لبنان و مقامات منتخب انفجار Wolf بیش از خودداری از میلیون ها نفر در مراقبت بودجه

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 4:20 PM EDT Jul 17, 2020لبنان چهار دولت و مقامات منتخب به شدت محکوم کرد

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

لبنان چهار دولت و مقامات منتخب به شدت محکوم کرد رژیم صهیونیستی است. تام گرگ در نامه ای جمعه بیش از خودداری از میلیون ها نفر در مراقبت های قانون بودجه از لبنان شهرستان خواستار حرکت "خرده ظلم و ستم."

دولت ایالت دیو آرنولد و دولت تکرار. فرانک رایان اهل الماس و سو راس همه جمهوری خواهان گفت که این حرکت یک "باور نکردنی توهین" به لبنان ساکنان شهرستان. گرگ تایید کرد در یک کنفرانس خبری پنج شنبه که لبنان نمی خواهد دریافت نزدیک به 13 میلیون دلار از طریق مراقبت در عمل و حاکی از آن بود که یک نتیجه از شهرستان کمیساریای 2-1 رای ممکن است به حرکت لبنان به زرد فاز در برابر دستور دولت است.

"وقتی آنها گفتند:" ما در حال رفتن به رعایت محدودیت های ما در حال رفتن به را خود ما قوانین و یا مقررات' ... OK پس نمی آیند می گویند شما می خواهید چیزی از دولت هنگامی که شما به دنبال ندارد و قوانین" گرگ گفت. "وجود دارد عواقب این عواقب."

زمينه و هدف: گرگ خودداری میلیون ها نفر در همه گیر تسکین کمک های مالی از لبنان County

گرگ آن را رد کرده بود "قصاص" اما اشاره زرد مرحله رای گفت: در حالی که سایر استان ها ساخته شده تهدید لبنان تنها شهرستان به دنبال از طریق با آن است.

رایان الماس راس و آرنولد گفت: حرکت بود "اختیاری عمل نامناسب با انگیزه" که "ممکن است عملی."

"فرماندار اشتباه است او انگیزه نادرست است و او ممکن است در نقض مفاد مراقبت قانون و دیگر قوانین فدرال یا ایالتی با قوانین" در این نامه می خواند. "این باور نکردنی است, توهین به 140,000 افرادی که انتخاب کرده اند به زندگی می کنند در لبنان County, و ما با توجه به هر موجود خیابان از مراجعه به محافظت از ما از تشکیل از او خرده ظلم و ستم."

همچنین در روز جمعه Rep. استن Saylor نیویورک رئیس مجلس تخصیص بودجه و کمیته ای به نام گرگ معکوس "عمل شرم آور" و انتشار بودجه به لبنان.

"این کمک های مالی شد اختصاص توسط قوه مقننه در دو قطعه از قانون که فرماندار امضا و به قانون است. او نمی تواند به سادگی چشم پوشی از قوانین پس از او علائم آنها" Saylor در بیانیه ای گفت.

زمينه و هدف: Lebanon County رد رژیم صهیونیستی است. Wolf تصمیم و رای به حرکت خود به زرد فاز'

زمينه و هدف: Lebanon County شورش علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ به عنوان دیگر شهرستان در پنسیلوانیا انجام داده است

اختلاف بیش زرد فاز قطعنامه

پس از مقامات منتخب در لبنان و سایر استان ها تهدید می شود به حرکت خود به زرد فاز در مه, گرگ هشدار داد که کسانی که به دنبال از طریق خواهد معرض خطر از دست دادن اختیاری فدرال محرک بودجه.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در آن زمان گرگ به نام مقامات منتخب به دنبال دامن دولت را بازگشایی دستورالعمل "بزدلانه" و گفت: آنها با درگیر شدن در "رفتار که هر دو خودخواه و ناامن است."

یک سخنگوی گرگ گفت: "Lebanon County رهبری قرار داده و خود را صاحبان کسب و کار و ساکنان در معرض خطر که آن را نقض قانون در اوایل سال جاری توسط یک جانبه حرکت این شهرستان از قرمز به زرد در مخالفت با فرماندار سفارشات deeming شهرستان فاقد شرایط لازم برای مراقبت بودجه."

"فرماندار دره سفارشات نیرو و اثر قانون" سخنگوی Lyndsay Kensinger گفت: در یک ایمیل.

در نامه آرنولد رایان الماس و راس نوشت که گرگ "فرض چه Lebanon County کمیسیون را با خود مارس 15 قطعنامه کاملا اشتباه است."

"کمیسیون' قطعنامه تنها اعمال شده به شهرستان-اجرای تاسیسات. مانند در حال حرکت به زرد بود و در واقع بی معنی به عنوان دولت های محلی معاف بودند حتی تحت فرماندار شدیدی stay-at-home سفارشات" در این نامه می خواند.

قطعنامه تصویب شده توسط دو حزب جمهوری خواه county کمیسیون لایحه ایمز (ames) و باب فیلیپس در 15 مه تنها رسما شهرستان عملیات به زرد فاز دستورالعمل. قطعنامه متحده حرکت است نه "الزام آور و یا بخشنامه در هر بخش خصوصی سرمایه گذاری است که در داخل لبنان County است. محدودیت در کسب و کار هنوز هم وجود دارد در مدنی و دولت در سطح, و آن است که وقت را بر آن کسب و کار به دانستن خطرات به خصوص اگر به مقررات دولت و یا اخذ مجوز."

اما Lebanon County, دادستان منطقه اسکله هس Graf - امضا کنندگان نامه از لبنان حزب جمهوری خواه به مقامات منتخب اظهار داشت که لبنان خواهد حرکت خود را به رنگ زرد فاز - گفت: ممکن است که دفتر او نمی خواهد تحت پیگرد قانونی قرار هر کسب و کار است که تصمیم به بازگشایی به زرد فاز دستورالعمل.

"این یک تضمین است که (کسب و کار) نمی خواهد چهره مسائل فوق لبنان کانتی" فیلیپس گفت: در مارس 15, جلسه, جایی که آنها تصویب قطعنامه. "اما این به معنای ما به ما به دادگاه باز شود و (بود) به عنوان مثال و همچنین شامل همه کسب و کار در این است که نمی خواهد تحت تعقیب در سطح شهرستان."

هر چند این قطعنامه را توجه داشته باشید که کمیسیون نمی تواند حرکت بخش خصوصی در کسب و کار به زرد فاز چند مقامات منتخب را تشویق کسب و کار برای بازگشایی علیه دولت دستورالعمل های در معرض خطر خود را. ایمز (ames) Phillips, آرنولد, الماس رایان و Graf همه با حضور در ژوئن 5, تجمع در طعم و سیسیل در پالمیرا یک رستوران است که بازگشایی آن به داخل سالن غذاخوری, پس از مصرف با الهام از این کمیسیون زرد فاز قطعنامه.

بیشتر: مقامات منتخب راه آهن در برابر گرگ در رالی برای بازگشایی پالمیرا رستوران

در کنگره ایالات متحده دن Meuser که او نیز در ژوئن 5, تجمع در طعم سیسیل نیز عقب هل دادن در برابر گرگ.

در نامه ای به فرماندار چهارشنبه Meuser گفت: الزامات اضافه شده توسط اداره جامعه و توسعه اقتصادی که در استان ها به دنبال دولت صادر بسته شدن سفارشات باقی می ماند واجد شرایط برای مراقبت بودجه در "درگیری مستقیم با قوه مقننه قصد پارامترهای شهرستان امداد بلوک کمک برنامه."

Meuser خواست گرگ به انتشار بودجه به لبنان.

"من مصرانه از شما را به پیروی از مجمع عمومی قانونی قصد و هدایت وزارت خزانه داری مربوط به COVID-19 شهرستان امداد بلوک کمک برنامه. زندگی و معیشت آنها در خطر است" Meuser نوشت: در این نامه است.

نورا صدفی را می توان در رسید nshelly@ldnews.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن