درسهایی از براک ترنر: UC برکلی را تکرار استنفورد اشتباهات

محتوای warning: خشونت جنسی و آزار و اذیت جنسی. به عنوان یک دانشگاه استنفورد, دانشگاه, دانش آموز, شباهت بین نیک

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

محتوای warning: خشونت جنسی و آزار و اذیت جنسی.

به عنوان یک دانشگاه استنفورد, دانشگاه, دانش آموز, شباهت بین نیکلاس ژائو — افزایش UC برکلی junior متهم به تجاوز جنسی و براک ترنر آمار نزدیک به خانه. جامعه ما همچنان به احساس غم و اندوه و خشم ناشی از ترنر حمله. حتی سال بعد جرم خود میشکافد امواج عزاداری و خشم. بنابراین من اینجا هستم تا به ایستاده با UC برکلی جامعه است.

در آغاز ممکن است, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos منتشر شد مقررات جدید برای عنوان نهم اعلام جدید برای حمایت از کسانی که متهم به پردیس آزار و اذیت جنسی. با توجه به این عنوان جدید IX سیاست بازماندگان خواهد شد و در صورت بی پایان از موانع خود را در مبارزه برای عدالت است.

این قوانین اجازه می دهد دانشگاه ها برای برگزاری متقابل امتحانات خود را در رسیدگی و محدود تعریف از آزار و اذیت جنسی. در حال حاضر وزارت دادگستری پیش بینی کرد که این منجر به 32 درصد کاهش در بررسی گزارش های قربانیان خشونت جنسی. درست زمانی که ما فکر پیشرفت ساخته شده بود DeVos' سیاست های جدید احساس مانند یک چاقو در پشت.

شانل میلر سفر یک مبارزه است. برای مدتی طولانی استنفورد دانشکده عنوان وضعیت به منظور محافظت از ما در دانشگاه استرلینگ تصویر. پس از دادخواست و تظاهرات دانشجویی, اما اجتناب ناپذیر و حیاتی تغییر به ثمر رسید.

استنفورد به زودی اجرا نهادی آگاهی سیاست در نهایت کمک به ما در ایجاد باغ یادبود و پلاک. این مراحل کمک میلر کنترل خود روایت — چیزی است که جامعه ما محروم از او به عنوان یک تجاوز جنسی بازمانده. در حال حاضر میلر کلمات در خدمت به عنوان یک ثابت درس برای دانشگاه ما.

با وجود این تغییرات این بی عدالتی ادامه داد. به جای پرداختن به تجاوز جنسی به عنوان یک سیستمیک موضوع ریشه در زن ستیزی و خشونت استنفورد اعلام کرد ممنوعیت الکل سخت از مقطع کارشناسی احزاب به عنوان یک راه حل.

این فریم استمرار این اشتباهی است که تجاوز جنسی ناشی از الکل و مواد مخدر. در او قربانی تاثیر بیانیه میلر نوشت: "الکل است نه بهانه. آن را یک عامل ؟ بله. اما الکل نمی شد کسی که ساده من, انگشتی من تا به حال سر کشیدن در برابر زمین با من تقریبا به طور کامل برهنه." خط پایین این است که رابطه جنسی بدون رضایت تجاوز به عنف است. استنفورد نباید نادیده گرفتن این واقعیت است.

در واقع نزدیک به یک پنجم زنان و یکی در مردان 71) در ایالات متحده را تبدیل به قربانیان تجاوز جنسی در طول عمر خود. از زنان قربانی از تجاوز, 79.6% اول خود را تجربه تجاوز جنسی قبل از سن 25. این تجاوزات جنسی اغلب رخ می دهد در کالج.

هر روز قربانیان تجاوز جنسی مبارزه با روایت خود. قربانیان تحت فشار قرار دادند پایین و سکوت کرد و باعث خرابی زندگی این "روشن" و "هوشمند" مردان است. ما entrench مشکل ساز رفتارهای کالج مردان به یک شکاف از "پسران پسران." اکثر رسانه ها هنوز هم مراجعه به ترنر به عنوان یک "المپیک-امیدوار شناگر" و "استنفورد است."

اما هنگامی که ما برای جلوگیری از این متجاوزان از صدمه زدن بیشتر womxn? به عنوان یک جامعه هنگامی که ما توقف خاموش کردن صدای این قربانیان ؟ هنگامی که عبارت "به اندازه کافی به اندازه کافی است" جدی گرفته شود?

در موارد تجاوز به عنف در این نما به دروغ به تصویر می کشد مجرم را تعالی. ما اخراج تجاوز جنسی در محیط های دانشگاهی به دلیل جامعه لینک های هوش با فضیلت. ما فراموش می کنیم که افراطی ترین موارد خشونت اغلب strategized توسط حیله گری ذهن. یک فرد دانشگاهی درخشندگی نه آنها را اخلاقی انسان است. این اخراج از خشونت جنسی اجازه خواهد داد که این مردان برای به دست آوردن موقعیت های بالا از قدرت بعد از آن در زندگی است.

مثال دیگر را می توان در سطح بالایی از آزار و اذیت جنسی در نیروی کار و از جنس قاچاق در منطقه خلیج به ویژه در دره سیلیکون. این تطهیر از سوء استفاده جنسی در داخل و خارج از محل کار و خاموش فریب این اعمال انحرافی ریشه در زن ستیزی و اوایل دخالت در خشونت های جنسی.

علاوه بر این ما نمی توانیم فراموش کنیم که در حالی که سیاه و قهوه ای از افراد کم درآمد جوامع در حال گذراندن سال زندان برای جرمهای جنایات ترنر تنها صرف سه ماه پشت میله های زندان برای تجاوز به یک زن است. نژادی و امتیاز طبقاتی نباید یک فرد را از دریافت یک مجازات برای جنایات خود را. اگر ما موسسات را ندارد پاسخگویی به موارد تجاوز به عنف و ما ایستاده و با ما دست در جیب ما ما تبدیل به همدستی بازیکنان در یک سیستم سوء استفاده جنسی و خشونت است.

در حالی که 80 درصد از تجاوز گزارش شده توسط زنان سفید پوست, زنان رنگ هستند بیشتر احتمال دارد به تجربه خشونت جنسی نسبت به زنان سفید پوست هستند. علاوه بر بازماندگان از رنگ چهره بسیاری از فرهنگی و اجتماعی و موانع است که جلوگیری از آنها را از دنبال عدالت است. بنابراین ما باید درک کنیم که مبارزه با خشونت جنسی است که متصل به مبارزه BIPOC جوامع است. این یک intersectional موضوع است.

ژائو گزارش شده است به عنوان یک سریال متجاوز. او متهم شده است که از آزار جنسی (تجاوز اتوبوس و سوء استفاده) بیش از 20 womxn و در نتیجه UC برکلی جامعه شده است عمیقا تحت تاثیر خود جرائم.

من مصرانه از دانشگاه برکلی جامعه به اشتباهات مشابه در دانشگاه استنفورد بود. ایستادن برای قربانیان این مورد. حفاظت از آنها. گوش دادن به خود را در ماتم و درد است. به عنوان کالج جوامع آن است که تعهد ما برای کمک به کسانی که نیاز به کمک و برای از بین بردن ما نهاد " تاریخ بی عدالتی.

ما نیز باید تشخیص دهند که بسیاری از قربانیان تجاوز جنسی را انتخاب کرده اند به سکوت. صلیب-بررسی روند مضرات بازماندگان و لفاظی که ی کلی اتهامات واهی مانع بسیاری از زنان از صحبت کردن. در این مورد دانشگاه باید سرمایه گذاری در سلامت روان تر منابع است که در مقابله با این فرم خاص از تروما.

به عنوان یک هدف بلند مدت دانشگاه نیز باید سرمایه گذاری استثنایی در آموزش و پرورش برای کارگران و دانش آموزان است. این شامل خوابگاه کارکنان در دانشگاه مددکاران اجتماعی بالینی مشاوران محلی و گروه های مردمی در برابر خشونت است.

در حال حاضر زمان به sugarcoat واقعیت های خشن در دانشگاه حمله. از لحظه ای که یک دانش آموز مراحل پا در محوطه آنها باید آگاه باشید از شدت آن و تاثیر. از رسانه ها به زندگی تجربه تجاوز جنسی ریشه دوانده در فرهنگ است. وقت آن است که برای مختل کردن آن مفهوم. تجاوز به عنف جرم است بدون در نظر گرفتن متجاوز آموزش و پرورش و وضعیت.

در طی این فرایند من ایستاده با UC برکلی جامعه و حمایت از شجاع شهادت این womxn. غم انگیز خود را تجربه هستند و نه آمار. آنها بازماندگان از خود میراث.

منابع:

ثبت درخواست برای اخراج فوری و اقدام قانونی علیه نیکلاس ژائو

ملی تجاوز جنسی Hotline: 800-656-4673

شانل میلر قربانی تاثیر نامه

Lora Supandi یک دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه استنفورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب