Newsom توصیه سانتا باربارا نزدیک آن میله

فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom جدید صادر سفارشات و توصیه های مربوط به نوار تعطیلی در پاسخ به این دولت را افزا

توسط NEWSWORLDS در 8 تیر 1399

فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom جدید صادر سفارشات و توصیه های مربوط به نوار تعطیلی در پاسخ به این دولت را افزایش سنبله در COVID-19 عفونت و بستری شدن در بیمارستان. Santa Barbara County مانند Ventura — سقوط بر روی توصیه می شود لیست. آن نامشخص باقی مانده است چه تاثیر در صورت وجود این دستور جدید را در سانتا باربارا; تلاش برای گرفتن یک واکنش از county health سخنگویان تاکنون منجر نشده پاسخ.

سانتا باربارا شده است گزارش ثابت سنبله در موارد جدید طی چند هفته گذشته; روز جمعه در آخرین شماره 81. با وجود این که شهرستان مقامات بهداشتی اعلام کرد که آنها در حال گسترش کسب و کار است که می تواند دوباره باز شامل سالنهای ماساژ ناخن سالن و یک لیست از شخصی دیگر خدمات شرکت است که شامل در میان چیزهای دیگر, سوراخ کردن ناحیه تناسلی. مقامات بهداشت عمومی اظهار داشت که با وجود افزایش در تعداد موارد تایید شده تعداد فعال موارد حذف شده است. واحد مراقبت های ویژه ارجاع شده اند افزایش اما تعداد نسبتا پایین باقی می ماند.

کالیفرنیا یکی از 29 متحده گزارش افزایش COVID موارد و در واقع یکی از کشورهای گزارش شدیدترین شتاب. اما با 58 شهرستانهای بر روی زمین پزشکی با چالش های مطرح شده توسط این ویروس به طرز چشمگیری متفاوت است. حتی در داخل با توجه به شهرستان ها وجود دارد تفاوت های آشکار. در سانتا باربارا کانتی اکثر زمان فعال موارد در حال وقوع در سانتا ماریا تا حد زیادی با توجه به این که شهر فقر رانده مسکن تراکم.

سانتا باربارا مقامات بهداشت تلاش کرده اند برای حفظ روشن و سازگار پیام در آن همیشه در حال تغییر COVID آمار. در ژوئن 19, برای مثال, بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg شد به طور قابل توجهی احساس خطر است که این شهرستان امکانات بیمارستان می تواند خود را به چالش کشیده به جای ناگهانی سنبله است که به نظر می رسید در قلمرو امکان اگر نه احتمال در آن زمان است. Ansorg معروف اظهار داشت که او شده است می خواهم التماس پزشکی پزشکان در برخورد با COVID "شخص کاری انجام دهد." پس از آن تعدادی از بستری شدن در بیمارستان شروع به کمی شیب. محلی تجهیزات پزشکی او است پس به این نتیجه رسیدند کافی برای پاسخگویی به تقاضای مورد انتظار را.

با توجه به این واقعیت شهرستان سرپرست گرگ هارت گفت این امر می تواند غیر منصفانه به جلوگیری از شخصی ارائه دهندگان مراقبت از باز کردن درهای خود را. دولت دستورالعمل را مجاز شهرستان برای باز کردن این کسب و کار یک هفته پیش. در پاسخ به زنگ Ansorg بیان که باز به تعویق افتاد, یک هفته.

هارت معتقد است که بزرگترین تهدید مطرح شده توسط COVID تا حد زیادی نامرئی و متمرکز در سانتا ماریا. سرکوب صورت-ماسک scofflaws به عنوان پیشنهاد شده است را انجام دهید کمی برای کمک به افرادی که هیچ چاره ای جز رفتن به محل کار و کسانی که فاقد این منابع به لحاظ اجتماعی فاصله چهارم است که به شدت تنگ شده.

هارت گفت که شهرستان بازرسان با محیط زیست خدمات بهداشتی و درمانی شده اند بیشتر به شدت بازرسی از رستوران ها برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن قوانین ایمنی هستند به رعایت. او گفت: حدود 20 شهرستان "سفیران" مستقر شده اند برای اطمینان بیشتر رعایت شود.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن