عشق است عشق ورزش ورزشی: عنوان هفتم و تاثير آن بر ورزش

جایی نیست بیش از رنگین کمان, اما نه در اینجا در ایالات متحده حدود 9 میلیون همجنسگرایان آمریکایی ها جشن خود را

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

جایی نیست بیش از رنگین کمان, اما نه در اینجا در ایالات متحده حدود 9 میلیون همجنسگرایان آمریکایی ها جشن خود را به تازگی به دست آمده در حقوق مدنی.

در ژوئن 15 دیوان عالی کشور به این نتیجه رسیدند در یک 6-برای-3 حاکم است که هر کس در درون تجاوز+ جامعه است که در حال حاضر محافظت از تبعیض در محل کار — به این معنی که هیچ فرد مجاز است به آتش کسی بر اساس گرایش جنسی و یا جنسیتی بیان آن را به عنوان در حال حاضر تخلف از قانون فدرال است.

در بیانیه ای که توسط محافظه کار عدالت نیل Gorsuch که منصوب شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او توضیح می دهد که استدلال پشت این تصمیم دادگاه است که بر اساس متن اصلی عنوان هفتم از حقوق مدنی قانون از سال 1964.

"یک کارفرما که آتش سوزی یک فرد برای اینکه همجنسگرا یا فراجنسیتی آتش سوزی که فرد برای صفات یا اقدامات آن را مورد سوال در اعضای مختلف انجمن" Gorsuch نوشت. "این غیر ممکن است به تبعیض علیه یک فرد برای اینکه همجنسگرا یا فراجنسیتی بدون تبعیض آمیز در برابر آن فرد بر اساس جنسیت."

زمانی که عنوان هفتم بود که برای اولین بار نوشته شده به قانون درک کلی از تبعیض بر اساس جنسیت تنها با اشاره به تعصب علیه زنان و یا مردان و نه شامل نابرابری بر اساس گرایش جنسی ، هویت جنسی و یا هر وضعیت.

گسترش هفتم یک مناسبت به یاد ماندنی در تاریخ طولانی و برای مبارزه با تجاوز+ برابری. حتی در سال 2015 زمانی که دیوان عالی کشور تاسیس قانون اساسی حق ازدواج همجنسگرایان بیش از نیمی از کشورهای مجاز برای اخراج هر کسی در مربوطه خود را حرفه ای بدون هیچ دلیل علاوه بر شناسایی به عنوان تجاوز+.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را پذیرفته و حاکم با وجود این واقعیت است که او و دولت او بارها و بارها تصمیم به مقاومت در برابر تجاوز+ حفاظت.

"من به عنوان خوانده شده تصمیم گیری" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک رویداد جداگانه در ارشد مسائل به عنوان دبیر مطبوعاتی کاخ سفید لغو شد جلسه برنامه ریزی شده به آدرس حاکم است. "برخی از مردم شگفت زده شدند اما آنها به حکومت و با ما زندگی می کنند تصمیم گیری کنند."

با این کار در واقع قدرتمند تغییر تجاوز+ مردم دیگر نیازی به ترس از گذاشته شدن به دلیل تعصب و یا تعصب در برابر آنها. جهان ورزش است از این قاعده مستثنی نیست.

این هیچ راز است که heteronormality در حال حاضر در تمام سطوح ورزشی شده اند که در طول تاریخ مردسالار و دیکته شده توسط چقرمگی پرخاشگری و رواقیون. در حالی که بسیاری از ورزش لیگ ها و تیم های فردی مانند ایالات متحده زنان تیم ملی فوتبال هستند که مصرف آن بر خود به سرمایه گذاری دور از این استاندارد هوموفوبیا شده unignorable مهمی در توسعه ورزش و فرهنگ به عنوان ما امروز می شناسیم.

در حالی که در حال حاضر وجود دارد بیشتر آشکارا تجاوز+ ورزشکاران در ورزش حرفه ای جهان مانند جیسون کالینز و مگان Rapinoe عدم نمایندگی از تجاوز+ جامعه با توجه به گسترده انگ می تواند مضر به جوانان و نوجوانان که ممکن است سوال خود را به گرایش جنسی یا جنسیتی.

یک مطالعه 2009 توسط Lindsey ویلکینسون و جنیفر پیرسون در رفاه same-sex-جذب نوجوانان نشان داد که دانش آموزانی که دست و پنجه نرم با تجاوز+ هویت با تجربه بالاتر از میزان افسردگی و عزت نفس پایین خصومت و شکست در مدرسه است. این کاهش در رفاه نیز می تواند آشکار خود را به عنوان از دست دادن علاقه در ورزش است که آنها عشق بازی — همه به خاطر ورزش استانداردهای خواهید به سرکوب بخشی از آنها را که آنها می توانند کنترل و نباید خجالت برای در نظر گرفتن.

"ورزش در حال یک تحول راه را برای دانش آموزان برای ایجاد مهارت های اجتماعی و جامعه اما زمانی که بیش از حد بسیاری از LGBTQ دانشجو-ورزشکاران مسدود شده از خود واقعی شان — ما آنها را شکست گفت:" اشلند جانسون مدیر سابق آموزش و پرورش عمومی و تحقیق در کمپین حقوق بشر بنیاد در آزادی مطبوعات. "هنگامی که جامعه می تواند خود واقعی شان در دو و میدانی آن نه تنها منافع است که ورزشکار آن را به نفع تیم خود و جامعه است."

در حالی که ورزش هنوز هم عمدتا heterosexualized محیط زیست بسیاری از باشگاه ها در حال بدست گرفتن امیدوار کننده گام برای ایجاد یک بهتر و بیشتر استقبال ورزشی تنظیم. برابری این یک حق اساسی است و اگر آن را برای ما تجاوز+ جامعه بهتر است از هرگز.همه در همه ،

در پایان روز, مهم نیست که چه نوع از مردم به اشتراک گذاری آن را دوست دارم همیشه دوست دارم — در راه همان است که ورزش همیشه خواهد بود ،

Kiana تلما Devera می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب