بدترین تجارت در تمام دوران: '30 به مدت 30' روکش قسمت 1

آنها می گویند هنگامی که زندگی به شما دست لیمو شما را لیموناد. اما چگونه شما هنوز هم لیموناد زمانی که زندگی می

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

آنها می گویند هنگامی که زندگی به شما دست لیمو شما را لیموناد.

اما چگونه شما هنوز هم لیموناد زمانی که زندگی می اندازد ورزشی به طور نامحدود و دست شما یک بلیط یک طرفه به نیمکت تمام تابستان ؟

پاسخ کوتاه: شما خلاق است.

من مصمم به آن را به طوری که زمان من بر روی نیمکت خواهد بود و نه در بیهوده است. به جای اتلاف وقت تماشای یک برنامه تلویزیونی داستانی یا خسته کننده مستند من تصمیم گرفتم بهترین از هر دو جهان و انتخاب یک مستند ورزشی.

من scoured آمازون نخست برای ESPN docuseries "30 30" در مد دراماتیک با استفاده از صدای من از راه دور و پاداش بود با احساسات مخلوط. هر قسمت از این مجموعه است. اما این رفتن برای من هزینه یک پنی.

اعتماد من در جریان خدمات بوده است سعی و آزمایش و در این لحظه آن را شکست خورده من.

بنابراین من پس از آن انجام آنچه هر دانش آموز دیگر روزنامه نگار ورزشی را در وضعیت من. رفتم پایین اینترنت عمیق خرگوش سوراخ پر شده با "دانلود رایگان" تصویری-های وب سایت تنها به نا دوباره با عدم دسترسی آسان به این مستند.

برای یک لحظه کوتاه به من از دست داده بود همه امید. اما پس از آن مانند چیزی از یک فیلم — مادر من آمد از طریق درب جلو و در آن لحظه آن را به من رسید که چه آغاز شده به عنوان یک رویا لوله فقط ممکن است تبدیل به واقعیت است.

من در زمان جهش و پرسش در مورد bankrolling کمک و من نه ناراضی. در حال حاضر به درستی بودجه رویاهای من از تماشای و وبلاگ نویسی در مورد هر "30 30" قسمت شد همه درست است.

نکته اخلاقی این داستان این است که هنگامی که زندگی به شما دست لیمو شما را به بهترین رفو لیموناد در این سیاره است.

زندگی دست من لیمو در شکل بی پایان "30 30" قسمت پس من رفتم در سمت راست و انشعاب بیش از $5.99 در ماه است.

بدون ado بیشتر, من در حال حاضر اولین قسط از من "30 30" روکش و نقد و بررسی ماراتن خاص است.

فصل 1 قسمت 1: "پادشاهان باج"

امتیاز: 7/10

"پادشاهان باج" به شرح زیر سابق Edmonton Oilers پوشش پسر بچه Wayne Gretzky در تجارت است که تعریف هاکی.

خوب این چیزی است که مخاطبان است منجر به این باور, اما ESPN جزئیات بیشتر در مورد تجارت خود را از واقعی تاثیر آن را بر NHL.

من سوالاتی که نیاز به پاسخ دادن اما در حال حاضر "شما چه فکر می کنی کافی برای آن Oilers صاحب پیتر پککلینگتن.

Gretzky بود مسلما بهترین بازیکن در NHL در 27 سال مادر و هنوز هم ورود نخست خود را. هر صدا در مقابل دفتر باید درک کنند که بهترین بازیکن در لیگ untradeable. دوره.

به جای پککلینگتن معامله دور Gretzky به Los Angeles Kings برای $15 میلیون, همراه با برخی از پیش نویس میدارد و یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان.

که من به تماشای این لحظه باور نکردنی آشکار بر روی صفحه نمایش تلویزیون من, من نمی تواند کمک کند اما توجه کنید که Gretzky به نظر می رسید مانند یک واقعا پسر خوب. منظورم این است که او مرد روی یخ, اما حتی او سعی کرد و موفق به درک کنند که چرا او معامله شد.

بودند Oilers میکنه ؟ احتمالا. پککلینگتن ما منجر به این باور, اما من می خواهم استدلال می کنند که هیچ دلیلی برای تجارت بزرگترین بازیکن در این ورزش است. این تجارت بود NHL معادل معاملات نخست LeBron James برای یک ساندویچ و یک بسته چیپس.

بروس McNall سپس صاحب پادشاهان به پایان رسید تا تجاری در بزرگ زمان از Gretzky تجارت به عنوان بلیط و کالا پرواز کردن قفسه ها به عنوان سوپراستار وارد شده است. من در همه شگفت زده شده توسط این.

در پایان Gretzky هرگز عنوان یکی دیگر برنده اما اعتبارات NHL به این روز که برای بدنام تجارت که او با کمال تعجب به نظر می رسد خوب با. پککلینگتن فکر می کند آن را یکی از بزرگترین معاملات در تمام دوران و McNall خواهد خدمت به 70 سال زندان برای تقلب.

ESPN اولین قسمت از آن "30 30" docuseries می دهد یک چشم انداز به کسب و کار در پشت ورزش و درایوهای اصلی این موضوع است که هیچ کس, حتی جذاب, Ryan Gosling نگاه به طور یکسان که به ثمر رساند 500 اهداف قبل از سن 28 امن است.

من تنها نتیجه گیری افکار هستند که من و پککلینگتن را تفسیر از "فرصت" در حال حاشیه های مختلف.

لوکاس پرکینز-قهوه ای را پوشش می دهد چوگان سرپهن. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب