لبخند و خنده: برخی از زندگی بهترین داروهای

به عنوان دانشجویان در این پر سر و صدا, زمان, زندگی, ممکن است احساس کمی بیشتر از حد معمول. ممکن است این مورد بر

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

به عنوان دانشجویان در این پر سر و صدا, زمان, زندگی, ممکن است احساس کمی بیشتر از حد معمول. ممکن است این مورد برای همه, اما من می دانم که بسیاری در حال رفتن را از طریق آن در حال حاضر. Renavigating مدرسه کار و زندگی کار آسانی نیست و می تواند tolling ذهنی, احساسی جسمی و روحی. نه به ذکر است این استرس اضافه شده و احساس ناراحتی است که بسیاری از دانش آموزان روبرو هستند در حال حاضر به عنوان آنها سعی کنید به برنامه ریزی برای نامشخص آتی.

در این میان بار خشن, ما باید به یاد داشته باشید برای در اولویت قرار گرفتن خوب مراقبت از خود و درگیر شدن در شیوه درمانی به طوری که ما انجام می پوشند نه خودمان را. گاهی اوقات چیزهایی که خارج از کنترل ما هستند و همه ما می توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید که عزیزان ما و خودمان برای محاسبه هستند. بنابراین امروز ما در مسدود کردن را انتخاب کنید به ارائه شما با مراقبت و شیوه درمانی: لبخند زدن و خندیدن. در اینجا چند دلیل که چرا شما باید در نظر درگیر شدن در این شیوه بیشتر.

آنها یک اثر مثبت بر سلامت خود و آنها آزاد هستید!

لبخند زدن و خندیدن احساس زمانی که شما به طور کامل افراط در فیزیکی از انجام هر یک و یا هر دو. به در حال حاضر در حالی که لبخند بر لب و/یا خنده ممکن است یکی از بهترین چیزهایی است که زندگی را ارائه کرده است. در علاوه بر این به لبخند زدن و خندیدن احساس viscerally خوب آنها ارائه بسیاری از املاک مزایای بهداشت و درمان بیش از حد. بعلاوه لبخند زدن و خندیدن نمی آیند در هر پولی هزینه. آنها آزادانه و به راحتی در دسترس شما است.

آنها می تواند خلق و خوی خود را

هنگامی که شما لبخند و خنده شما اندورفین آزاد. زمانی که اندورفین شده و وجود گرایش به کاهش درد در بدن رفع برخی از استرس و بهبود خلق و خوی. با خلق و خوی افزایش تمایل به آمدن یک تغییر در نگرش به طور معمول در یک راه مثبت.

آنها می تواند نگرش خود را تغییر دهید

تغییر در نگرش پتانسیل برای تغییر احساسات هیچ انگیزه ای برای احساس خوش بینی. این همیشه صدق نمی, اما به عنوان کسی که دوست دارد به لبخند و خنده های من می توانند گواهی دهند که من احساس می کنم در کل خیلی بهتر از زمانی که من گونه تبدیل به تنگ از لبخند و زمانی که من می توانم شنیدن اکو از خنده. گاهی اوقات من در پایین خلق و خو و احساس زندگی است به خصوص, خشن, اما پس از آن من به یاد خودم هستم یا به یاد نزدیکترین افراد به من به لبخند و خنده.

آنها به راحتی قابل دسترسی

زندگی می تواند خشن برای همه ما این که ما می دانیم! اما حداقل ما باید به یاد داشته باشید که ما همیشه باید قوی پزشکی در دسترس به ما به طوری که ما می توانید از طریق طوفان است. سعی کنید آن را اگر شما در میانهی شب در در حالی که. لبخند زدن و خندیدن ممکن است درمان شما بوده ام به دنبال در طول این تکه های خشن.

گاهی اوقات در زندگی می شود ، مهم نیست که شما هستند و یا آنچه شما انجام دهد وجود دارد دوره های مختلف در زندگی است که دشوار است به حرکت از طریق و وجود دارد هیچ انکار که. پس بگو پنیر و خنده با نسیم برای پیدا کردن کمی بیشتر در سهولت! ما در مسدود کردن آنها ریشه برای شما!

تماس با Gina رایت [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب