لیلی مای لازاروس, اخبار کارآموز

به ما بگویید که کمی در مورد خودتان. من در اصل از لس آنجلس صرف بیشتر از دوران نوجوانی در واشنگتن و صرف بخشی از

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

به ما بگویید که کمی در مورد خودتان. من در اصل از لس آنجلس صرف بیشتر از دوران نوجوانی در واشنگتن و صرف بخشی از دبیرستان در فرانسه. من در حال حاضر رو به افزایش junior در دانشگاه Tulane در New Orleans, روابط بین الملل و مطالعات خاورمیانه. من یک آکروبات هوایی و لذت بردن از سفر; نوشتن; ویرایش برای من دانشگاه روزنامه سر و صدا; خواندن کارل Hiaasen رمان و انجام نیویورک تایمز جدول کلمات متقاطع پازل در روزهای دوشنبه. من همچنین اجرای یک خشونت جنسی گروه پشتیبانی در من خواهری کاپا آلفا و تتا.

چه چیزی آن را مانند به شرکت در یک خبر کارآموزی با جهان بر سر آن ؟ آن را قطعا هیجان انگیز به گزارش حوادث است که به زودی خواهد آموخت که در تاریخ ایالات متحده, کلاس, اما از آن است که یک دلسردکننده مسئولیت را به عنوان یک تازه کار, روزنامه نگار. جدای از آن, من با بهره گیری از این فرصت برای نوشتن مستقل. کارآموزی تابستان هستند یک راه فوق العاده از دوستان و یادگیری در مورد محیط جدید.

چه رویای خود را روزنامه نگاری ، رشد من همیشه به فکر این امر می تواند خطر ناک به یک سفر نویسنده برای Condé Nast مانند پیکو Iyer. متاسفانه اوج سفر نوشتن است و بیش به لطف رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسان است. در حال حاضر من فکر می کنم این امر می تواند فوق العاده انجام کار به عنوان یک خبر خبرنگار در خاورمیانه و یا فرانسه در حالی که در وقت آزاد من نوشتن در مورد سابق پت تجربه مانند گرترود استین.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب