مرد impersonates شمال پلیس منطقه ای به نظر می رسد برای 'Antifa در بانک, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 3:19 PM EDT Jul 1, 2020چاقو-wielding man مشغول بود صبح روز دوشنبه در دوور منط

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

چاقو-wielding man مشغول بود صبح روز دوشنبه در دوور منطقه به اتهام جعل هویت یک افسر پلیس در یک مجتمع آپارتمانی و سپس بررسی 'Antifa در یک پارکینگ بانک شارژ اسناد وزارت امور خارجه.

Charles C. Fourhman, 56, از Kenray خیابان دوور چهره دو فقره از رفتار آشوبگرانه و یک تعداد هر یک از جعل هویت یک کارمند ساده حمله و آزار و اذیت در دو مورد.

Fourhman باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در $15,000 وثیقه در روز چهارشنبه. او یک جلسه مقدماتی در مجتمع آپارتمانی حادثه برای ماه آگوست برنامه ریزی. 25 قبل از منطقه قاضی David C. Eshbach.

بیشتر: کمک به پیدا کردن گم شده و غرب در نیویورک, نوجوانان, سکی Smallwood

بیشتر: 'پوست در حال سقوط کردن' برگزار شد و پسر را دست 'بخار' آب گرم, پلیس می گویند

او به arraigned اتهام در بانک حادثه در روز چهارشنبه با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

شارژ اسناد و مدارک ارائه جزئیات بیشتر

حدود ساعت 9 صبح روز دوشنبه در شمال نیویورک شهرستان منطقه ای افسر پلیس در پاسخ به یک مجتمع آپارتمانی در اولین بلوک از Kenray خیابان برای یک مرد مشکوک قدم زدن در اطراف پیچیده است.

مرد -- بعد از شناسایی به عنوان Fourhman -- دیده می شد با پوشیدن عینک آفتابی و نئون سبز کوتاه و نوشتن خودرو پلاک.

یک شاهد نزدیک Fourhman به درخواست آنچه که او انجام شده بود. پاسخ او این بود که او یک "مخفی شمالی منطقه ای افسر پلیس است." زمانی که شاهد خواست به دیدن یک نشان یا شناسایی Fourhman گفت: "اگر شما یک مشکل تماس با 911."

Fourhman و سپس سمت چپ این منطقه است.

بانک حادثه

کمی بیش از یک ساعت بعد همان افسر که در زمان اولیه گزارش یکی دیگر از دریافت تماس در مورد Fourhman.

حدود 10:13 صبح افسر در پاسخ به M & T شعبه بانک واقع در 3995 کارلایل جاده دوور Township برای یک گزارش از یک مرد با پوشیدن نئون سبز, کوتاه, نوشتن پلاک در پارکینگ و درایو-از طریق منطقه.

پلیس متوجه شدند که یک کارمند بانک با نزدیک شدن Fourhman پس از چند مشتریان شکایت کرده است. بانک به نام 911 زمانی که Fourhman نشان داد یک چاقو به کارمند.

افسر خال خال Fourhman و او را دستگیر کردند و بدون حادثه. افسر جستجو Fourhman پیدا کردن یک روکش سیاه-رفتار آشپزخانه چاقو و کوچک سیاه و نوت بوک.

بیشتر: 'نام خود را نمی خواهد به یاد آورد:" مردی به خدمت زندگی در زندان به قتل در کوه گرگ

بیشتر: "من کاملا صفر دلسوزی برای شما:' York County قاضی می گوید 'حرفه ای dope dealer'

"Fourhman توصیه او مصرف پایین ثبت نام(s) به اعتقاد او جدا [sic] از 'Antifa,'" اسناد وزارت امور خارجه.

Antifa یک جا رختی برای ضد فاشیستی یک اعتراض سیاسی است که برخی می گویند مسئول اخیر در سراسر کشور غارت و شورش. پلیس را هر بیشتر منابع به این گروه در اسناد و مدارک.

کارمند بانک که با نزدیک شدن Fourhman گفت که زمانی که او راه می رفت تا به او brandished چاقو و گفت: "اگر شما یک مشکل با 911 تماس بگیرید." او همچنین نشان داد که چاقو به مشتریان اتفاق افتاده است که برای به دست آوردن نزدیک به او در علاوه بر این به "بیان چیزهایی که آنها می تواند درک نمی کنند."

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن