حفاظت از کسب و کار یک ماسک

این آخر هفته من و خانواده ام تماشا با چیزی مانند غم و اندوه به عنوان هزاران نفر از سانتا Barbarans و بازدید کن

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

این آخر هفته من و خانواده ام تماشا با چیزی مانند غم و اندوه به عنوان هزاران نفر از سانتا Barbarans و بازدید کنندگان قدم پایین به تازگی باز خیابان دولت راهرو — maskless. به عنوان دختر یک کسب و کار محلی صاحب این اسب سوار نگرش به ایمنی جامعه ما شوک و خجالت من است. آن را نیز به من می دهد عمیق نگران سلامت عزیزان من به آنها بازگشت به کار.

کسب و کارهای کوچک در حال حاضر متولد وحشتناک فشار از COVID-19 رکود اقتصادی و دولت فدرال ما ناتوانی به شایستگی مدیریت این بحران است. بسیاری در جامعه ما و دیگران شده اند بخشنده در تلاش برای نگه داشتن خود را از رستوران های مورد علاقه کتابفروشیها و فروشگاه هدیه شناور. این غم انگیز است که تمام است که کار می کنند و نگران (و پول) خواهد بود و برای هیچ اگر ساکنان این شهر را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که بازدید از آن حاضر به ایجاد کمی ناراحتی با پوشیدن یک ماسک هنگام خارج بخشی از زندگی روزمره خود را.

به راه رفتن با گستاخی ماسک-کمتر به میدان و بر روی پیاده رو, صاحبان کسب و کار و کارکنان خود نیاز به امن خودخواه است و خطرناک است. به جای این همان صاحبان کسب و کار و مشتریان خود و کارکنان در یک موقعیت بدونم که اگر آنها باید خود را در معرض خطر خود ایمنی به منظور حفظ معیشت نشان می دهد سنگدلانه و خود محور جهان یکی unburdened با واقع همدلی و محبت و آگاهی است.

به عنوان ملی تلفات قله 100,000 عمل کوچک انجام آنچه شما می توانید برای محافظت از کسانی که در جامعه ما (به عنوان به خوبی به عنوان خود را!) با پوشیدن یک ماسک نه تنها مودبانه ضروری است (و همانطور که از سه شنبه شب بود که از نظر قانونی موظف). حاضر به انجام این کار نه تنها منجر به بیماری و مرگ اما خواهد شد در نتیجه ترس برای مغازه که بابا Barbarans در بار بهتر بستگی کالا, خدمات مواد غذایی و فرهنگ است.

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک در حال حاضر در معرض خطر تباهی مالی به باز باقی می ماند. آیا آنها را نیز در معرض خطر زندگی خود را.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن