طومار خواستار برکلی پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس می رسد بیش از 6 ، 000 امضا

اخیر طومار خواستار برکلی اداره پلیس به defunded به دست آورده کشش میان سیاه و سفید زندگی اهمیت تظاهرات در سراسر

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

اخیر طومار خواستار برکلی اداره پلیس به defunded به دست آورده کشش میان سیاه و سفید زندگی اهمیت تظاهرات در سراسر منطقه خلیج و در سراسر کشور.

در این دادخواست ادعا می کند که "بیشتر افسران و اسلحه و زندان و زندان" قادر به حل نابرابری نژادی, بی عدالتی و یا خشونت های پلیس. این طومار در ادامه به تماس برای مقامات منتخب به اتخاذ یک بودجه است که پشتیبانی از "جامعه رفاه" divests از بشکه و reallocates منابع مالی برای خدمات اجتماعی, مواد غذایی و مراقبت های بهداشتی و مسکن و سایر خدمات است.

به عنوان از مطبوعات زمان درخواست جمع آوری شده بیش از 6,500 امضا در Change.org.

دادخواست حامی و برکلی ساکن توکی Nagata گفت که او در مورد دادخواست در حالی که جستجو برای محلی اقدام را در پاسخ به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

"این بودجه باید نسبت به چیزهایی مانند مسکن مناسب سیستم مراقبت از سلامت روان در خارج از مضر پزشکی و صنعتی, آموزش و پرورش, سیستم, مواد غذایی, همه آن چیزهایی که مردم نیاز به زندگی می کنند یک زندگی شرافتمندانه," Nagata گفت.

Nagata اضافه شده که چون او ممتاز به برخورد خشونت یا جرم و جنایت در یک روز به صورت روز او فکر می کند که گفتگو در مورد تعطیل از پلیس باید مرکز افرادی که چنین تجربه.

در حال حاضر دو طرح بودجه تصویب شده توسط شهر برکلی در ژوئن 2019 earmarks حدود 75 میلیون و 77 میلیون دلار برای پلیس مخارج در سال 2020 و 2021 بود. این حساب برای 16 درصد از این شهر خالص هزینه ها در سال 2020 و 17 درصد خالص هزینه در 2021. با مقایسه این شهرستان است که میله میله به صرف حدود 55 میلیون دلار در هر سال در رده بهداشت و درمان و مسکن و خدمات اجتماعی.

پس از به تازگی اعلام کرد که کسر بودجه, اما, شورای شهرستان خواهد شد با برگزاری نشست ژوئن 16, که در طی آن تعدادی از رضایت موارد مربوط به 2021 بودجه مطرح خواهد شد با توجه به جلسه خود کرد.

این ایده تا حدی تعطیل از پلیس ممکن است به دست آوردن حمایت از اعضای شورا به عنوان به خوبی.

"Councilmember (کیت) Harrison موافقت با طرح دادخواست و علاقه مند است در حرکت برخی از کمک های مالی از پلیس برای حمایت بیشتر خدمات مبتنی بر جامعه" گفت: J. T. Harechmak مقننه دستیار برای هریسون در یک ایمیل.

در حالی که برگزار کنندگان این طومار هستند ناشناس, گروه پال خواستار قطع بودجه دولت برکلی PD بوده و تشویق هواداران در توییتر و Instagram به ثبت درخواست و حمایت تعطیل از پلیس در جلسات شورای شهرستان.

این گروه نیست پاسخ به درخواست مصاحبه با مطبوعات زمان.

بشکه کاهش یافته است به نظر در دادخواست.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن