گم شده Lancaster Pa. Amish نوجوان: "ما هیچ پاسخ."

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 4:53 PM EDT 28 ژوئن 2020در حدود 12:30 p. m. روز یکشنبه, ژوئن 21, لیندا

توسط NEWSWORLDS در 8 تیر 1399

در حدود 12:30 p. m. روز یکشنبه, ژوئن 21, لیندا Stoltzfoos قد بلند, باریک, نوجوان 18 ساله Amish زن چپ یک سرویس کلیسا در یک خانه در پرنده-در-دست شرق Lancaster Pa. و شروع به راه رفتن به خانه است.

و سپس او از بین رفت.

هیچ یک از افراد نزدیک به او می گویند آنها می دانند که چه اتفاقی افتاده است آیا او در سمت چپ خود و یا چیزی زشت تر رخ داده است.

"ما هیچ پاسخ به آنچه که اتفاق افتاده است" مرو فیشر, لیندا را که در سمت چپ این منظور سال پیش گفت: روز یکشنبه ، "که رایج ترین سوال من شنیدن از مردم است. چه اتفاقی افتاده است و چرا؟"

تا کنون شده است وجود دارد هیچ پاسخ به این سوال است. شرق لمپتر شهرستان اداره پلیس با کمک اف بی آی در حال بررسی است, اما از یکشنبه, آنها هیچ آگهی. وجود دارد هیچ نشانه ای که لیندا مورد نظر به ترک آمیش جامعه چیزی است که رخ می دهد در جهان است.

معمولا کسانی که می دانستند که لیندا و آشنا با جامعه می گویند نشانه هایی وجود دارد که یک فرد جوان می خواهد به ترک وسوسه عجایب جهان خارج است.

"این کاملا غیر معمول" سرهنگ مت هس از شهرستان اداره پلیس گفت: از این مورد است. "من نمی یاد هر چیزی مانند این را در 15 سال گذشته است. آن را مانند او فقط ناپدید شد بدون هیچ دلیلی."

آن را به ارمغان آورده است جامعه با هم

آمیش جامعه در لنکستر کانتی نوع یک معما. کسانی که به عنوان "زبان انگلیسی" - غیر-Amish - فکر می کنم آنها می دانند که در مورد جامعه, اما آن را پیچیده تر از آن,

این ممکن است به نظر می رسد به زبان انگلیسی که آمیش جامعه برداشته شده است از جهان خارج از مزارع خود. که دقیقا در این مورد. آمیش در حال اعضای جامعه بزرگتر در حال اجرا کسب و کار که آیا آن شرکت های ساخت و ساز و یا نانوایی یا بازارهای کشاورزان'.

آمیش بسیاری از اتصالات به جهان خارج گفت: همین kraybill می استاد بازنشسته از Anabaptist مطالعات در Elizabethtown کالج و اذعان متخصص در جامعه Amish. "بسیاری از مردم آمیش مثلا اعضای محلی داوطلب آتش نشانی شرکت. برای برخی از خارج از جامعه آن را بسیار دشوار است برای روند."

مرتبط با: داوطلبان اولین پاسخ دهندگان در ادامه جستجو برای از دست رفته Amish زن

بیشتر: "ما نباید فکر می کنم بد از این مرد': به یاد زمانی که آمیش ملاقات شیطان با بخشش

بنابراین زمانی که لیندا رفت از دست رفته جامعه با هم متحد شده و به جستجو برای او و کمک به مقامات در هر راه که آنها می تواند. صدها نفر از مردم نشان داد تا در این پرنده در دست شرکت آتش نشانی داوطلب برای کمک در جستجو. آنها جستجو پوشیده از سبزه میدان در اطراف شهر بر پا رانندگی ATVs و سوار بر اسب. جستجوها ادامه داد: در طول هفته داوطلبان برگرفته از روستا با هماهنگی آتش نشانی شرکت.

هر شب پس از او ناپدید شد, جامعه برگزار کرده است vigils, دعا برای لیندا امن بازگشت به خانواده است. این vigils نبود سازماندهی شده توسط Amish فیشر گفت. آمیش آیا نماز vigils, او گفت:.

نه از آنجا که معادن نیکل تیراندازی مدرسه در اکتبر 2006 – هنگامی که یک فرد مسلح به ضرب گلوله هشت کودک کشته و پنج قبل از مصرف زندگی خود را – است که جامعه با هم متحد مانند آن را در طول هفته گذشته.

"این بسیار معمول است برای آمیش جامعه به گرد هم می آیند در زمان وقوع حوادث طبیعی یا حوادث دیگر," فیشر گفت. "و آن را غیر معمول نیست برای فارسی جامعه به گرد هم می آیند."

اما این به نظر می رسد متفاوت است. در مورد لیندا ناپدید شدن جامعه غلیان احساسات بوده و حتی برجسته تر است.

"آن را بیش از من دیده ام در 40 سال" فیشر گفت. "آن را به ارمغان آورده است خارج به زبان انگلیسی و منونایت ها و جوامع آمیش با هم در راه من هرگز دیده می شود."

بیشتر: گام به گام در داخل یک آمیش آشپزخانه و شکستن نان با آمیش پناهندگان خانواده

'این است که های مختلف'

حقایق در مورد به نظر می رسد ساده است.

در موارد شبیه به این که 18 سال از بین می رود آن است که معمولا به کار گرفته شده متفاوت است. 18 سال در نظر گرفته شده است یک فرد بالغ و گاهی بزرگسالان را خاموش کنند و نمی خواهید به توان برای دلایل مختلف است.

اما این مورد متفاوت است.

"هیچ چیز ما منجر به این باور است که او می خواست به ترک خود" هس گفت. "ما نمی توانیم رد کردن بازی ناپاک یا که او در سمت چپ او آزاد خواهد شد."

تحقیقات در حال انجام است فیشر گفت: به عنوان کارآگاهان و افسران تعقیب کردن نکات و آگهی.

FBI اتحاد پیوست بررسی و ارائه منابع اضافی و پشتیبانی "با این حال ما می توانیم" گفت: کری Adamowski امور عمومی افسر با دفتر اف بی آی در فیلادلفیا. "دخالت ما در اینجا غیر معمول نیست و در همه," Adamowski نوشت: در یک ایمیل. "هر روز تمام در سراسر کشور که اف بی آی است که ارائه برخی از نوع کمک به های محلی و ایالتی و یا فدرال اجرای قانون همکاران – نه فقط در افراد گم شده موارد در تمام انواع مختلف از موارد. این بخش مهمی از آنچه که ما انجام دهد."

این مورد هر چند غیر معمول است. معمولا kraybill می گفت: نشانه هایی وجود دارد که یک فرد جوان می خواهد به راه رفتن به دور از آمیش زندگی که او با سرخوردگی از زندگی است telegraphed یا به صراحت و یا ظرافت.

"این است که متفاوت از 18 سال کسی که زندگی در یک آپارتمان و ناپدید" kraybill می گفت. "ده ها تن از افرادی که او را می دانستند و یا تعامل با او به طور منظم تا به حال هیچ ایده او ممکن است بخواهید به ترک. هیچ نشانه ای وجود دارد که این مورد است."

'هیچ کس نمی داند چه اتفاقی افتاده است'

فیشر چپ آمیش ایمان سال پیش به عنوان همسر او که لیندا خواهر. آنها تا به حال شده است طرد و دوری به دیگران که ترک کرده ام ایمان شده اند. او گفت که او نمی دانم لیندا.

زمانی که لیندا رفت و گم شده و او در تماس با خانواده و ارائه آنچه که به کمک او می تواند. خانواده پذیرفته شده است. او کسب اجازه از خانواده برای شروع یک Facebook صفحه Amish دختر از دست رفته – لیندا Stoltzfoos حتی اگر آن را بر خلاف باورهای خود را.

صفحه جذب کرده است هزاران نفر از پیروان از سراسر کشور به مردم ارائه افکار و نماز و حدس و گمان به آنچه اتفاق افتاده است.

هر آنچه که اتفاق افتاده فیشر گفت: آمیش را ببخش به آنها بخشید که به کشته شدن پنج تن از فرزندان خود را در معادن نیکل مدرسه و در آغوش خانواده مرد را به عنوان یکی از خود را.

"آمیش بسیار سریع ببخش" فیشر گفت. "آن خدا خواهد شد و ما را ببخش چیزی است که آنها فکر می کنم. آنها می دانند که وجود دارد عواقب آنجا که نظام حقوقی می رود اما در اینجا آنها نمی دانند چه اتفاقی افتاده است. وجود دارد هیچ عواقب. اما آنها تزلزل ایمان است که حقیقت پیروز خواهد شد. آنها تزلزل ایمان که خدا در کنترل است.

"اما در اینجا آنها نمی دانند که چه چیزی حقیقت است. آنها نمی دانند چه اتفاقی افتاده است. هیچ کس نمی داند چه اتفاقی افتاده است. به نظر می رسد کل جامعه در حال جستجو برای یک جواب و ما یکی نیست."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن