مرد متهم به قتل با خودرو در حالی که DUI در تصادف در بزرگراه بین ایالتی 83 در شهرستان نیویورک

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 4:14 PM EDT آوریل 8 سال 2020یک مرد تا به حال مصرف مواد مخدر آمفتامین

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

یک مرد تا به حال مصرف مواد مخدر آمفتامین و ماری جوانا در سیستم خود را هنگامی که او به عقب به پایان رسید یک وانت در بزرگراه بین ایالتی 83 در شهرستان نیویورک و پس از آن باعث سقوط دوم که به کشته شدن یک زن ایالتی پنسیلوانیا, پلیس گفت:.

یعقوب Heagy, 26, از 2300 بلوک از خیابان روزولت, Manchester شهرستان شد متهم در روز 30 آوریل با قتل توسط وسیله نقلیه در حالی که رانندگی تحت تاثیر و جرائم مربوط. پلیس گفت: او سال 2004 Ford F-250 در بزرگراه ها بدون تبدیل در اورژانس فلشرس پس از توفنده به ميانه تنظیم کردن یک زنجیره ای از حوادث که منجر به مرگ Terrena کارسون, 43, از هریسبورگ.

خود را وکیل Farley Holt, گفت که او نمی تواند در عین حال اظهار نظر در این مورد است.

بخوانید: مردی به خدمت 8 تا 16 سال در DUI تصادف که منجر به کشته شدن عراق جانباز در شهرستان نیویورک

طولانی نیست قبل از 10 p. m. در مارس 2, 2018, سپاهی, David Petrosky بود به نام برای من-83 در نزدیکی Yocumtown خروج در شهرستان نیوبری.

Heagy شده بود رانندگی شمالی در خط راست زمانی که او بنا به گزارش رسیده به حد مرگ را شتاب می توانید از جویدن تنباکو و عقب-یک به پایان رسید وانت, پلیس گفت:.

بعد Heagy عبور بیش از سمت چپ خط سقوط به میانه و از وسیله نقلیه خود را. وانت در بزرگراه. اما او به نوبه خود در شرایط اضطراری عمومی, پلیس گفت:.

کارسون رانندگی در خط سمت چپ و شروع به کم کردن سرعت به عنوان او نزدیک به خراب است. که زمانی که یک تراکتور-تریلر سقوط کرد و به خودرو پلیس گفت که پس از آن رخ داد وانت و کامیون یدک کش در خط راست.

اتمام: نیویورک شهرستان, مرد, اذعان داشتن 7 آبجو بعد از سقوط مرگبار. او می گوید او نبود ،

Heagy محققان گفت که یک دوست او را برداشت و سوار به بیمارستان کشته شده است.

در Geisinger روح القدس بیمارستان Heagy اجازه اجرای قانون به یک نمونه خون. سم شناسی, تست پلیس گفت: نشان داد که او تا به حال مصرف مواد مخدر آمفتامین, بنزودیازپین ها و ماری جوانا در سیستم خود را.

Heagy دریافت کرده بود برخی از دارو در بیمارستان از جمله بنزودیازپین ها. اما پلیس گفت: گزارش پزشکی لیست نبود که کارکنان به او برخی از داروهای دیگر.

سپاهی جیمز Trunfio, یک کارشناس در برخورد بازسازی مشخص است که Heagy هر دو ناشی از تصادفات است.

طی مصاحبه ای در نیویورک ایستگاه Heagy گفت که او نمی تجویز هر دارو در آن زمان و نه تا به حال هر گونه مواد مخدر در سیستم پلیس گفت:.

بیشتر: زن را به جرم قتل در DUI تصادف که منجر به کشته شدن شوهرش در شهرستان نیویورک

در یک ایمیل استاد سپاهی کلی آزبورن یک سخنگوی پلیس ایالتی گفت: اجرای قانون تا به حال دو سال به پرونده اتهامات و استفاده از منابع متعدد برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل شواهد قبل از اتخاذ تصمیم نهایی.

کارسون شد مادر دو کودک و یک مادر بزرگ که مشغول به کار برای ایالات متحده خدمات پستی. او دوست داشت به سفر و فروشگاه در سراسر جهان بود و شور و شوق برای انجام مو با توجه به اگهی در گذشت.

در سال 2013 Heagy پذیرفته شد به شتاب توانبخشی وضع یک انحرافی برنامه برای اولین بار مجرمین در اتهامات DUI. او التماس کرد گناه در 2015 به DUI برای پنج سال تعلیقی دادگاه پرونده دولت با 45 روز در شهرستان نیویورک زندان و 90 روز در بازداشت خانگی با الکل نظارت است.

منطقه قاضی ریچارد توماس در روز پنج شنبه arraigned Heagy و مجموعه او با قرار وثیقه در $50,000 نا امن با توجه به سوابق دادگاه.

Heagy تنظیم شده است به نظر می رسد برای یک جلسه مقدماتی در جولای 21. او برگزار شد در نقض آزادی مشروط در شهرستان نیویورک ،

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب