پاپ آهنگ از گذشته ما selves

غزل: من هرگز واقعا بدست قطع Spotify در. من این ایده برای یک لیست پخش و سپس بلافاصله ضربه به پرتاب در هر آهنگ ک

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

غزل: من هرگز واقعا بدست قطع Spotify در. من این ایده برای یک لیست پخش و سپس بلافاصله ضربه به پرتاب در هر آهنگ که احساس می کند و حتی در حاشیه مربوطه آزادسازی کل آلبوم در به طوری که آن را به سرعت devolves به 15 ساعت مصیبت خراب شده همه نامتجانس آهنگ من صرف زمان حذف. که یا لیست پخش باقی خواهد ماند سه یا چهار-آهنگ-طولانی stub محکوم از هوی و هوس آن آغاز شد چرا که آستانه برای موفقیت خود را بیش از حد بلند پروازانه.

آنچه من در تلاش برای انجام من فکر می کنم این است که برای تقطیر احساس: برای پیدا کردن ترکیب کاملی از آهنگ به همراه — و سپس بعد از بازگشت من به یک حالت خاص و یا وضعیت.

اما با وجود reams اعم از بی ربط ناتمام لیست پخش وجود دارد تعدادی از آلبوم ها را که من در حال حاضر پر طیف گسترده ای از طیف عاطفی: Frank Ocean این کانال نارنجی دانی ترومپت و آزمایش اجتماعی به گشت و گذار Regina Spektor را دور. و پس از آن وجود دارد alt-J عالی موج.

گوش دادن به این آلبوم است مانند بالا رفتن از در کنار آشکار و آشکار از خودشان همه ما گوش دادن در کنار یکدیگر است. من راه رفتن سگ من — هجده-نوجوانان گام و او را متوقف می کند به رعایت/ توسط قانون است که او خودش را تنظیم کرده است بر آسفالت داغ از پارکینگ در زیر خانه من; من رانندگی به تازگی مجوز در راه من به SAT; من 16 حضور در اولین کنسرت گریک تئاتر غافل خواهد شد که این سایت از یک دوجین بیشتر brainbending عاطفی exorcisms فقط در چند سال; من روی تخت من دانشجوی سال اول خوابگاه عزاداری سابق من اول Instagram پست با دوست دختر جدید خود را; من در سازمان حفاظت محیط زیست, کتابخانه, مطالعه برای یک صد امتحانات مختلف; من در اشتباه قطار از رم; من آرام خودم را قبل از پر رو اول تاریخ; من امضای قرارداد برای اولین کار من; من آن بازی را دوباره و دوباره.

من superplastic مغز نوجوانان باید با تشکیل کل سیناپسی مدارات که حلقه خطوط که آلبوم. هر گیتار الکتریک جیر جیر هر ویژه شعر هر fizz دام: تمام چیزی که ماندگار در آگاهی من.

در یک لحظه وحشت, پیروزی, دل شکستگی, رفعت, افسردگی یا غم و اندوه هر زمان که من احساس می کنم نیاز به بازگشت به خودم می توانید حلقه, پیدا کردن کاور آلبوم آبی-سبز میدان — rainbowy rivulets گنگ دلتا گرفته شده از فضا و آرامش را به آن enfolding گرما.

اگر تنها نام گروه نبود تا شجاعانه kitsch, شاید آن می تواند زندگی می کنند تا به پدرم ارزیابی زمانی که من برای اولین بار او را نشان داد: "نوع اصلاحی پینک فلوید." نمی تواند من 15 ساله خود گرفته اند که به عنوان یک اشاره برای رفتن به خر خر کردن واقعی چیزهای ؟

اما من واقعا خجالت کشیدم. من دوست دارم که آلبوم آن و حتی درخشان تر نماید ، من فکر نمی کنم من همیشه خسته از گوش دادن به آنها از تنظیم به کسانی که ژولیده صداهای کنار همه گذشته مس کرمان احساس همه چیز را با هم.

مادلین: آلبوم قرض خود را به این نوع عاطفی لایه بندی و تکرار گوش دادن, کاهش, شما در داخل و خارج از احساس. برخی از آلبوم ها تبدیل به خانه برای سال آماده و در انتظار برای هر نسخه از خودم به در آمده و احساس می کنید خود را آشنا گرما. من غزل برای رسیدن به alt-J و من فکر می کنم خود من پناهگاه: امی واینهاوس را Frank یا خون آشام آخر هفته , مدرن, خون آشام های شهر یا صبا را در سطل لیست پروژه و یا (اخیرا) فیونا اپل بهانه پیچ برش.

پس از آن وجود دارد من لیست پخش که تبدیل به پس زمینه به تمام قطعات زمان: یک ماه سپتامبر در یک تابستان در بروکلین. در آنها وجود دارد یدکی آهنگ که ظهور در حال حاضر مانند اشکالات در کهربا: آثار برخی از احساس. این آهنگ از آنجا که آنها سقوط کرد به طور منظم چرخش ارائه یک نگاه اجمالی در گذشته خود که دیگر وجود ندارد یکی untainted همه آمد که پس از آن.

"قهوه" توسط Sylvan اسو و من دروغ روی لبه دبیرستان, بهترین دوست, دوست, خواب, خیره شدن به سقف در حالی که او تصمیم می گیرد چه چیزی را می پوشند جای خود غلت بزنید دور انداخته گزینه های بر روی زمین است. او در حال صحبت کردن در مورد اهمیت فرهنگی از Lana Del Rey سپس در مورد Paulo Freire و مطالعه مستقل و سپس در مورد مطلق برتری Tex-Mex tacos و من زمزمه همراه savoring این بیت از او است. این بود که قبل از ما بزرگ مبارزه قبل از سه سال سکوت قبل از غلت تابستان تقویت.

یا "Drifty" توسط Sjowgren بازی می کند و من در اولین ماه از فروپاشی با اولین عشق من گریه در تخت خواب دوقلو در کالج من در خانه در حالی که هم اتاقی من در آشپزخانه است. من به یاد داشته باشید به خصوص حاد درد شکستن قلب خود من و از disentangling روز من از سال ها با هم. این بود که قبل از او شروع به متن من (تقریبا یک سال بعد) چند بار در روز, پیام های طراحی شده برای تکان دادن و یا زخم — قبل از من در نهایت مسدود او اجازه رفتن از این ایده که ما می تواند خوب مردم به یکدیگر است.

خیلی از رابطه من با موسیقی یک تجربه از نوستالژی که احساس خنده دار می گویند در 22. من عاشق آهنگ عاشق راه آن را برای تلفن های موبایل, بله, بلکه دوست داشتن آنچه که موسیقی متصل است. وجود آهنگ و یا لیست پخش که من گوش دادن نیست مگر اینکه من می خواهم به طعم و مزه خاص نوستالژی و پس از آن که موسیقی می شود بیشتر تثبیت شده در حافظه: هر دو متصل به یک تجربه و یاد آن تجربه است.

که نوستالژی است (مانند همه nostalgias) یک دروغ است. به خاطر سپردن لحظات زیبایی قبل از غم و اندوه و یا لحظات غم و اندوه قبل از خشم. اما این رمانتیسیسم می کند در خدمت یک هدف شاید. برای نگه داشتن حقایق پیچیده تر از آنهایی که من حمل: راه من می توانم عاشق کسی که بعدها به من صدمه دیده است دست یک فرد را انتخاب کردم به از دست دادن.

**

موسیقی یک کشتی به نگه داشتن ما تجربیات بسیاری از ما selves — آن را به ما می دهد کلمات (و نواختن بر طبل) برای هر لحظه از شادی و سرخوشی و هر گونه خاص از دل شکستگی است. گاهی یک آهنگ را رمز یک لحظه خاص حمل و نقل ما را به احساس ما نمی دانیم که هنوز هم وجود دارد. بار دیگر آن را یک کلی دیگری یک پناهگاه است که خوش آمدید هر نسخه از خودمان در هر خلق و خوی.

حتی در حال حاضر در این تابستان موسیقی پس زمینه جذب لحظات زندگی ما است. در چند ماه زمانی که رسلیا را "میلیونàریا" نقش آن را برای ما ارسال حق بازگشت به آشپزخانه مشترک ما خانه سرخ کردن سبزیجات تمپورا و خنده به ما نشت آنها در سراسر زمین. سپس ما را غمگین و دلتنگ و ما خزیدن به ما مربوطه موسیقی پناهگاه امید این اتاق به اندازه کافی در میان تمام کسانی که قبلی خودشان برای ما جدید است.

غزل فلپس و مادلین گرگوری co-نوشتن دوشنبه ستون نوع از عشق است. با آنها تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب