مقامات لبنان زنگ خطر افزایش شدید در دوز های بیش از حد در سال 2020

اخبار روزانه نورا شلیلبنان منتشر شده 11:27 صبح EDT اوت 13, 2020فقط در طول سال، تعداد مرگ و میر بیش از حد در لب

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

فقط در طول سال، تعداد مرگ و میر بیش از حد در لبنان در حال حاضر در 21، فقط چند کمتر از کل برای همه سال 2019، زمانی که 28 نفر در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در این شهرستان درگذشت.

لبنان شهرستان مواد مخدر و الکل مدیر گروه وظیفه جیمز Donmoyer گفت : اگر روند نگه می دارد ، او آماده برای دیدن 40 یا بیشتر مرگ و میر بیش از حد در سال جاری است. که یک روند سال طولانی مرگ بیش از حد نسبتا راکد در لبنان شهرستان معکوس. در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ۲۷ مورد بیش از حد کشنده وجود داشت. اگر چه تعداد بیش از حد کشنده در مورد, نیز وجود دارد افزایش در بیش از حد گزارش شده. در ماه ژوئن، 54 گزارش شده در بیمارستان های مربوط به بیش از حد در لبنان شهرستان وجود دارد، Donmoyer گفت. در یک ماه عادی، این شهرستان معمولا بین پنج تا 10 بستری در بیمارستان مربوط به مصرف بیش از حد.

دونموير گفت: "اين فقط تعداد مرگ ها نيست" ما می دانیم که همه در حال مرگ نیستند، اما می دانیم که بسیاری از مردم زیاده روی می کنند."

در حالی که ۱۵ مورد از مرگ ها در کدپستی ۱۷۰۴۲ و ۱۷۰۴۶ بوده است -- که شامل شهرستان های لبنان، کورنوال، و جنوب و شمال لبنان می شود، -- دونمویه گفت که در سایر نقاط این شهرستان نیز بیش از حد کشنده وجود دارد، مانند میرزتاون، انویل، جونزتاون و پالمیرا.

دونرموير و شهردار لبنان شري كاپلو روز سه شنبه در خبري هشدار داده اند كه نيروي ويژه هروئين مشترك شهرستان لبنان متوجه افزايش مرگ بيش از حد اخير مواد مخدر مخلوط با فنتانيل شده است، مواد مخدري كه 50 برابر قوي تر از هروئين است. بنابر این خبر منتشر شده، فنتانیل در طول تاریخ در هروئین یافت شده است، اما دونمویه گفت گزارش های سم شناسی از اکثریت مرگ و میر بیش از حد تا کنون در سال جاری فنتانیل موجود، گاهی اوقات با داروهای دیگر مانند کوکائین یا مت آمفتامین مخلوط شده است.

"همه دقیقا نمی دانند آنچه آنها را گرفتن،" Donmoyer گفت. آنها فکر می کنند که هروئین مصرف می کنند، آنها فکر می کنند کوکایین یا هر چیز دیگری که استفاده می کنند مصرف می کنند و بیشتر از آن چیزی که ممکن است بفهمند در دارو وجود دارد."

در اینجا تجزیه از مرگ بیش از حد است :

تعداد کل مرگ و میر بیش از حد تا کنون در سال 2020: 21

تفکیک جنسیتی: ۱۵ مرد، ۶ زن

سن محدوده: 21-56

دونمويه ر گفت که در ماه هاي ژانويه و فوريه هفت بار بيش از حد بوده، هيچ کدام در ماه مارس، سه مورد در ماه آوريل، هفت مورد در ماه مه و چهار مورد در ماه ژوئن وجود نداشت.

بیشتر: شهرستان لبنان کمک می کند تا کسانی که مبارزه با اعتیاد به بازگشت به درمان پس از COVID-19

بیشتر: ملاقات با دکتر یوکوم لبنان : پزشک قانونی شهرستان و پزشک خانواده که هنوز هم می سازد تماس های خانه

نه فقط مسئله لبنان

دیگر مناطق این منطقه افزایش مرگ و میر مربوط به مواد مخدر و مصرف بیش از حد را نیز دیده اند. در شهرستان لنکستر، افزایش ۲۷ درصدی مرگ بیش از حد در شش ماه اول سال ۲۰۲۰ وجود داشته است: ۷۱ نفر در سال جاری بر اثر مصرف بیش از حد در اثر مصرف بیش از حد جان خود را از دست داده اند، در مقایسه با ۵۶ نفر در نیمه اول سال ۲۰۱۹، به گفته مدیر اجرایی کمیسیون مواد مخدر و الکل شهرستان لنکستر، ریک کاستنر.

در حالی که سخنگوی وزارت امور خارجه برنامه های مواد مخدر و الکل گفت که آنها یک روند در سطح دولت بین همه گیر و بیش از حد را مشاهده نمی کنند، آنها به شهرستان یورک اشاره کرد به عنوان یک منطقه گزارش سنبله در مصرف بیش از حد.

York County Coroner Pam Gay said there were 83 overdose deaths by the first week of August in 2019. گی گفت: در سال ۲۰۲۰، که در همان دوره زمانی به ۱۳۱ مرگ بیش از حد رشد کرد، هر چند ۳۲ نفر از این مرگ ها هنوز در انتظار تایید هستند، اما مشکوک به مصرف بیش از حد مواد مخدر هستند، گی گفت.

آدری گلادفیلر، مدیر کمیسیون مواد مخدر و الکل نیویورک/آدامز، گفت: COVID-19 همه گیر است که تلاش های درمانی تاثیر. در آغاز همه گیر، افراد نیازمند درمان به دلیل نگرانی در مورد COVID-19 کمتر به توافق برسند، گلادفالتر گفت، و انجام جلسات الکلی های ناشناس یا مواد مخدر ناشناس عملا به جای اینکه در فرد مشکلاتی را برای برخی از افراد مطرح کرده است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب