ساخت برکلی 'بهترین می توان آن را': Derek والاس اعلام نامزدی برای شهردار

برکلی ساکن درک والاس به تازگی اعلام کرد خود را برای اجرا به شهردار برکلی در نوامبر سال 2020 انتخابات. با توجه

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

برکلی ساکن درک والاس به تازگی اعلام کرد خود را برای اجرا به شهردار برکلی در نوامبر سال 2020 انتخابات.

با توجه به Wallace تاریخ خود را با دخالت های سیاسی شروع شد و در طوفان کاترینا هنگامی که او پرواز کرد به نیواورلئان داوطلب پس از شاهد آنچه که او به عنوان دولت فقیر پاسخ. این منجر شد او را به داوطلب با زمینه های مشترک امداد یک خدمات اجتماعی سازمان در نیواورلئان' پایین نهم بخش است.

"هنگامی که من تو را دیدم چه اتفاقی افتاده است در اخبار و چگونه دولت ما شکست خورده (مانند بسیاری از بار قبل) برای محافظت از شهروندان خود یک فیوز منفجر در مغز من" والاس گفت: در یک ایمیل.

از وجود او به طور داوطلبانه با سازمان های مختلف از جمله دموکراسی امور اجتماعی, فروم, باشگاه سیرا و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در میان دیگران.

والاس بعد از آن در خدمت به عنوان یک دانش آموز سفیر برای شهرستان برکلی دانشگاه و یا BCC کمک به دانش آموزان برای ثبت نام کلاس ها و تورهای گردشگری و توسعه محلی دبيرستان و راهنمايی. او سپس به یک BCC پردیس زندگی دستیار و نظارت دانشگاه باشگاه ها و فعالیت های.

در طول زمان خود را در BCC, Wallace کمک کالج مرکز سلامتی ایجاد یک رایگان شربت خانه مواد غذایی برای ثبت نام دانش آموزان است.

"به لطف خدا من قادر به انجام همه از این در حالی که همچنین در حال سازمان ملل متحد قرار دارد," والاس گفت: در ایمیل. "اکثر مردم نمی دانند من در خیابانها اغلب رخنه به اجاره یک واحد ذخیره سازی."

والاس که به لحاظ سیاسی مشخص به عنوان مستقل اضافه شده است که او به حمایت از برنی ساندرز مبارزات انتخاباتی.

با توجه به والاس سیاسی خود سیستم عامل شامل حفظ طبیعت وحشی فضاهای تجلیل بومی افراد و افراد دیگر از رنگ ترویج پایداری ایجاد organic, non-GMO باغ پیروزی و defunding پلیس به جای سرمایه گذاری در خدمات اجتماعی مانند مسکن مقرون به صرفه.

"من امیدوارم که ما می بینیم بیشتر شهروندان درگیر در سیاست محلی" والاس گفت: در ایمیل. "من فکر نمی کنم سیاست نیاز به برش گلو و فاسد و من دوست دارم برای دیدن بیشتر افراد درگیر در مقابل سرخورده. بیایید کمک به ایجاد برکلی بهترین می توان آن را با هم!"

به عنوان از مطبوعات زمان والاس است به دنبال هر گونه تاییدیه به عنوان او در حال حاضر نسبت به جمع آوری 150 امضا در ژوئیه 23 به تحقق کمپین تامین مالی هزینه های. شهر برکلی نیاز به نامزدها برای شهردار, شورای شهر, اجاره تثبیت مدیره کمیسر یا هیئت مدیره مدرسه مدیر به پرداخت 150 دلار هزینه تشکیل پرونده که می تواند به جبران از طریق جمع آوری امضا. برای هر امضای نامزد دریافت 1 دلار گرفته است نامزد هزینه تشکیل پرونده طبق یک شهر آزادی مطبوعات.

هر برکلی انتخابات عادلانه عمل 2016 که به ایجاد یک تامین مالی برنامه های شهردار و شورای شهر نامزدهای واجد شرایط برای دریافت 6 به 1 از شهرستان در کمپین کمک به $50 از برکلی ساکنان. والاس قصد دارد با استفاده از همسان بودجه برای راه اندازی یک وب سایت برای به اشتراک گذاری پلت فرم خود را.

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب