینده از کالیفرنیا در سانتا باربارا کانتی.

استیو هنری است که یک میدان سرپرست در شهرستان ونتورا ماهی ها و حیات وحش اداره خدمات شیلات و حیات وحش.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب