لژیون boomers: چقدر خوب خواهد مشاهیر در فوتبال ؟

کالج فوتبال از نوعی خواهد بود بازی در پاییز. در واقع ما نمی دانیم که برای اطمینان حاصل کنید. اما ما باید امیدو

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

کالج فوتبال از نوعی خواهد بود بازی در پاییز.

در واقع ما نمی دانیم که برای اطمینان حاصل کنید. اما ما باید امیدوار باقی می ماند. برای استارت تاپیک فقط بیش از حد پول به دست داشت لغو نجومی هزینه قدرت پنج کنفرانس مدارس برآورد مبلغ 4.1 میلیارد دلار در سال مالی درآمد.

چه چیزی بیشتر است که فقط در هفته گذشته E. Gordon Gee از 76 سال رئیس جمهور از دانشگاه وست ویرجینیا گفت: فوتبال خواهد بود — حتی اگر این معنی است که او را به شرکت در آن.

"ما در حال رفتن به بازی فوتبال در پاییز" Gee گفت: در مصاحبه با WOWK. "حتی اگر من به کت و شلوار — و من مچ ضبط من آماده برای رفتن."

داشتن مردان مسن در بازی فوتبال به منظور صرفه جویی 2020-21 فوتبال کالج فصل است تند و شدید ایده در بهترین کلمات مانند "مضحک" و "وحشتناک" نیز به ذهن می آیند. باوجود اینکه هی در خوشگذران نظر فکری.

اگر بدتر می آید به بدترین چگونه خواهد بود قابل توجه متولدین و ژنرال Xers کرایه در زمین? جایی که آنها بازی ؟ آنچه را که آنها انجام می شود ، آیا کسی واقعا اهمیت دارد ؟

اگر این مقاله ثابت می کند چیزی است که ما واقعا نیاز به ورزش برای بازگشت. در اینجا می رود هیچ چیز:

بیل کلینتون

اگر 42nd رئیس جمهور ایالات متحده در حال حاضر 73 سال بودند به قرار دادن بر روی لباس او را نسبتا طولانی (و در عین حال به احتمال زیاد رسوایی-رنگ آمیزی) دانشکده فوتبال حرفه ای. پس از روی لئامت دادن به عنوان شروع کارفرمایی در دانشگاه آرکانزاس کلینتون را وارد کنید انتقال پورتال و تا پایان در ویرجینیا. وجود دارد کلینتون خواهد فراتر از انتظارات منجر کاوالیرز به 9-3 فصل است.

پس از بدست آوردن شروع کار برای دومین سال متوالی در برابر اشعه های مضر UVA کلینتون به احتمال زیاد تبدیل به موضوع تحقیقات داخلی. پس دوام دو بازی تعلیق سابق فرمانده کل قوا منجر به Wahoos به اولین قهرمانی ملی و اعلام کنند برای پیش نویس NFL با بالاترین تصویب امتیاز از هر گونه فشار — منظورم UVA کارفرمایی پس از مت Schaub.

دنزل واشنگتن

مانند پرستاران نیواورلئان' Taysom تپه یا لاس وگاس اظهارات' ورودی rookie لین Bowden جونیور واشنگتن خواهد بود جک از همه معاملات در دانشگاه واشنگتن — آن را دریافت ؟ ذکر شده به عنوان در حال اجرا پشت در نمودار عمق 65 سال خواهد بازی در هر موقعیت قابل تصور حتی پله به عنوان مربی در مناسبت.

بسیار شبیه به کسانی که از دیرین Clemson گیرنده گسترده ای شکارچی اکلاهما طول واشنگتن کالج حرفه ای به عنوان به خوبی به عنوان خود را همه جا حضوری در این زمینه نیاز به ورزش مفسران به دقیقا روشن است که "بازی با واشنگتن" به آنها مراجعه و در چه سالی ساخته شده بود. مناقشات سیاسی قطعا امدن که بیش از بسیاری از خود دیدنی و جذاب بازی می کند بهترین است. یکی نیست به دنبال شخصی "شکوه" واشنگتن خواهد اصرار دارند که اعتیاد به مواد مخدره اطراف او است "هیاهوی بسیار برای هیچ چیز."

Steve Carell

Carell, خواهد, خوب, cringeworthy کالج فوتبال حرفه ای. ابتدا روی لئامت دادن خود را در UPenn, Carell خواهد در شروع کارفرمایی به مدت سه سال -- و نه برای خود ضریب هوشی شبکه بازی (که او احتمالا می خواهم کمی دارند) و یا خود توانایی ذاتی برای رهبری یک تیم فوتبال (که او می خواهم به احتمال زیاد هیچ کدام) اما چون UPenn: کوچک و کم بودجه برنامه تحت الشعاع قرار توسط در دولت عظیم مانند پیت و پن استیت. دانستن UPenn فوتبال تیم ملی است که در حال حاضر از دست داد علت این مربیان را نادیده گرفت Carell نادانی در کارفرمایی.

پس از سال ها از دست دادن و بدرفتاری با برخی از اعضای کادر مربیگری سابق ستاره از تلویزیون نشان می دهد "دفتر" را به زودی از دست دادن علاقه به فوتبال و انتخاب کردن به گرادیان-انتقال به دانشگاه کلرادو بولدر منظور به دنبال یک عشق و علاقه است. Carell خواهد بود به عنوان یک شکست توسط برخی از, اما در همه انصاف و قلب او هرگز در آن است.

Dwayne Johnson

فیزیکی نمونه با جاذبه و pearly white لبخند به بوت شدن سنگ خواهد بود یک نیروی در زمین فوتبال اما کمی زمان بازی. پس از دریافت پیشنهادات از آبی-خون برنامه هایی مانند Penn State, Clemson و ایالتی فلوریدا, دفاعی مقابله خواهد پذیرش بورس تحصیلی از دانشگاه میامی است. در طی چهار سال در U, 6'5", 290-کوبنده شروع می شود تنها در یک بازی.

Underscouted از کالج جانسون را در رفتن به دنبال یک حرفه ای در بازیگری و کشتی کج در WWE (که همان). تصمیم خود را به دنبال یک حرفه ای در خارج از فوتبال را ثابت خواهد بود دانا به عنوان جانسون را در ده ها تن از فیلم و تبدیل به یکی از بالاترین دستمزد بازیگران در این صنعت است. البته این فقط یک حدس ...

ویلیام کوک را پوشش می دهد بسکتبال زنان. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن