'اجازه دهید بچه های ما بازی در PA' به ارمغان می آورد از صدها نفر در حمایت از ورزش پاییز

کوین مور یورکدیلی رکورد منتشر شده 3:55 PM EDT اوت 20, 2020روز پنجشنبه بیش از دویست نفر، از جمله والدین و دانش

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

روز پنجشنبه بیش از دویست نفر، از جمله والدین و دانش آموزان و ورزشکاران، گام های ساختمان کاپیتول ایالتی در هریسبورگ را پر کردند تا حمایت خود را به نفع ورزش های پاییزی نشان دهند.

این تجمع توسط دو مادر به نام های جولی واگنر برکارت و ریچل گیبس کنار هم قرار گرفت.

بسیاری از مردم -- بیشتر پوشیدن ماسک -- تا به حال نشانه های نمایش "اجازه دهید آنها بازی، و شعار "اجازه دهید بچه های ما بازی،" پژواک در سراسر مراحل ساختمان.

در ۶ اوت، دولت تام ولف توصیه کرد که ورزش نباید تا حداقل ۱ ژانویه ۲۰۲۱ به دلیل بیماری همه گیر کروناویروس از سر گرفته شود.

بیشتر: قانونگذاران ایالتی برای ورزش پاییز فشار; گرگ هنوز هم توصیه می کند انتظار تا سال 2021

بیشتر: PIAA تاخیر سقوط ورزش حداقل دو هفته دیگر ، امیدوار است برای متقاعد کردن گرگ

PIAA رای اوت 7، به تاخیر انداختن ورزش پاییز تا دو هفته به طوری که مقامات این سازمان می تواند با دولت ولف دیدار برای بحث در مورد توصیه او.

روز جمعه، 21 اوت، PIAA در مورد آینده ورزش پاییز برای سال آینده تصمیم گیری خواهد کرد. اما برخی از مناطق مدرسه در سراسر ایالت تصمیم به لغو ورزش پاییز گرفته اند.

برکارت و گیبس می دانند که ورزش برای جوانان چقدر مهم است و می خواستند صدای شان به همراه هر دیگری که در حمایت بودند شنیده شود.

برکارت تجمع روز پنجشنبه را با تشکر از هر کسی که بیرون آمدند آغاز کرد.

بیشتر: هریسبورگ بالا می شود مدرسه منطقه 3 سوم برای لغو ورزش برای پاییز

برکارت می گوید: «ما امروز در حمایت از همه دانشجویان-ورزشکاران و اعضای خانواده مشتاق به یک فصل ورزشی پاییزی در اینجا ایستاده ایم.» "ما باید به مبارزه برای افتتاح ورزش های پاییزی ادامه دهیم."

گیبس گفت داشتن جامعه ای که از ورزشکارانی که ورزش می کنند حمایت می کند، راه درازی را پیش می رود.

گیبس گفت: همکاری با هم می توانیم پایه های قوی برای فرزندانمان بسازیم. "من شخصا دیده ام جوامع ما و تیم های ورزشی تابستانی به طور موثر ایجاد پروتکل برای حمایت از سلامت دانش آموزان و ورزشکاران است."

"از طریق دانشگاهیان و دو و میدانی، ما در حال آماده سازی کودکان برای درس زندگی هستیم."

در این تجمع فهرستی از سخنرانانی که در مورد اینکه چرا ورزش باید این سقوط آینده را از سر گیرد، صحبت کردند.

اشلین اونیل، ارشد دبیرستان کاتولیک یورک در شهرستان یورک، اولین دانش آموزی بود که در این تجمع صحبت کرد.

اونیل تشویق کننده است و در تیم هاکی روی زمین و لاکراس در یورک کاتولیک بازی می کند.

او می گوید: «من فقط به این دلیل ورزش می کنم که سرگرم کننده است، اما برای برخی از هم تیمی های همکارم چنین نیست.» "آینده کالج خود را در ورزش بستگی دارد و نداشتن یک فصل شانس خود را برای حضور در یک مدرسه فراتر از دبیرستان لطمه می زند."

اونیل در جریان سخنرانی خود گفت: نداشتن ورزش تاثیر زیادی بر سلامت روانی ما دارد. "این وضعیت روانی ما را در راه ما هرگز نمی تواند تصور تاثیر می گذارد."

اونیل در مورد اضطرابی که در این زمان عدم قطعیت پشت سر می گذاشت صحبت کرد.

«من فقط می خواهم از سال پایانی بازی ورزشی ام در دبیرستان لذت ببرم و این فرصت را داشته باشم که در اطراف هم تیمی هایم باشم.»

جاش فولتن، ارشد دبیرستان بیگلرویل در شهرستان آدامز گفت که می خواهد این فرصت را داشته باشد که فصل پایانی فوتبال خود را بازی کند.

فولتن گفت: «اگر می توانستم بیرون بروم و از فصل ارشدم لذت ببرم، برایم معنی زیادی خواهد داشت.» "ورزش در تمام عمرم بخشی از من بوده است و نمی توانستم تصور کنم که یک سال بدون بازی پیش برم."

فولتن قبل از اينکه روز جمعه تصميم بگيرن يه پيا داشت

گفت: به چیزی که از ما می گیرید فکر کنید. "این بیش از یک بازی برای ما است و ما درس های زندگی را از بازی ورزشی دور می کنیم."

نیک اندراسی، جوان تیم فوتبال کاتولیک یورک، گفت ورزش خروجی برای او و هم تیمی هایش است.

او می گوید: «حواس پرتی های زیادی در دنیا پیش می رود و ورزش بازی می کند به ما این امکان را می دهد که از آن حواس پرتی ها دور باشیم.»

بیشتر: PIAA صحبت می کند با کارکنان ولف در مورد توصیه های ورزشی; تصمیم گیری در انتظار تا اوت 21

نیک گفت می فهمد که سلامت و ایمنی همه است، اما معتقد است ورزش هنوز هم می تواند اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: کارکنان مربیگری ما کار بزرگی انجام داده اند که دمای همه را بررسی کنند و مطمئن شوند که ما به درستی فاصله اجتماعی داریم. "ما می خواهیم ورزش اتفاق بیفتد و ما هر کاری از دستمون بر میاد انجام می دهیم تا در عین حال در امان بمونیم."

استیت سن مایک ریگان از منطقه 31 روشن کرد که او می خواهد ورزش در پاییز از سر گرفته شود.

ریگان گفت: ما باید با اجازه دادن به بازی از بچه هایمان محافظت کنیم. "آنها سزاوار بازی و به عنوان یک پدر و مادر من نمی خواهم برای دیدن چیزی گرفتن از بچه من است که آنها آنقدر برای کار می کرد."

استیت ریپ مایک ریس که پدر سه فرزند است، گفت که تحت تأثیر تمام جوانانی قرار گرفته است که برای نشان دادن حمایت شان به تجمع بیرون می آیند.

ریس گفت: این دقیقا همان چیزی است که ما در حال حاضر نیاز داریم. همه ما به یک دلیل اینجا هستیم و این است که ورزش در پاییز بازی کنیم."

ریس همچنین پیامی برای ولف داشت.

او می گوید: «دولت ولف، این به شما بر نمی رسد که بچه هایم در فعالیت های پاییزی شرکت کنند.» "تو پادشاه نيستي و ما خدمتگزار تو نيستيم"

کوین مور گزارشگر زندگی ورزشی برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا که در آن او شیرجه رفتن به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که معنای عمیق تر از ورزش خود است. او را می توان در kemoore@ydr.com 717-309-4814، و یا در توییتر در @kevmoore93.

این پوشش تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک ها امکان پذیر است. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکان جدید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب