نقد و بررسی | flapping زدن را 'seeyoutonite'

اگر شما تا کنون شده است به یک کنسرت از هر نوع در سانتا باربارا بیش از گذشته می گویند 30 سال, شما احتمالا دیده

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

اگر شما تا کنون شده است به یک کنسرت از هر نوع در سانتا باربارا بیش از گذشته می گویند 30 سال, شما احتمالا دیده می شود جو دارد. او را با یک دفترچه یادداشت و مداد (به عنوان یک هنر نویسنده برای مستقل), پشتکار ضبط تنظیم لیست و ساخت هوشمند موزیکال اتصالات در آماده سازی برای دیگر متفکر و مهربان را نقد کنید. چه شما ممکن است بدانید — حتی اگر شما می دانید که او به خوبی از انتقادات او از موسیقی و هنر است که دارد نیز تسلط یکی دیگر از سبک این آهنگ با سبک indie rock.

آلبوم جدید از گروه او با درامر و تولید کننده فوق العاده تام Lackner با عنوان seeyoutoniteو این سومین انتشار توسط گروه flapping زدن. دارد و Lackner شروع به بال زدن در 1990s با استعداد بابا Barbaran بروس زمستان. از آن شده است وجود دارد یک ضبط وقفه بیش از 20 سال است اما بیش از آن زمان دارد مشغول بوده است نه تنها به بررسی جشنواره های موسیقی در سراسر جهان و نوشتن چند کتاب در مورد موسیقی جاز بلکه استارت کردن برخی از فوق العاده به یاد ماندنی مواد از خود آنجا که در نهایت در دسترس در حال حاضر در Bandcamp و از طریق مختلف دیگر رسانه های آنلاین.

چه چیزی باعث می شود که جدید زدن x 2 رکورد حتی بیشتر هیجان انگیز برای طرفداران منطقه ای ما استعداد استخر VIP مهمان لیست که شامل تاد Capps, Zach Madden جسی رودز گلن فیلیپس و پری Gripp در میان بسیاری دیگر. Standout در آهنگ های مانند "چیزی برای هیچ چیز" از ویژگی های فیلیپس آواز منجر شود. یک علاقه شخصی "سه شنبه بعد از ظهر" است که Nate Birkey را ترومپت adorning قوی آوازی توسط Woodard خود و حمایت کل یک بخش شاخ.

با الهام از کلاسیک راک سنگین وزن ها مانند باند و کمی شاهکار و فیلتر از طریق موسیقی جاز را پیچیده همساز حساسیت رکورد نشسته به راحتی در کنار کار بهتر شناخته شده '80s/'90s اعمال مانند آسفالت و R. E. M. نه برای هیچ چیز است و این دو خلاق از دارد و Lackner به مدرسه رفته با جهان بالا improvisers; seeyoutonite برای تلفن های موبایل هر دو تازه و بی انتها است. زرق و برق دار و به گرمی دعوت تولید همه از آن صورت گرفت در Lackner استودیو در کوه رانندگی می افزاید: شدت به این آلبوم صوتی تجدید نظر شود.

در یک شهر اغلب برای تبلیغ خود شباهت به بهشت موسیقی باید به همان اندازه ، با ورود flapping زدن را seeyoutoniteسانتا باربارا کردم جهان-کلاس گروه راک آن را سزاوار است. تجلیل نیز به مت Straka برای, برروی, Eggleston-esque آستین عکس.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن