واردات پوشاک از چین چرا سودآور است و چگونه این واردات را انجام دهیم؟ بازرگانی الین

باید کالاهایی را خریداری کنید که رقبای کمتر و در عین حال تقاضای متعددی داشته باشد. به طور نمونه شلنگ و لوله ها

توسط NEWSWORLDS در 1 دی 1401
باید کالاهایی را خریداری کنید که رقبای کمتر و در عین حال تقاضای متعددی داشته باشد. به طور نمونه شلنگ و لوله های آب پاشی که در باغ ها به کار گیری می شود توانسته می باشد سود مضاعف متعددی را قسمت تجار کند. البته بایستی همین نکته را در حیث داشته باشید که حتی در صورتی که بخواهید با کمترین سرمایه فرآیند واردات از چین را شروع کنید، احتمال ریسک بالایی دارد. می بایست در لحاظ داشته باشید که ممکن می باشد تجارتی که می خواهید آغاز نمایید اهمیت باخت مواجه شده و ضررهای هنگفت و جبران ناپذیری را به شما اعمال کند. اولاً، ممکن هست یک واردکننده از یک تامین کننده چینی شکایت کند، البته انجام آن تنها در چین منطقی است؛ مگر این‌که آن تامین کننده دارایی در مرزوبوم دیگری داشته باشد. دوم، سفارشات خرید کردن از چین شما به دفاع از تامین کننده شما امداد می کند. دسته‌بندی نشده بی شک و تردید ریشه ای ترین و تاثیر گذار ترین مبادرت اقتصادی "دنگ ژیائو پینگ" در چین تشکیل "مناطق ویژه اقتصادی" و توسعه نقش بازار، ابتدا در این بخش ها ویژه و بعد در اقتصاد مرز و بوم بود. عصر طلایی چین به قدری تحسین برانگیز بود که امروز نیز تمدن چینی بر روی همون محصولات فرهنگی باستانی تکیه داره. «هان هان» یک عدد از وبلاگ نویس‌های دوستداشتنی چینیه، توصیف جالبی داره از حالت فرهنگی امروز چین، میگه نظیر اینه که خانواده دوست دخترت از شما بپرسند که وضع و اوضاع مالیت چطوره و شما بهشون بگین ما اجداد ثروتمندی داشتیم.

افزایش صادرات چین به روسیه

این صنعت به قدری در همین مملکت آسیایی رونق داراست که پای ماشین های چینی به بازار جهانی و کشورهای متفاوت باز شده است. شی جین پینگ، مدیریت جمهور مرزوبوم چین نیز به تازگی در نشستی دارای حضور مقام های ارشد این مرزوبوم در پکن به بازگشت کشورش به مدار عادی تجارت و از سرگیری ساخت تأکید کرد. وی همچنین برای تقویت مجدد اقتصاد و ساخت در چین، مردمان را به به کارگیری اکثر از خدمات و کالاهای داخلی تشویق کرد. بر اساس همین گزارش، اختلالات شکل گرفته در ماه های اخیر، قدرت چین را برای کار به تعهداتی که پایین توافق تجاری اساسی آمریکا امضا کرده، مورد شک قرار داده است. زیرا طبق همین توافق پکن بامسئولیت شده بود تا در دو سال آینده ۲۰۰ میلیارد دلار کالا و خدمات آمریکایی خریداری کند. تحویل کالای خریدار از درب کارخانه فروشنده در کشور مبدا (چین یا این که امارات)، انجام تشریفات گمرکی و حمل محصول تا درب انبار مورد نظر خرید کننده در مقصد (ایران)، اصطلاحا Door To Door نامیده می‌شود. پس از انجام توافقات اولیه، شرکت بازرگانی آیتم اعتمادتان می‌تواند پروفرما (پیش فاکتور اولیه) کلیدی مناسب‌ترین بها را برای شما اخذ و ارسال نماید. در صورت نیاز و به جهت اطمینان از کیفیت و کارایی کالا، قابلیت ارسال مثال اول و انواع کاتالوگ نیز وجود دارد. در سال 2016 کمپانی فرانسوی توتال توانست در قالب کنسرسیومی که کمپانی ملی نفت چین نیز در آن عضویت داشت، یک قرارداد نفتی پهناور اهمیت جمهوری اسلامی ایران انعقاد کند.
  • هنگامی که افراد از این کالاهای چینی می‌خرند درصورتی‌که مشکلی برای گوشی و یا این که لپ­تاپ آنان به وجود آید رغبت دارند که از قطعات و اسباب کمپانی اهمیت به جهت تعمیر وسیله خویش بهره ببرند.
  • واردات گلس تلفن همراه از چین یک عدد از لبریز سود ترین وارداتی که در راستا اثاثیه جانبی گوشی انجام می شود به حساب می آید.
  • معمولا شخص واردکننده خویش می‌تواند قیمت آخرین را گزینش کند، سوای آنکه نگران سود و ضرروزیان باشد.
  • در سال ۲۰۰۳، کلیدی وجود تأثیرات منفی ناشی از شیوع سارس و بلایای خشکسالی و اعصاب شدن سیل، این صنایع همچنان گسترش سریعی داشته‌است.
علاوه بر این بندرهای صادراتی گوانگدونگ، شهر فناوری شنژن، بزرگ ترین بندر چین شانگهای و همینطور محل سوله نو تسلا و جیانگ سو از گزاره مهم ترین بخشها تجاری چین بودند که برای در اختیار گرفتن و خودداری از شیوع همین بیماری به مدت یک‌سری هفته تعطیل شدند. این دو‌مین ماه متواتر میباشد که صادرات این کشور به روسیه پس از کمتر جزئی در نصفه اول سال کلیدی رشد بوده است. استعمال از همین طریق به طور معمول برای بارهایی به کار گیری میگردد که وزن چندان زیادی ندارند و میخواهید تا زودتر به مقصد برسند. دوران حمل هوایی بارها متغیر می باشد ولی معمولا در میان 6 الی 8 روز طول می‌کشد. البته بعضی از موردها و محصولات نظیر کل کالاهایی که کلیدی باتری هستند، اذن حمل اهمیت هواپیما را ندارند. این نوشته را به موضوع وارد نمودن جنس از چین ، مشکلات این مسیر، روش‌های این عمل و موضوعات دیگر اختصاص دادیم. با این تفاسیر برای واردات سوای گمرک آن هم از میهن چین که بعضا از آن به تیتر سهم دار تجاری ایران یاد می‌کنند، دو طرز پیش رو دارید. حال هنگامی که فرد واردکننده کلیه کارها را به کمپانی بازرگانی معتبر واگذار می‌کند، تنها باید منتظر اخذ محصولات خویش در سوله و مکانی که در قرارداد قید شده، باشد. زیرا او نه نیازی به کارت بازرگانی دارااست و نیکی نیاز به فهمیدن از قوانین گمرکی مرز و بوم چین و ایران. ممکن است یک عدد از مهم‌ترین دلایلی که تاجران را به سمت چین می‌کشاند، حاشیه سود بالایی است که از واردات قسمت آنان می‌شود. اینکه کالای وارداتی از یک مملکت از کدام گمرک عبور کند به طرز حمل‌ونقلی بستگی دارااست که مالک جنس برای انتقال محصول به مرزو بوم گزینش می­کند. بیشتر واردکنندگان کالاهای چینی خود را اساسی کشتی وارد سرزمین می‌کنند؛ زیرا هزینه حمل کمتری نسبت به انتقال هوایی دارد؛ به این ترتیب همین کالاهای چینی بخش اعظم از گمرک­های بندری ترخیص می­شوند. گمرک بندرعباس و گمرک بندر شهید رجایی از گمرک­هایی هستند که حجم عظیمی از کالاهای چینی از آن‌ها ترخیص می­شود. همین گمرک­ها از مهم‌ترین و پرترافیک­ترین گمرک­ها برای ترخیص کالای چینی به‌حساب می­آیند. به جهت بعضی واردکنندگان دستیابی به تولیدکنندگان چینی یک چالش و خلل دوچندان بزرگ است.

دولت از گران شدن دلار سود می‌برد؟

در یکسری سال اخیر واردات از چین هم اصلی توسعه چشم‌گیری روبه‌رو بوده و تعداد بازرگانانی که همین کشور را برای خرید و وارد کردن کالا در لحاظ گرفته‌اند، ارتقا یافته است. البته اینکه دقیقا چه مزایا و منفعتی واردات فرآورده از همین سرزمین قوی در میدان تولید برای دارندگان کسب و امور و تاجران دارد، موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. یکی از از کارهای مهمی که تجار اهل ایران باید انجام دهند شناسایی ظریف بازار مملکت چین و دقت به آمارهای موجود است. جذب خرید کننده به روش‌های نوین تأثیر متعددی در سوددهی و ارسال محصولات دارد. در چندین ده سال آخر به دلیل گستردگی ارتباط ها دربین کشور ایران و چین، ارتباط تجاری خوبی نیز در میان این دو مرز و بوم برقرار شده است و صادرات به چین فراوان گسترش پیدا کرده است. در همین مطلب قصد داریم صادرات به میهن چین و کل نکات حیاتی مربوط به آن را آیتم بررسی قرار دهیم پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

چرا واردات از چین

برای مصون ماندن از این صورت از اشتباهات جبران ناپذیر می بایست یک مشاور متخصص در حوزه گمرکی مدام پیش از ارسال محموله از چین، همراهتان باشد تا بتوانید بهترین طریق های واردات از چین را اتخاذ کنید. آمارهای سه ماهه از تجارت در سال ۹۸ نشان میدهد که این مرزو بوم نیز در صادرات و نیز واردات مرتبه نخستین را در تجارت اصلی کشور‌ایران داشته است. به طوری که در این مدت به مقدار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فرآورده از چین به ایران وارد شده و کمی بیش از این میزان هم از ایران به چین جنس صادر شده است. بارها و بارها کلیدی ساخت کنندگان و تامین کنندگان چینی در آیتم نیازهای جنس خود ارتباط برقرار کنید و آنگاه همین مسئله را سه توشه بررسی کنید. کمپانی ‌های چینی ممکن میباشد عملکرد محصول، الزامات میزان مرغوب بودن و سبک زندگی در کشورهای غربی و سایر کشورهای آسیایی را به طور تام فهم نکنند و از همین رو ممکن است محصولاتی را برای رضایت خود ساخت نمایند البته راضی بودن شما را برآورده نکنند.

تصاویر | حالا و هوای شهر دوحه در روزهای آخر استکان جهانی ۲۰۲۲

ویب‌سایت ۸صبح از کوکی‌ها به کار گیری می‌نماید، تا حیاتی به خاطر سپردن تنظیمات شما، مناسب‌ترین تجربه را به شما ارائه دهد. اساسی کلیک بر بر روی «پذیرفتن همه»، دارای استفاده از همگی کوکی‌ها موافقت می‌کنید. حساس این حال، می‌توانید به جهت ارائه رضایت کنترل‌شده از «تنظیمات کوکی» مشاهده نمایید.

تصاویری خیره کننده از لیوان جهانی ۲۰۲۲ قطر | عقاب طاس آمریکایی و شیر طلایی مراکشی در قطر

که همین ابرقدرت شرقی علی‌رغم رقابت و دشمنی‌ها مهم آمریکا، اما تجارت خوبی اصلی همین ابرقدرت غربی دارد، به صورتیکه آمریکا سهم زیادی در واردات و صادرات از چین دارد. قیمت صادرات کل عربستان سعودی به چین در سال 2021 حدودا ده میلیارد دلار بوده میباشد که بخش اعظم این صادرات را انرژی تشکیل می دهد. همچنین بها واردات عربستان سعودی از چین حدودا 7 میلیارد دلار بوده است. برداشت بی‌رویه از چاه‌های زیرزمینی در سراسر میهن منجر شده که دو سوم دشت‌های کشور‌ایران اهمیت فرونشست روبه‌رو شوند. او در ادامه خبر اعطا کرد که «بر پایه بررسی‌هایی که بنده انجام دادم بعضا از سدها خیلی کمتر از ۳۷ % مالامال است». یک عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن ابراز نگرانی از شرایط بحرانی آب در جمهوری اسلامی ایران خبر بخشید که ذخیره «بعضی از سدها به کمتر از ۳۷ % رسیده» است. به گزارش نتورک آی ۲۴، آقای بوریچ در دیدار اهمیت نمایندگان صادرات کالا جامعه فلسطینیان ساکن شیلی در آستانه سال تازه میلادی گفت که یکی از تصمیمات دولت او ارتقای سطح نمایندگی رسمی در فلسطین میباشد و همین فرمان در این عصر دولت، عملی خواهد شد. به گفته احمد وحیدی، «دستگاه‌های اطلاعاتی» کشور‌ایران در حالا پیگیری این پرونده هستند. شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که مولوی عبدالواحد ریگی ظهر روز پنج‌شنبه، ۱۷ آذر، به دست «افراد ناشناس» ربوده شد و به «شهادت» رسید.

تسریع در تخلیه کشتی‌های حامل کالای با در بندرامام

می‌توان کوتاه‌ترین دوران ارسال محمولات صادراتی را دستکم در بین 30 تا 35 روز زمانه بارگیری روی کشتی و حرکت آن به مقصد در لحاظ گرفت. زمانی میزان بار شما از یک کانتینر کاهش باشد این شیوه بهترین گزینش برای شماست. به این جهت، فروشنده توشه شما را مهم کالاهای مشابه در یک کانتینر قرار میدهد و هزینه حمل‌ونقل شما به‌شدت کمتر می‌یابد. و در انتها در رابطه اصلی تیم فعالیت‌ها در راستا رواج تمدن و هنر اهل ایران بخصوص فرش در مملکت چین از آنها برایمان بگویید. ولی دیگری به رخ فعالانه اهمیت توجه به تحولات پیچیده بازار نفت، به دنبال بازیابی نقش جدیدی به جهت نفت جمهوری اسلامی ایران میباشد تا به وسیله بازارسازی نفتی برای ایمن‌سازیِ تقاضا مبادرت کند و بدین صورت راستا بی‌اثر کردن تحریم مهیا شود. بر اساس "برنامه تولید چین 2025"، دولت چین در حالا واردات همت برای توسعه صنایع اساسی علم ها و فنون عالی، از پاراگراف فناوری اطلاع‌رسانی، روبات و انرژی تازه است. به طور کلی کشور ایران به ۵ میهن بخش اعظم چین، عراق، امارت، افغانستان و هند بیشتر صادرات خویش را انجام می دهد. این درحالی می باشد که بعضا از مقامات چینی بر کوتاه مدت بودن تأثیر کرونا بر صادرات چین تأکید کرده اند. آنها همینطور به جهت خودداری از توسعه و گسترش این پیامدها یک سری اقدامات حمایتی اتخاذ کرده اند. بر شالوده پایانی آمار ها تعداد افراد مسلمان که در چین ساکن میباشند حدود ۷۰ میلیون نفر است. چنانچه به گمرک مراجعه کنید، متوجه فراوانی دوچندان کالاهای چینی خواهید شد که در گونه های و اقسام متفاوت موجود میباشند و اکثر بوسیله کشتی وارد سرزمین می‌شوند. مملکت چین در سال‌های آخر ترقی چشمگیری در زمینه صادرات کالا داشته و کشور ایران بیشترین واردات از چین را دارد. برای آنکه بتوانید اصلی حداقل سرمایه به جهت واردات از چین اقدام کنید توصیه می‌کنیم که طریق خرید اکثر را گزینش کنید. روش خرید اکثر به این ترتیب هست که می‌توانید اهمیت اعتماد به یک کمپانی وارداتی اعتبار و امداد گرفتن از آن‌ها مجموعه‌ای از کالاهای گزینه نیاز، ارزان و مالامال فروش را وارد کنید. همه این مورد ها اعلام شده جز کالاهای ارزان قیمت در چین میباشند که اصلی هزینه مطلوب تولید و عرضه می‌شوند. در همین شیوه شرکت‌های چینی شرکت و فرآورده شما را شناسایی می‌کنند و به شما درخواست همکاری می‌دهند. چینی‌ها می‌توانند به پرواز جت‌های جنگنده‌شان بر فراز حوزه‌ دفاع هوایی تایوان ادامه دهند، همان‌طور که هر هفته انجام می‌دهند، تا مهم روحیه نیروهای تایوانی بازی کنند. آن ها می‌توانند واردات خاصی از تایوان مثل میوه‌ را به دلایل نامعلوم ممنوع کنند. آن‌ها از این تاکتیک برای زیر فشار قرار دادن کشاورزان تایوانی پیش از این هم به کارگیری کرده‌اند. در در آغاز حواله ها در خزانه و یا این که به رخ اینترنتی در خود پرداز پردازش می شوند. یکی دیگر از روش های همگانی پرداخت مهم اعتبار اسنادی غیر قابل رجوع (اعتبار اسناد) است. بخش اعظم صادرکنندگان جدی اگر موقعیت معقولی را مشخص کنید، L/C را می پذیرند.
آخرین مطالب