'عشق, ویکتور' فداکاری نکات دقیق وظریف به دیگری احساس خوب, نوجوانان نشان می دهد

درجه: 3.5/5.0 همواره وجود دارد نیاز به فیلم و تلویزیون است که مراکز روایات عجیب و غریب مردم از رنگ. زمانی که "

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

درجه: 3.5/5.0

همواره وجود دارد نیاز به فیلم و تلویزیون است که مراکز روایات عجیب و غریب مردم از رنگ. زمانی که "عشق سیمون" برای اولین بار در سال 2018 به عنوان اولین عمده هالیوود فیلم در مورد یک نوجوان گی, آن نهفته بسیاری از افراد جوان است. اما مانند بسیاری هالیوود, مطالب "عشق سیمون" محور داستان و در عین حال یکی دیگر از نوجوان سفید. همانطور که برای "عشق ویکتور" یک اسپین آف سری که برای اولین بار در ژوئن 17, آن را تلاش برای به نمایش گذاشتن پیچیده تر در آینده داستان محور یک nonwhite Latinx شخصیت. با متنوع بازیگران این نمایش نشان می دهد مجموعه ای از جدید تلاش شد که در حال حاضر در "عشق سیمون."

"عشق ویکتور" می گوید داستان از ویکتور (Michael Cimino) یک بچه جدید در Creekwood دبیرستان او به عنوان چهره های تمایلات جنسی خود. سیمون (Nick Robinson) در حال حاضر در دانشگاه, روایت نشان می دهد از طریق رسانه های اجتماعی پیام های مستقیم بین او و ویکتور, که برای کمک به نوجوان و جوان خود را حرکت سردرگمی است.

سیمون نقش به عنوان یک راوی است و بیشتر فقط از یک استراتژی برای جذب "عشق سیمون" طرفداران آن اجازه می دهد تا بینندگان به دیدن تضاد بین زندگی ویکتور و سیمون. این Hulu اصلی نمایش به ارمغان می آورد نور به بسیاری از تم های مختلف فراتر از تمایلات جنسی است که تاثیر ویکتور سفر. اگر چه نوجوان و جوان می آید از یک خانواده دوست داشتنی پدر و مادر خود را همیشه و تا حدودی از مد افتاده — این نشان می دهد تلاش برای مقابله با مالی نابرابری با ویکتور نیاز به کار و روشن کنتراست بین دانش آموزان خانه.

علاوه بر این "عشق ویکتور" شامل چندین پویا شخصیت های که نمایش و گسترش نشان می دهد به طور کلی تم. میا (راشل Hilson) برای مثال یکی از ویکتور عشق منافع معاملات با رها با پدر او اغلب دور در کسب و کار سفر و مادر او خارج از تصویر. فلیکس (آنتونی Turpel) ویکتور نزدیک ترین دوست به طور مداوم مورد آزار واقع توسط خود Creekwood همسالان برای متفاوت بودن. در ضمن دریاچه (Bebe چوب) میا بهترین دوست, مبارزات با ارزش خود را به عنوان او به دنبال تایید از هر کس در اطراف او. هر یک از این شخصیت های اصلی نشان می دهد که به خوبی نوشته شده سفر درونی می کند که تبدیل به یک کلیشه.

کلید مثال پیلار که با وجود او خیره مزاحم شخصیت و اهانت به مادر او هنوز هم نشان می دهد که رفتار او ناشی از عشق نسبت به خانواده اش است. نشان می دهد نشانی از یک کار بزرگ نمایش تاثیر والدین بر نوجوان خود را در زندگی به خصوص با ویکتور که فداکاری قطعات از خود و زندگی خود را برای جلوگیری از دعوا بین پدر و مادر خود را.

موضوع مرکزی — ویکتور مبارزه با هویت جنسی خود را — دقت نمایش درگیری های داخلی و خارجی است که عجیب و غریب بودن یکی دیگر از چالش ویکتور زندگی است. بر خلاف در "عشق سیمون" نشان می دهد بیشتر به بررسی پیچیدگی های خود شناسایی با دادن Victor هر دو مرد و زن, عشق, علاقه, میا و Benji. ویکتور سردرگمی با موفقیت ترجمه به صفحه نمایش اجازه می دهد بیننده شاهد صادقانه و تصویر از کشف خود.

اگر چه "عشق ویکتور" در نظر دارد برای برجسته کردن پیچیدگی های عجیب و غریب جوان زندگی نیست با موفقیت به مقابله با هر موضوع آن را ارائه کنند. این نکات نشان می دهد که ویکتور پدر و مادر انتقاد از عجیب و غریب اما علاوه بر چند نظر از پدرش نوشتن نتواند به نمایش گذاشتن جنبه های روزمره است که ویکتور تمایلات جنسی احساس ناخواسته. علاوه بر این Creekwood اقتصادی نابرابری مشهود است زمانی که ویکتور است طعنه قادر به تحمل فعالیت های فوق برنامه. فراتر از ویکتور گرفتن یک کار نشان می دهد نتواند به نمایش جنبه های دیگر که در آن نابرابری اقتصادی تاثیر می گذارد دبیرستان دانش آموزان است.

علاوه بر این "عشق ویکتور" تلاش برای ایجاد Latinx نمایندگی اما آن می افتد کوتاه. نمایش آدرس ویکتور Latinx میراث فقط کمی: تلاش خود را برای به نمایش گذاشتن ویکتور فرهنگ را فراتر از چند مورد از دکور خانه و چند خط در اسپانیا است که حداقل احساس نمی آید.

"عشق ویکتور" است که در نهایت یک نوجوان شیرین رمان با شخصیت های دوست داشتنی. آن است که سرگرم کننده برای تماشا و دارای یک چشم انداز تازه برجسته اغلب کمتر مسائل و ارائه جوان عجیب و غریب مردم پیچیده تر در آینده داستان به تماشای. در حالی که آن را به دنبال آدرس بسیاری از مسائل مهم آن تا حدودی با عجله طرح هزینه ها نشان می دهد این فرصت را به برجسته شود. یکی می تواند امیدوارم که فصل آینده طول می کشد بیشتر دقیق رویکرد; در حال حاضر, "عشق, Victor" لذت بخش است اما نه چندان به یاد ماندنی است.

تماس با Brany Barragan در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب