معنایی سیری: چرا تکرار کلمات خود را از دست بدهند معنای

فکر می کنم در مورد کلمه "کلمه است." در حال حاضر خواندن کلمه "کلمه" چند بار کلمه "کلمه" است که به طور کامل ریشه

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

فکر می کنم در مورد کلمه "کلمه است." در حال حاضر خواندن کلمه "کلمه" چند بار کلمه "کلمه" است که به طور کامل ریشه دوانده در ذهن خود را. این کلمه یک کلمه ای جالب آیا شما نمی فکر می کنم ؟ آن است که یک کلمه آن است که املای "کلمه" و پس از آن استفاده می شود به توضیح است که یک کلمه است یک کلمه. شما می توانید یک کلمه صحبت می نوشتن یک کلمه فکر می کنم در یک کلمه و با استفاده از یک کلمه در بسیاری از راه های دیگر نیز هست. در حال حاضر شما باید خواندن کلمه "کلمه" در بسیاری از مواقع که کلمه "کلمه" باید نگاه کمی عجیب و غریب و یا حتی نادرست است.

این رخداد را تحت تاثیر قرار بسیاری از جنبه های زندگی ما هر چند ما آن را متوجه ممکن است. آن می تواند ما را تحت تاثیر قرار توانایی به آمده تا با ایده های چنین به عنوان کمک به "بلوک نویسنده" و یا آن را می تواند رخ دهد با آهنگ ها در رادیو و تلویزیون که تبدیل به خسته کننده پس از تکرار. آن حتی می تواند منجر به توقف احساساتی معنای یک کلمه مانند "عشق" و "نفرت" — هنگامی که آن را بیش از حد.

تقریبا همه این پدیده را تجربه کرده اما دیگر از سریع تقدیرنامه از آن من شنیده ام هرگز آن را مورد بحث و بررسی بسیار است. پس از یک جستجوی ساده است قادر به پیدا کردن که این تجربه منحصر به فرد است که به نام معنایی سیری.

نام آن از لئون جیمز از دانشگاه مک گیل در کانادا که در انجام یک مطالعه در سال 1962 در مورد این موضوع برای تز دکترای خود را. در گذشته بحث های معنایی سیری بوجود آمده بود و نام های دیگر در نظر گرفته شده مانند خاطره, مرور از معنا و قشر مهار.

آن کشف شده است که معنایی سیری بیشتر از یک تجربه روانی از هر چیز دیگری. به طور معمول, هنگامی که درگیر شدن با کلمات و سلول های عصبی در مغز شما را به آتش کشیدند. هر کلمه باعث عصبی خاص الگوی.

به عنوان کلمه استفاده می شود بارها و بارها عصبی الگوی همچنان به آتش باعث فعالیت خود را عصبی مرکزی و محیطی حسی و حرکتی را افزایش دهد. به سادگی قرار دادن مغز خود را در حال کار بسیار سخت به انجام همان چیزی که بارها و بارها.

در نهایت شما شروع به تجربه واکنشی مهار معنی مغز شما در واکنش به کلمه کمتر می شود شدید هر بار در آن تکرار شده است. پس از این واکنش طبیعی خواهد بود به فکر می کنم معنای این عمل این است که مهار و ما شروع به تبدیل شدن به اشتباه در مورد مشروعیت این کلمه در سوال.

اگر چه آن ممکن است به نظر می رسد بسیار علمی این فرایند این است که فقط بر اساس صرفه جویی درمصرف انرژی است. مهار اتفاق می افتد چرا که مغز شما به طور خاص اتصالات بودن بیش از حد در حال حاضر خسته می شود. فعالیت عصبی است که چه درایوهای وجود ما است, بنابراین این یک راه برای متوقف کردن پردازش های در سطح بالا از خستگی عصبی.

معنایی سیری است که تا حدودی از زبانی چیز عجیب و غریب و عدم وجود یک راه حل باعث می شود آن را حتی بیشتر از آن. آن را هیجان انگیز به کاوش روانی توضیح یک پدیده رایج است.

تماس با سینا کوهن-Parikh در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب