متالیکا، سمفونی سان فرانسیسکو دوباره برای نوستالژیک 'S&M2' متحد می شوند

درجه: 4.0/5.0 متالیکا و سمفونی سان فرانسیسکو برای اولین بار بیش از ۲۰ سال پیش با هم همکاری کردند و در مجموعه ا

توسط NEWSWORLDS در 15 شهریور 1399

درجه: 4.0/5.0

متالیکا و سمفونی سان فرانسیسکو برای اولین بار بیش از ۲۰ سال پیش با هم همکاری کردند و در مجموعه ای از اجراهای زنده در تئاتر جامعه برکلی، ترش متال و موسیقی کلاسیک را با هم ترکیب کردند. ضبط و منتشر شده به عنوان S&M، آلبومزنده 1999 در میان مرحله تجربی ترین متالیکا آمد.

در سپتامبر گذشته، متالیکا بار دیگر با سمفونی سان فرانسیسکو، یا SFS، برای بازدید مجدد از آزمایش در یک زمینه جدید، تولید S&M2پیوست. در دهه های مداخله از اولین آلبوم، متالیکا تحت تغییرات پرسنلی قرار گرفت، راه هایی را با تهیه کننده دیرینه اش از هم جدا کرد و در سال ۲۰۰۸ Death Magneticبازگشت به فرم را تجربهکرد. دیگر همان گروه نبود، متالیکا با رابطه ای منحصر به فرد با میراث خودش پافشاری کرد.

در طراحی لیست آهنگ برای S & M2، متالیکا حفظ بسیاری از آنچه کار می کرد برای اولین بار دراطراف. یازده آهنگ از ۲۰ آهنگ در آلبوم قبلی قرار داشت، اما در S&M2، اجراها با انرژی مثبت و نوستالژیک تزریق میشوند. همکاری بین گروه و سمفونی به مراتب صیقلی تر است. کنسرت های S&M2 مرکز چیس سان فرانسیسکو را افتتاح کردند، محل برگزاری بسیار بزرگتری که استطاعت تجدید دیدار سطح مناسبی از تئاتری بودن را دارد.

S&M2 شروع می شود با سمفونی در حال افزایش ریدینگ از Ennio Morricone 's "اکستازی طلا." قطعه موریکونه که در اصل برای وسترن کلاسیک "خوب، بد و زشت" سروده شده است، از سال ۱۹۸۳ هر نمایش متالیکا را معرفی کرده است. این اجرای زنده، همراه با تشویق جمعیت، کاملاً پیش بینی تجربه قریب الوقوع گوش دادن را می سازد.

اولین آهنگی که زمانی پخش شد که متالیکا به ارکستر می پیوندد «فراخوان کلولو» است که یک ابزار حماسی است که وحشت لاوکرافتیان را در بزرگگویی eeriness آن کانال می کند. "Ktulu" برای اولین بار در آلبوم متالیکا در سال ۱۹۸۴ Ride the Lightning ظاهر شد و همچنین با سمفونی برای اولین اس اند ام اجرا شد. تنظیم سال ۱۹۹۹ که برنده متالیکا و SFS جایزه گرمی بهترین اجرای ابزاری راک شد، با تنظیمی که در S&M2بود یکسان است اما این اجرای بلندتر و سنگین تر دارای یک تک نوازی بی همتا و برق دار توسط گیتاریست اصلی کرک همتاست.

علاوه بر دیگر کلاسیک های متالیکا مانند "یک"، "استاد عروسک های خیمه شب بازی" و "وارد سندمن" می شوند که هر کدام از آن ها پیش از این درمان ارکسترال را نیز دریافت می کردند، اس اند ام۲ شجاعانه برخی از مناطق خبیث تر کاتالوگ گسترده متالیکا را دوباره بازدید می کند. "All Within My Hands" از سنت آنگر نجات می گیرد، آلبوم خشم زده سال ۲۰۰۳ که ایده درامر لارس اولریش از آزمایش بر روی آن سفت کردن طبل اسنار خود بود تا اینکه مانند یک سطل زباله فولادی به نظر میرسید. On S&M2, "All Within My Hands" has been pared down and built up again with the orchestra in mind; it is one of the best-integrated songs of the album.

S&M2'sتدراسیون "سوم نابخشودنی" ویژگی های خواننده اصلی جیمز هتفیلد در حال حرکت آواز تنها توسط ارکستر حمایت میشود. Death Magnetic در حالی که آن را کاملا از نسخه مغناطیسی مرگ پیشی نمی گیرد، این "نابخشودنی III" یک بالاد قدرت زیبا است که سمت ملودیک تر گروه را به نمایش می گذارد.

یکی دیگر از آهنگ های جدید که در آن آزمایش موفق می شود «Foundry آهنین، اوپس ۱۹» است، یک واژگونی نقش خیره کننده که می بیند متالیکا و SFS یک موسیقی دان کلاسیک به نام الکساندر موسولوف آینده گرای شوروی را پوشش می دهند. اگرچه این آلبوم با زمینه گفتاری برای "آهنین سازی" و دیگر بخش های کلاسیک منتشر شد، اما آهنگ های کلامی خسته کننده، اختلال های غیرضروری هستند - موسیقی برای خود صحبت می کند.

در حالی که S &M اصلی مخلوط شده بود به صدا مانند یک موج متحد شستشو بیش از شنونده، سازها و ارکستراسیون های مختلف رقابت برای مرحله مرکز در S&M2. گروه بر ارکستر برای بسیاری از S&M2غلبه می کند، و در چندین آهنگ، جمعیت تشویق کننده برای تأکید بر منظره کنسرت ها تقویتمی شود. اگر سلف خود را با هدف به شنوندگان یک موقعیت ممتاز بالاتر از همه هرج و مرج، S&M2 به جای تلاش برای غوطه ور کردن شنوندگان در جمعیت غرش. از نظر احساسی رویکرد S&M2جذاب تر است، اما برخی از مشکلات اجرای سمفونی در آهنگ های بلندتر به خاکسپرده می شوند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن