حسابرس کل DePasquale سهام اهداف در حال انجام ممیزی از کسب و کار روند چشم پوشی

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 12:16 PM EDT مارس 14 سال 2020حسابرس کل یوجین DePasquale اهداف مشخص

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

حسابرس کل یوجین DePasquale اهداف مشخص شده برای ممیزی که در جریان است در مورد روند چشم پوشی برای کسب و کار پس از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ خاموش کردن سفارش.

بیش از 40 ، 000 کسب و کار اعمال می شود برای چشم پوشی از فرماندار بسته شدن سفارش با توجه به آزادی مطبوعات. در 30 آوریل DePasquale گفت که ممیزی فرآیند چشم پوشی بودن مدیریت توسط وزارت پنسیلوانیا و جامعه توسعه اقتصادی (DCED).

"صاحبان کسب و کار شایسته را به می دانم که اگر چشم پوشی اعطا شد به طور مداوم و بدون بی خارج نفوذ" DePasquale گفت. "از آنجا که COVID-19 در حال رفتن به با ما در حالی که من می خواهم به مطمئن شوید که این روند چشم پوشی واقعا نشان دهنده تعادل ظریف حفاظت از زندگی و معیشت."

بیشتر: کروناویروس در Pa.: دولت انتشار لیست از کسب و کار که با دریافت بسته شدن معافیت

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, DePasquale گفت: بخش تحقیقات انجام شده در دو هفته گذشته و آنها به تاسیس سه اولیه هدف:

  • این گروه می خواهد به بررسی معیارهای مورد استفاده در طول روند چشم پوشی به خیال کسب و کار به عنوان زندگی پایدار در مقابل غیر زندگی پایدار و مقایسه آن با معیارهای ملی دستورالعمل. ملی دستورالعمل تاسیس شد توسط ایالات متحده وزارت امنیت داخلی. پنسیلوانیا با استفاده از مدل های مختلف.
  • این گروه می خواهد برای ارزیابی توسعه چشم پوشی درخواست برنامه و DCED این فرایند استفاده می شود به بررسی درخواست ها برای بیش از 40 ، 000 کسب و کار. این شامل توسعه برنامه چشم پوشی معیارهای مورد استفاده در این زمان پردازش و راهنمایی های ارائه شده برای کسب و کار.
  • بخش ارزیابی و تعیین اینکه آیا چشم پوشی اعطا شد یا محروم به طور مداوم و به موقع. این شامل چک کردن برای دیدن اگر هر گونه نفوذ خارجی در تصمیم نهایی اعطای معافیت.

رسمی حسابرسی جلسه با وزارت پنسیلوانیا و جامعه توسعه اقتصادی تنظیم شده است برای مارس 21. در ضمن DePasquale می گوید تیم او در حال آماده سازی یک لیست از اسناد و مدارک و داده ها است که آنها نیاز به ممیزی روند.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب