مرد گفته برخوردار مسلسل در لس Agaves شام

یک مرد دارای حق اعمال آنچه به نظر می رسد یک "مسلسل" به یک کارمند در لس Agaves در میلپس خیابان تعقیب دور یک زن

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

یک مرد دارای حق اعمال آنچه به نظر می رسد یک "مسلسل" به یک کارمند در لس Agaves در میلپس خیابان تعقیب دور یک زن و مرد ناهار خوری در رستوران در پنج شنبه شب.

سانتا باربارا پلیس وارد محل در اطراف 6:30 p. m., اما مظنون فرار کرده بود در یک وسیله نقلیه ظاهرا ترک یک اسلحه پر پشت مجله.

یک رستوران کارمند که شاهد حادثه اما خواسته نمی شود به شناسایی توصیف درگیری که بسیار مختصر است. مظنون با نزدیک شدن به زن قربانی که قرار بود ناهار خوری با یک مرد و همه بلافاصله فرار کرد, کارمند گفت.

هیچ عکس از کار اخراج شدند و پلیس را تایید کرد گمان می دانستم که این زن قربانی است. کارآگاهان در ادامه به بررسی این حادثه است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب