اندازه گیری P افزایش می دهد میلیون ها دلار برای بی خانمان خدمات

هر روز بیش از 100 نفر از برکلی را بی خانمان جامعه تکیه بر دوروتی روز خانه برای خوردن صبحانه و ناهار, انجام لبا

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

هر روز بیش از 100 نفر از برکلی را بی خانمان جامعه تکیه بر دوروتی روز خانه برای خوردن صبحانه و ناهار, انجام لباس های شسته شده و محل اموال خود را در قالبهای — حال غیر انتفاعی نمی خواهد بود قادر به انجام این کار بدون اندازه گیری P بودجه.

امروز, اندازه, P خدمت برکلی 1,108 بی خانمان افراد با 73% از آنها باقی مانده unsheltered. آن وجوه 13 از برنامه های شهرستان از جمله امن پارکینگ RV برنامه و هوای پناهگاه برنامه.

"ما چگونه ما کمک بی خانمان جمعیت یک تفکر است که ما به عنوان یک شهر" گفت: شهردار جسی Arreguín در بیانیه ای. "با این بودجه ما می توانیم یک متفکر و دلسوز رویکرد نسبت به حل بحران خانمان."

"گسترش خدمات": تا چه اندازه P

اندازه گیری P تصویب شد به عنوان یک citywide رای گیری آیتم در نوامبر 2018 انتخابات میان دوره ای به منظور بالا بردن اموال انتقال مالیات بر خواص با ارزش بیش از 1.5 میلیون دلار برای افزایش بودجه برای خدمات است که کمک به بی خانمان جامعه است.

با توجه به Arreguín اندازه گیری P ضروری است در فعال کردن شهر برای پاسخگویی به آن "مسکن اولین اهداف" و به آدرس بی خانمانی با ارائه یارانه مسکن و سایر خدمات برای بی خانمان جامعه است.

علاوه بر افزایش درآمد, اندازه گیری P ایجاد شده در این شهرستان را بی خانمان خدمات پنل از کارشناسان که شامل اعضای حرفه ای و یا زندگی تجربه بی خانمانی.

بی خانمان خدمات پنل از کارشناسان همچنین توصیه شهرستان در تخصیص منابع و بودجه برای بی خانمان جامعه با تمرکز ویژه بر روی اندازه گیری P.

با ورودی از بی خانمان خدمات پنل از کارشناسان شورای شهر رای دادند و در ماه دسامبر 2019 به اختصاص حدود 2.5 میلیون دلار برای سال مالی 2020 و $11.7 میلیون به اندازه گیری برای سال مالی 2021, به مقدار $14,272,629 برای هر دو سال.

"من به پشتیبانی این اندازه گیری P بودجه تخصیص و گسترش خدمات ما" گفت: شهرستان Councilmember سوفی هان در یک ایمیل. "این اهداف که برای آن اندازه گیری P تصویب شد با رای دهندگان و من مشتاق به حرکت رو به جلو برای دیدار با نیازهای فوری در جامعه ما است."

که در آن پول می رود

اندازه گیری P تخصیص همچنین صندوق برنامه های مختلفی در سراسر شهرستان است که به کمک خدمت بی خانمان جامعه است.

مسیر پله مرکز که پناهگاه بی خانمان ها و افراد کمک می کند تا پیدا کردن آنها را مسکن دائمی یکی از بسیاری از برنامه های شهرستان است که دریافت اندازه گیری P بودجه.

در علاوه بر این به $2,415,000 از اندازه گیری به صندوق این برنامه در سال مالی 2021 این مسیر پله مرکز نیز اعطا $705,000 به منظور تسهیل در گسترش آن است.

در سال مالی 2020, اندازه گیری نیز شامل 1.2 میلیون دلار در بودجه برای 5150 پاسخ و حمل و نقل خدمات را فراهم می کند که حمل و نقل به یک مرکز پزشکی برای افرادی که دچار پزشکی یا بهداشت روانی بحران. یک سال بعد برای سال مالی 2021 مقدار دو برابر ارائه 5150 پاسخ و حمل و نقل با 2.4 میلیون دلار.

اندازه گیری P نیز اعطا 2.5 میلیون دلار به مسکن دائمی یارانه ها که همان سال است.

علاوه بر این روز دوروتی خانه دریافت $321,340 برای سال مالی 2021 برای خود سرپناه اضطراری که در خانه های افراد بی خانمان در آب و هوای خشن به عنوان به خوبی به عنوان آن در طول روز افت در برنامه فراهم می کند که مواد غذایی به بی خانمان جامعه است.

در حالی که دیوید Stegman مدیر اجرایی دوروتی روز خانه ابراز قدردانی از کمک های مالی او همچنین افزود که این بودجه نمی خواهد کافی هزینه-از زندگی-تنظیم برای کارگران آن است.

تنش: چه کسی باید این پول باید به?

با وجود خدمات ارائه شده توسط اندازه گیری P, شده اند وجود دارد برخی از تنش های درون شهری میان اعضای شورا و بی خانمان خدمات پنل از کارشناسان با توجه به بودجه تخصیص.

شهرستان Councilmember لری Droste مخالف زمان اندازه گیری P بودجه این ادعا آن بود و نه پایدار در دراز مدت. او همچنین ابراز نگرانی می کند که بودجه را به چند دلار کسری بودجه در چند سال مالی.

"من نمی خواهم برای کشیدن فرش از مردم" Droste گفت. "راه ما تخصیص صف است که ما واقعا به صورت بسیار به چالش کشیدن وضعیت در یک زن و شوهر از سال که در آن ما در حال رفتن به مجبور به توقف برنامه بودجه در دسترس نباشد."

در توصیه های خود به بی خانمان خدمات پنل از کارشناسان نیز در اعتراض به بودجه 5150 پاسخ و حمل و نقل به عنوان خدمات خاص به بی خانمان جامعه که Droste ادعا است "کاملا قانونی" نگرانی است.

هر چند بی خانمان خدمات پنل از کارشناسان معتقد بودند این برنامه بیش از حد گسترده Droste گفت: این شهرستان قبلا وعده داده شده شامل کمک های مالی برای 5150 پاسخ و حمل و نقل در آن اندازه گیری P بودجه نرم افزار.

"ما آتش نشانان به ما کمک بوم و اطمینان از عبور از اندازه گیری P با درک درستی که ما از رفتن به آنها کمک کند با آن 5150 حمل و نقل تخصیص" Droste گفت.

علاوه بر این 5150 پاسخ و حمل و نقل است که بودجه به عنوان بخشی از اندازه گیری P به دلیل این اقدام را بخشی از این شهر به طور کلی صندوق است که به طور انحصاری برای پرداخت خدمات بی خانمان.

همچنین وجود داشته است تنش بین شهر و بی خانمان خدمات پنل از کارشناسان پیرامون روش به بی خانمانی به گفته آنتونی Carrasco عضو پانل.

"من از کسی که معتقد است که در یک جمعیت خاص رویکرد به بی خانمانی. من معتقدم که شما باید برای قرار دادن شلوار خود را روی یک پا در یک زمان" Carrasco گفت. "ما در پایان بی خانمانی در میان خانواده ها و سپس ما در حرکت به پایان دادن به بی خانمانی برای جانبازان, پایان دادن به بی خانمانی برای افراد با ناتوانی در پایان دادن به بی خانمانی برای مردم رنگ پایان دادن به بی خانمانی برای دگرباشان جنسی و ترانس مردمی در جامعه است."

مردم وجود دارد در این پنل که موافق نیست با یک جمعیت خاص رویکرد و در عوض می خواهید برای کمک به بسیاری از افراد بی خانمان که ممکن است در زمان داده شده. برای مثال از آنجا که افراد بی خانمان و بدون خانواده را تشکیل می دهند که اکثریت جمعیت برخی استدلال می کنند آنها باید اکثر منابع است.

با توجه به Carrasco تنش نیز وجود دارد بین بی خانمان خدمات پنل از کارشناسان و شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی که در برابر استدلال ارائه حداقل $500,000 در یارانه مسکن برای خانواده های بی خانمان در سال 2019.

در توصیه به شورای شهر ویلیامز-ریدلی گفت: حداقل 500,000 دلار یارانه مسکن است که نامتناسب با نیازهای خانواده های بی خانمان چرا که آنها نسبت کوچکتر از برکلی را بی خانمان جمعیت به عنوان یک کل.

آینده نامشخص

به عنوان COVID-19 همچنان به گسترش در آینده از اندازه گیری P نامشخص باقی مانده است و تجدید نظر به آن بودجه تخصیص به احتمال زیاد با توجه به هان. Carrasco است همچنین نگران آن است که درآمد تولید شده از اندازه گیری P را کاهش می دهد به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

در ضمن Stegman ابراز نگرانی می کند که همه گیر می تواند منجر به افزایش بی خانمانی در شهر.

"پس از موج اول از این وجود خواهد داشت افرادی که تحت فشار قرار دادند پایین از بگير به کم درآمد و شاید برخی از مردم در خیابان" Stegman گفت. "وجود خواهد داشت بیشتر مردم در بیشتر dire straits."

رابسون سویفت است و یک دولت شهر خبرنگار. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @swift_robson.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب