رز سفید, رستوران, گروه متوقف عملیات در تمام رستوران ها از جمله گل رز سفید و Rockfish

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 8:59 PM EDT Jul 21, 2020COVID گرفته است از دیگر گروه ها و رستوران ها در

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

COVID گرفته است از دیگر گروه ها و رستوران ها در شهرستان نیویورک.

در روز سه شنبه, جولای 21, رز سفید, رستوران گروه (WRRG) اعلام کرد که به طور موقت تعطیل از تمام رستوران ها و کیترینگ عملیات. در این اطلاعیه آمده از طریق یک پست در گل رز سفید Bar & Grill Facebook صفحه.

"ما استفاده از این زمان به تجدید قوا و برنامه ریزی برای دوباره باز کردن به عنوان به زودی به عنوان مقررات آتش بس" رز سفید COO ارمیا اندرسون در بیانیه ای گفت.

رز سفید به رستوران گروه شامل چند قابل توجه در مرکز شهر نیویورک مقصد از جمله گل رز سفید Bar & Grill Rockfish عمومی خانه والنسیا سالن و سفید گل رز در ماساچوست در نیویورک گرفته است.

مرتبط: رستوران رز سفید, گروه, دیوید آلبرایت نفس کشیدن زندگی جدید به والنسیا سالن

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. Wolf: کنگره برای حمایت از رستوران ها عمل & قید وثیقه صنعت مهمان نوازی

این گروه به تازگی استخدام چپ سابق بانک صاحب دیوید آلبرایت آشپزی به عنوان مدیر. آلبرایت منجر شده است پروژه توسعه مجدد در والنسیا سالن. گروه باز گل رز سفید در ماساچوست در مارس 2019.

بسته شدن می آید بر روی پاشنه از یک دستور اخیر از رژیم صهیونیستی است. گرگ دولت است که محدود به ظرفیت های داخلی برای رستوران ها به 25 درصد ظرفیت است. ماموریت جدید نیز محدود نوار, خدمات, اجرای, که نوشیدنی, تنها ممکن است خریداری شده همراه با فروش و مصرف مواد غذایی است.

رستوران گروه ادامه خواهد داد ارائه افت کردن غذا در گل رز سفید Bar & Grill در طول بسته شدن موقت با توجه به آزادی مطبوعات.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن