ذهن مربی' کمک می کند تا پن دولت شان کلیفورد را بعد بزرگترین مراحل

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 3:59 PM EDT Jun 3, 2020پن دولت شان کلیفورد است و از مد افتاده خود را ی

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

پن دولت شان کلیفورد است و از مد افتاده خود را یک فوتبال کمال گرا همیشه از او شروع به پرتاب یک توپ.

و با اعتماد به نفس یکی است.

آن شروع سال پیش به او انداخت برای ساعت های بی پایان به خالص در cul-de-sac زمانی که هیچ کس دیگری در اطراف.

است که به یک انعطاف پذیر دبیرستان ستاره و سپس یک بچه که خود را به اتمام پنج کالج عبور می کند.

و در حال حاضر او گرفته شده ذهنی خود را در نزدیک شدن به یک سطح جدید در حال انجام coronavirus همه گیر: او آموزش شطرنج.

او را به رهبری ست Makowsky حرفه ای عملکرد مربی و یا چه کلیفورد تماس "نخبگان ذهن مربی." آموزش شطرنج حرکت می کند در حال تبدیل شدن به یک خودرو محبوب برای ساخت دقیق سریعتر تصمیم گیری در زمین فوتبال است.

Makowsky اجرا می شود یک شرکت به نام سم تماس با مشتریان خود از جمله المپیک, فورچون 500 اجرائی و quarterbacks.

کلیفورد در مورد صحبت کردیم که روز شنبه در نخستین نشست رسانه از آنجا که virus تعطیل ورزشی در ماه مارس است. او به عنوان پرحرف و با اعتماد به نفس به عنوان معمول است. او با پوشیدن لباس سیاه و سفید sweatshirt مزین با اصطلاح "تفنگ دار" و تعریف آن.

خود را بهبود می تواند آنچه را هل پن استیت که در گذشته در سطح نخبگان در فوتبال کالج است.

که شطرنج آموزش "واقعا به شما می آموزد که چگونه از طریق خود خواند و خوب فرمول برای حمله به هر حمله در هر روز و نوع فقط به عنوان یک فرد رشد" کلیفورد گفت.

پن استیت junior بسیار موفق در عرصه های مختلف به عنوان اولین سال شروع QB در سال 2019. او انداخت برای 23 touchdowns و 2,654 متری در برابر تنها هفت interceptions. او نشان داد چشمگیر, چشمک می زند, تحرک, در حال اجرا برای 402 متری و پنج نمره بیشتر.

تیم خود را برنده 11 بار از جمله پنبه کاسه.

و در عین حال خود را 59.2 درصد تکمیل ناامید کننده بود برای یک بازیکن که خود می بالد در خود شدید آماده سازی برای پرتاب دقت است.

بنابراین او نمیفهمد برای استفاده از این گذشته سه ماه از انزوا به کار سخت در روان طرف از بازی خود را به عنوان به خوبی به عنوان پایه و اساس رفت و آمد که اشکال ترین quarterbacks.

بهتر است رفت و آمد باید به او اجازه می دهد بیشتر سازگار پرتاب پلت فرم. "من فکر می کنم که رفتن به پرداخت سود سهام در سراسر سال" کلیفورد گفت.

این نوع از یادگیری شروع شد و در زمستان دریل به عنوان او در زمان توهین هماهنگ کننده کرک Ciarrocca جدید جرم. آنها در ادامه این بهار از طریق درس های تصویری و راهنمایی از موقعیت جدید خود رهبر.

کلیفورد استفاده از داشتن بخش دیگری من بازیکن فوتبال در صفحه اصلی به اشتراک گذاری در تمرینات و گذراندن آموزش. برادر کوچکتر لیام کلیفورد است شفاهی متعهد به حضور در پن امور خارجه احتمالا به عنوان یک گیرنده در کلاس 2021.

انتخاب تمرینات قدرتی تمرینات حاضر شامل فشار تا چالش های موجود در خانواده زیرزمین و هل دادن اتومبیل های پارک شده.

آنها هر دو در نظر گرفتن راهنمایی از دوایت گالت که اجرا می شود آنچه که به نظر بسیاری از یکی از کالج های بالا قدرت و مطبوع برنامه ها در کشور است.

از آنجا که کلیفورد گفت: او معتقد است که آن را نمی خواهد زمان زیادی — کمتر از بیشتر از انتظار برای او و هم تیمی های خود را آماده برای اردوگاه های آموزشی خود را هنگامی که آنها مجاز به بازگشت به دانشگاه.

سر مربی جیمز فرانکلین در حال حاضر گفت که تیم او می تواند آماده برای فصل تنها چهار هفته از اردوگاه.

"اگر شما می توانید پیدا کردن یک تپه در اینجا یک تمرین" کلیفورد گفت. "اگر شما می توانید پیدا کردن ورزشگاه مراحل در اینجا یک تمرین است. اگر شما می توانید پیدا کردن یک کوله پشتی قرار داده و برخی از کتاب ها در آن و سپس در اینجا یک تمرین است.

"این قطعا یک وضعیت دشوار است که تبدیل به آنچه که ما تلاش کرده ایم به عنوان یک تیم خوب است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن