لامپوک زندان نگرانی

شوهر من است که در خدمت یک جمله در USP لامپوک برای فروش مواد مخدر است. من به او صحبت کرد و تقریبا در دو هفته. آ

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

شوهر من است که در خدمت یک جمله در USP لامپوک برای فروش مواد مخدر است. من به او صحبت کرد و تقریبا در دو هفته. آخرین بار صحبت کردیم او به من گفت که آنها تا به حال شده است قفل شده و هر روز زن و شوهر بودند که اجازه به استفاده از دوش و آب و غیره.

او گفت که او نگران بود چرا که او شنیده بود که در مورد آنها را قفل شده برای یک مقدار طولانی از زمان تا زمانی که ویروس موجود بود. او همچنین گفت که او نگران نیست که قادر به دریافت آب شیرین در طول این زمان بیان آنها نمی تواند نوشیدن آب از سلول خود غرق می شود چرا که آب می آید از یک کارخانه فرآوری.

من هم نامه ای دریافت کرده و اسناد و مدارک در پست چند روز پیش که من تا به حال از طریق پست به شوهر من در 7 آوریل. آن را تخفیف از جمله مدارک. پاکت تا به حال باز شده است و سپس ضبط بسته بود و مهر "بازگشت به فرستنده آدرس کافی قادر به جلو." چیزی است که نگرانی های من است نام او زندانی شماره و آدرس پستی درست شد چون من دو بررسی آن است.

من فقط به عنوان خوانده شده خود را در داستان های دیگر, و من می خواستم با خانواده های دیگر به می دانم که با توجه به آنچه اطلاعات در یک پاکت حاوی خواهد بود که عامل تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها در واقع آن را دریافت کنید یا نه. من امیدوارم که کسی می تواند کمک عزیزان ما هستند و نه حیوانات و نباید به عنوان درمان و یا بدتر از. اداره زندانها دروغگو هستند و هر اهل بیت در وجود دارد هیچ چیز بیشتر از یک عدد و یک علامت دلار.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب