سانتا باربارا واحد غواصی به همه گیر آموزش از راه دور طرح

سانتا باربارا مدرسه منطقه به سرعت تلاش خود را متمرکز بر توسعه کیفیت راه دور-آموزش و پرورش برنامه این هفته پس ا

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

سانتا باربارا مدرسه منطقه به سرعت تلاش خود را متمرکز بر توسعه کیفیت راه دور-آموزش و پرورش برنامه این هفته پس از آن ناودان های غیر منتظره دولت دستور است که نیاز به منطقه شروع سال تحصیلی به طور کامل از راه دور.

ارائه تحویل داده شده توسط کارکنان منطقه در جلسه هیئت مدیره روز شنبه مشخص شده تضمین می کند که دانش آموزان ، والدین و معلمان می توانند انتظار از آموزش از راه دور در پاییز — و تغییرات چشمگیر در مقایسه با آخرین دقیقه آموزش از راه دور مدل مستقر در بهار گذشته بود که ناموفق برای بسیاری از دانش آموزان است.

"به عنوان کسی که به نمایندگی از این تیم که در حال برنامه ریزی عاشقانه ما فاصله-آموزش برنامه من می خواهم به نمایندگی که تحت شرایط اضطراری تعطیلی مدارس در بهار گذشته به ما آموخته است که یک معامله بزرگ در یک دوره کوتاه از زمان در مورد آنچه که می کند و کار نمی کند وقتی که می آید به فاصله یادگیری" گفت: دستیار سرپرست آموزش متوسطه شاون کری.

برخی از تغییرات شدید شامل گزارش کارت برای دانش آموزان در کلاس های 7-12 نگه داشتن اجباری حضور مشترک پلت فرم آنلاین برای ارتباط مستمر با معلمان و افزایش فرصت ها برای شرکت در فعالیت های فوق برنامه. دانش آموزان ملزم به درگیر با یک معلم در زمان واقعی برای چند ساعت در روز بسته به سطح کلاس.

گزارش ویژه "یک روز در زندگی" معمولی دانشجو در آموزش از راه دور مدل برای یک kindergartener پنجم کلاس هشتم گریدر و یک 11th, گریدر. برای ابتدایی برنامه فعالیت های یادگیری یکپارچه اجتماعی-عاطفی یادگیری به نظر می رسد روزانه و استراحت کوتاه در حال یکپارچه را به برنامه. دانش آموزان بزرگتر داده می شود دیگر ناهار و روز-در-این-زندگی نمونه نشان می دهد که چگونه آنها می توانند درمان مناسب جلسات یا جلسات با مشاوران به روز مدرسه.

"آنچه که یک بعد نگاه خود را به kindergartener گفت:" سیرا Loughridge مدیر آموزش و پرورش ابتدایی. "به خوبی آنها را به ورود به سیستم برای دیدن یک معلم خندان در آنها دیدن همکلاسی های جدید خود را و آنها را لذت شنیدن معلمان خود را با صدای بلند بخوانید و مدل چگونه آنها فکر می کنم به طوری که آنها می تواند تبدیل به خوانندگان بزرگ و متفکران نیز هست."

این طرح به طور خاص محور در دانش آموزان از رنگ و دیگر دانش آموزان محروم از آنجا که از راه دور-تنها یادگیری ثابت کرده است که کمتر موفق برای این گروه بیشتر و وسیعتر این شکاف دستاورد. فن آوری دسترسی به یکی از موانع مهم برای دانش آموزان از رنگ برای موفقیت بنابراین بخش دیگری از این طرح وعده داده است که "100 درصد از دانش آموزان ما متصل در WiFi با یک دستگاه در دست قبل از شروع مدرسه در 18 اوت سال 2020 است."

قرار دادن تمام دور مدل را به بازی خواهد هزینه منطقه حدود 2.6 میلیون دلار به شدت کمتر از هزینه اجرای هر یک از مدل ترکیبی یا کامل در فرد مدل خواهد بود که حدود 3.9 میلیون و 10 میلیون دلار بود. اگر دولت نمی خواهد اجازه می دهد تا مدل های دیگر در حال حاضر در این منطقه است که هنوز هم کنار هم قرار دادن برنامه ای برای بعد از آن می توانید اجازه می دهد تا دانش آموزان و معلمان در کلاس درس.

"امشب ما اینجا هستیم تا یاد داشتن روز جمعه در مورد بسته شدن تمام مدارس" معاون سرپرست Frann Wageneck گفت. "اما ما می خواهیم مردمی می دانم که حتی به عنوان یکی از نیمی از تیم ما در حال کار بر روی است که قوی فاصله-تجربه یادگیری برای دانش آموزان دیگر نیمی از ما در حال کار بر روی پالایش برنامه های ما به محوری برای هیبرید و به طور کامل بازگشایی مدل."

هر چند این نشست تا حد زیادی متمرکز بر فاصله-آموزش برنامه boardmembers و برخی از اعضای عمومی اطراف پرتاب ایده هایی برای اجازه دادن به بچه ها پشت در دانشگاه در زمانی که همه گیر و دولت اجازه می دهد. تم مشترک در زمان استفاده از سانتا باربارا آب و هوا — هوای آموزش. Boardmembers جکی رید و رئیس جمهور لورا Capps هر دو مورد علاقه ایده و Capps ذکر شده خرید چادر برای کلاس های درس.

هر چند boardmembers شد خوش بین در مورد وظیفه به "فکر می کنم در خارج از جعبه" برای یادگیری استراتژی های Capps یادآوری صدها نفر از مردم به گوش این نشست که قرار دادن دانش آموزان به کلاس های درس اتفاق می افتد نیست اگر بخش در ادامه به شکست در جلسه اپیدمیولوژیک معیارهای برای بازگشایی.

"من واقعا درک است که این نمایش آغاز شد و با اطلاعات چون اطلاعات نیاز به درایو این" Capps گفت. "در یک معنا من آرزو می کنم که این نشست از 300 نفر و در جلسه هفته گذشته از 900 نفر واقعا می تواند یک بلند گو حرف زدن به این کل جامعه است که ما نیاز به نوبه خود در اطراف به بچه های ما در مدرسه است. ما تا به حال آن را در ماه مه — تعداد ما بودند راه را به پایین. در حال حاضر ما در کل سناریو های مختلف."

این منطقه تنها هفته قبل از سال جدید آغاز می شود. از آنجا که هیئت مدیره جلسه است و برای سه هفته و در این منطقه شروع به خرید برای حمایت از این طرح بلافاصله هیئت مدیره به اتفاق آرا رای به اجازه سرپرست هیلدا مالدونادو به اجازه هزینه به جای رفتن به هیئت مدیره برای یک رای.

نهایی فاصله-آموزش طرح تکمیل خواهد شد و در دسترس آنلاین در ژوئیه 27.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن