آخرین آنها در لیسبون: بایرن مونیخ، درگیری پاریس سن ژرمن برای جایزه لیگ قهرمانان

روکش نیمه نهایی پاریس سن ژرمن 3، RB لایپزیگ 0 جاسپر کنزو سوندین: پاریس سن ژرمن برای بخش بهتری از یک دهه برای ل

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

روکش نیمه نهایی

پاریس سن ژرمن 3، RB لایپزیگ 0

جاسپر کنزو سوندین: پاریس سن ژرمن برای بخش بهتری از یک دهه برای لیگ قهرمانان واجد شرایط شده است. جهنم خم در تبدیل شدن به یکی از نخبگان اروپا، باشگاه فرانسوی سرمایه گذاری مقدار مستهجن از پول را به یک سری از خروج ناامید کننده است. پس از چهار مرحله یک چهارم نهایی و سه دور از 16 به پایان می رسد، که پول در نهایت پرداخت کردن زمانی که نیمار ، Kylian تازه کار و شرکت آرام ، بی سر و صدا و جمعی دفع RB لایپزیگ برای کسب اولین حضور نهایی خود را تا کنون.  

به مرحله بزرگ خوش اومدي، PSG. ارزش يه بازو و يه پا رو داشت؟

پس از سال ها دمیدن منجر، bottling quarterfinalsبرنده آسان و تقریبا انجام همین کار در یک چهارم نهایی این فصل ، قهرمانان فرانسه نشان داد برخیاز mettle. مارکینهوس دومین گل خود را در بسیاری از بازی ها به ثمر رساند، جمع کردن در یک ضربه آزاد تصویر کامل از Ángel Di María به توری سمت پس از تنها 13 دقیقه از بازی. لایپزیگ در نیمه اول به سختی توپ را خرناس کرد، چرا که پی اس جی توپ را به راحتی در اطراف پشت بازی می کرد.

مرد ستاره نیمار در آن کنترل آسان نقش داشت؛ برزیلی ها در نیمه اول دو and بار به این ضربه زد و یک تلنگر غیرممکن از یک کمک backheel در گل دوم داد ، اما این دی María بود که بازی قهرمان برای PSG ، گرفتن یک گل و در نهایت ، دو پاس گل.

گل سوم و نهایی در ابتدا بعید به نظر می رسید. مدیر لایپزیگ جولیان ناگلزمن امیل Forsberg و پاتریک Schick در تلاش برای تبدیل طرح به نفع طرف خود را به ارمغان آورد، و برای یک لحظه، همه آن را به نظر می رسد به کار می کنند. طرف آلمانی به جلو فشار می آورد و باعث اشتباهاتی می شد و به این حمله متمایل می شد. 

اما لغزش در پشت از نوردی موکیل گلوله برفی را به ضربه مرگ وارد کرد. دی ماریا توپ را در اعماق نیمه لایپزیگ برداشت و یک صلیب را به خوان برنات لغزید که دومین گل فصل خود را با هدر سرنوشت ساز به ثمررساند.

هيچ راه برگشتي براي ليپزيگ وجود نداشت . تعداد انگشت شماری از نیم فرصت از لباس آلمانی آمد، اما آن را به اندازه کافی دور بود. پس از قرار دادن بازی روی یخ و انتظار هفت فصل دلخراش، پی اس جی در فینال قرار دارد. ارزش صبر کردن رو داشت؟ بعد از فینال یکشنبه خواهیم دانست.

بایرن مونیخ ۳، لیون ۰

JKS: بایرن و لیون بازی کردند که شاید نزدیک ترین بازی ۳ بر ۰ جهان چه بود. یک روز پس از اینکه لایپزیگ کاملاً توسط همان خط امتیازی از رده خارج شد، لیون انتخاب کرد که به زمین در حال دویدن ضربه بزند، حتی در حالی که بریس سرژ گنبری و هدر رابرت لواندوسکی بازی را دور از دسترس قرار دادند.

ممفیس دپی از طریق توپ کامل شد و تقریباً مانوئل نویر دروازه بان آلمانی را در مراحل اولیه بازی تبدیل کرد، اما هلندی نتوانست به لیون یک شروع کامل بدهد، چرا که شوت او به سمت اشتباه توری جانبی برخورد کرد.

زیرسگ های فرانسوی به یافتن سوراخ هایی در شکل گیری مخالفان خود ادامه دادند. در حالی که بال بک های هولناک بایرن مونیخ جاشوا کیمیچ و آلفونسو دیویس زمین را هل دادند، دپی، ماکسول کورنت و کارل توکو اکمبی از بال ها پایین پرواز کردند. یک سری از بلوک های بحرانی از Jérôme Boateng و Neuer، و همچنین چوب بری و سهم عادلانه ای از بدبختی، خط امتیازی را حتی در 0-0 نگه داشته است.

کیفیت قهرمانان آلمان در نهایت از طریق خون. گنبری یک توپ بلند در سمت راست گرفت، از طریق دفاع لیون تکه تکه شد و یک شوت فراتر از دروازه بان آنتونی لوپس قبل از ۲۰ دقیقه رفته بود، انفجار داد. او یک دوم قبل از نیمه وقت به ثمر رساند و در یک ریباند از فاصله نزدیک ضربه زد و در استراحت به بایرن مونیخ ۲ بر ۰ پیشتاز شد.

رویای لیون از اولین فینال لیگ قهرمانان بی سر و صدا نمی مرد. ساز و برگ فرانسوی حفظ شکل گیری مربع سفت و سخت در هنگام دفاع از بالا تا زمین، قبل از کنار هم قرار دادن چند معابر خشنود از بازی. Houssem Aouar و جایگزین موسی Dembélé و رایان Cherki ترکیب برای ایجاد شانس های متعدد، اما سرنوشت لیون توسط ناتوانی در پایان مهر و موم شد -- 15 عکس، که نه نفر از آنها در هدف بودند، منجر به دقیقا صفر گل.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن