موسیقی زنده درگذشت; در حال حاضر چه ؟

این 12 اکتبر 2019. شما آمار سالن مو در صبح برداشت جدید 'مناسب در خیابان دولت. Dined در لس Agaves اوج بزرگ برای

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

این 12 اکتبر 2019. شما آمار سالن مو در صبح برداشت جدید 'مناسب در خیابان دولت. Dined در لس Agaves اوج بزرگ برای خوشمزه مول. به نام بچه نگهدار که شما پرداخت کمی اضافی برای اضافه کاری. و در آخر شما می رسند در سانتا باربارا کاسه برای یک کنسرت باب دیلن. در حال حاضر چند برابر است که یک بلیط دارنده هزینه های 4,500 — گنجایش در کاسه و موج دار شدن در اثر از دست دادن درآمد میشکافد از طریق جامعه است.

واضح است که بیش از فقط فروش بلیط در زمان ضربه به روز COVID-19 کشته موسیقی زنده به عنوان کنسرت ها در هم آمیخته به فرهنگ و اقتصاد در شهرستان سانتا باربارا, که دارای بالاترین نسبت تعداد فرهنگ و هنر غیر انتفاعی سرانه در کالیفرنیا است. با اینحال وقتی اعتصاب فاجعه صنعت موسیقی است که اغلب یکی از مهمترین و تحت تاثیر قرار.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"بسیاری از [سالن های موسیقی] اب و هوای در طول رکود اقتصادی در '08 سپس دوباره با توماس آتش و آوار جریان در طول 2017-2018 فصل تعطیلات. بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز روی پای خود از آن تعطیلی" گفت: سارا نیویورک روبین مدیر اجرایی سانتا باربارا شهرستان از هنر و فرهنگ است.

عکس: Daniel Dreifussیک تصویربردار تمرکز در Iration را میکا Pueschel که او آواز می خواند در یک جریان زنده از آلبوم جدید خود را در سوهو در سانتا باربارا.

اما زمانی که COVID-19 همه گیر رخ داد سانتا باربارا کاسه رفت و تیره همراه با بقیه از سالن موسیقی زنده در سراسر شهرستان. "ما فقط در روند گام گذاشتن در سال 2020 کنسرت های نجومی. ما به طور معمول اعلام یک تعداد انگشت شماری از حوادث که همزمان با Coachella, اما زمانی که آن به تعویق افتاد, باند جایگزین تورهای تا 2021 گفت:" ریک Boller این کاسه را مدیر اجرایی.

کارکنان در رستوران سوهو و موسیقی باشگاه خصوصي محل در خیابان دولت هنوز برای فراموش کردن لحظه همه چیز تغییر کرده است. "ما تعطیل مارس 13 با دستکش و سس مخصوص لغو تور خود را درست پس از انجام در اینجا" گفت: برگزاری مدیر الک Beloin.

در ضمن سوهو شده است بازی گرفتن تا با صحبت کردن به عوامل استرداد بلیط و فروش کارت های هدیه برای جمع آوری پول. "ما همچنین مزایده هنرمند لباس شاهانه یا فاخر مانند گیتار امضا شده توسط جف بریجز" گفت: سوهو مالک گیل هانسن.

عکس: پل Wellman, سوهو صاحبان گیل و باب هانسن

سوهو صوتی مهندسین نیز در تخریب قدیمی صدا غرفه و دو برابر آن را در اندازه. "این همه چیز را خیلی امن تر برای مخلوط کردن در این باشگاه که در آن نوشیدنی های در حال پرواز در همه جا" توضیح Beloin. "برای من, من این خارش به بازگشت به بهره وری است."

اما این خارش ندارد به نظر می رسد مصاحبه در هر زمان به زودی. به تازگی سوهو ارسال یک بررسی در خبرنامه خود را درخواست اعضای جامعه آنچه را که آنها می خواهم برای دیدن از رستوران/محل برگزاری موسیقی در ماه های آینده. اکثریت پاسخ دهندگان گفت که آنها آماده بودند برای بازگشت به سالن کنسرت است که متناسب با 400 نفر به مدت حداقل دو ماه و پس از آن با تنها 50 شرکت کنندگان حداکثر.

عکس: Daniel DreifussIration را میکا قهوه ای آواز می خواند در یک جریان زنده از آلبوم جدید خود را در سوهو در سانتا باربارا.

"کنسرت بسیار بالا-خطر اماکن [برای انتقال coronavirus]. شما می توانید نشستن در یک رستوران, و وجود دارد, اجتماعی, فاصله, اما چگونه می توانم شما واقعا مدیریت اجتماعی فاصله در یک بار گفت:" Beloin. "چه باز ممکن است شبیه به این است که صندلی 25 نفر در پاسیو برای صمیمی صوتی نشان می دهد." وی با اشاره به یک کلوپ شبانه در کره جنوبی که شد یکی دیگر از کانون برای coronavirus انتقال به عنوان درس آموخته می شود.

"من نوع خوشحالم که ما در حال باز کردن در حال حاضر. زمانی که من در گذشته در [شهر] سانتا باربارا, من احساس آن را بیشتر گردشگران و من آماده نیست به مسئول یک دسته از سلامت مردم گفت:" هانسن. بحث در مورد چگونه درب را به آرامی بازگشایی در سوهو در حال حاضر در حال وقوع است.

انتظار دشوار است, به خصوص برای سازمان های غیر انتفاعی عملکرد مراکز که در حال از دست دادن پول مورد نیاز برای تسهیلات نگهداری. "در زمان بحران است که محدود بودجه از جمع آوری کمک های مردمی شیفت به نیازهای فوری بنابراین هنر و فرهنگ جامعه اغلب طول می کشد قابل توجه آمار گفت:" روبین.

عکس: Daniel Dreifussیک تصویربردار تمرکز در Iration را میکا Pueschel که او آواز می خواند در یک جریان زنده از آلبوم جدید خود را در سوهو در سانتا باربارا.

سانتا باربارا کاسه است 501(c)(3) غیر انتفاعی که در آن درآمد است مجددا به جوانان و اجرای تئاتر نگهداری. "همانطور که شما می توانید تصور کنید, جمع آوری اعانه, واقعا کاهش یافته بنابراین ما به دنبال گزینه های جریان و کاهش ظرفیت را نشان می دهد" گفت: Boller. "ما در حال آماده سازی بنابراین به عنوان به زودی به عنوان آن را امن برای همه به عقب بر گردیم به حضور در حوادث در کاسه ما می خواهیم به آماده و آماده است."

آیا اواسط اندازه خصوصي, باشگاه مانند سوهو و یا یک آمفی تئاتر بزرگ مانند سانتا باربارا کاسه هر محل است و در نهایت مبارزه با همان وحش: زمان.

برای حمایت از سوهو در طول COVID-19 ببینید sohosb.comبرای کمک به سانتا باربارا کاسه بنیاد ببینید sbbowl.com/give/donate.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن