Newsom هدایت 45 میلیون دلار در مراقبت پول به سانتا باربارا شهرستان

حداقل 45 میلیون دلار در بودجه فدرال است که به احتمال زیاد رهبری برای Santa Barbara County, بخشی از 1.3 میلیارد

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

حداقل 45 میلیون دلار در بودجه فدرال است که به احتمال زیاد رهبری برای Santa Barbara County, بخشی از 1.3 میلیارد دلار از مراقبت عمل می کنند که فرماندار Newsom است هدایت می شوید به شهرستانهای استان است. مانند 42 دیگر از کالیفرنیا شهرستان سانتا باربارا کاهش یافت و به زیر جمعیت 500,000 آستانه برای دریافت فدرال محرک. ایالت کانتی مقامات تا به حال با هم متحد به درخواست فرماندار برای تسکین.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در اعلام جدید هجوم در بعد از ظهر چهارشنبه سرپرست گرگ هارت اشاره کرد و آن را کمک خواهد کرد که جبران این شهرستان را از دست داده و درآمد و افزایش هزینه ها از COVID-19 اثر در مالیات بر فروش و بهداشتی-مراقبت از خواسته اما فقط تا حدی. "آن را نمی خواهد پر کردن تمام سوراخ," او گفت:" اما از آن خواهد شد یک راه طولانی به سوی پر کردن است که کسری بودجه است." او با اشاره به بودجه هنوز به تصویب قوه مقننه ایالتی.

با موضوع برگزاری لامپوک ندامتگاه موارد جدا از این شهرستان مستقر شدند — موافقت با اعطا شده توسط دولت و وزارت بهداشت این شهرستان گواهی انطباق با دولت را بازگشایی قوانین بود و انتظار می رود به تصویب در آینده یا دو روز. شهرستان در حال حاضر راه اندازی یک لینک به شهرستان را افزایش, راهنمای, در readysbc.org اجازه می دهد تا کسب و کار برای بازگشایی در حالی که مطابق با تمام دستورات بهداشتی.

غیر ضروری کسب و کار تا به حال به صبر دکتر هنینگ Ansorg هشدار داد تا دستورالعمل امضا شد در جوهر قبل از باز کردن. با احتیاط ساکنان شد اکنون او اشاره کرد تنها سه نفر تست مثبت امروز. موارد گزارش شده از زندان است. تعداد آنها ثابت در بیمارستان ها کشور دیگری مورد نیاز برای بازگشایی در 28 COVID بیماران در کل 10 از آنها در بخش مراقبت های ویژه بخش.

Santa Barbara County بود و در بحرانی فاز از بازگشایی مجدد Ansorg گفت: زمانی که مردم را وسوسه می شود به جمع به عنوان مورد علاقه خود را در مکان های بازگشایی شده است. "ما باید هوشیار باشند" او اظهار داشت: حتی در حالی که به دنبال به جلو "را به لذت بردن از نشستن در یک پاسیو یک رستوران یا کافی شاپ." با سه روز آخر هفته روز یادبود در آینده بخش سلامت افسر یادآوری سفر و هتل باقی می ماند هنوز هم تنها برای کسب و کار ضروری نیست و اوقات فراغت است.

هنگامی که درخواست برای کمک رسیده 7,200 متقاضیان این 805Undocufund مجبور به تعطیل کردن ثبت نام خود را خط. مستند نشده خانواده ها و افراد باقی مانده بودند از فدرال محرک برنامه گفت: Marisela مورالس اما آنها کار در رستوران ما مکرر انتخاب مواد غذایی که می خورید کمک به فرزندان ما مراقبت و کمک میلیون ها نفر به اقتصاد محلی و ایالتی.

این کمک های بشردوستانه صندوق جمع آوری کرده است $2.4 میلیون دلار در دو ماه گذشته از جمله 1 میلیون دلار از یک "شکوه عمده دهنده" مورالس گفت: — اما گروه برآورد این نیاز به 8 میلیون دلار برای 126,000 کارگران ثبت نشده در شهرستان ونتورا و سانتا باربارا شهرستان آنها را به امید کمک کند. مورالس که مدیر اجرایی با علت یکی از Undocufund را حامیان مالی گفت: آنها در نظر گرفته شده برای عرضه هر کدام با $1,200 برای مطابقت با محرک هزینه های آنها رد شده است. پول را به کارگرانی که کمتر از $40,000 این گروه که حساب برای 40 درصد از کارگران که از دست داده ایم حقوق خود را در طول بیماری همه گیر. "هیچ مقدار بیش از حد کوچک است," او گفت:. "و هیچ مقدار بیش از حد بزرگ است!"

آتش بالا شروع فصل در 18 مه و County Fire Chief علامت Hartwig بحث تغییرات است که می توان به تخلیه در مواقع اضطراری. پناهگاه هنوز هم بالا برود اما وعده های غذایی و خواب ترتیبات خواهد بود به کار گرفته شده متفاوت به جای سلامت و فاصله دیکته. تب نمایش برای کارگران و آسمان شد و به احتمال زیاد عنوان شد در صورت پوشش و سلامتی چک. Hartwig اضافه شده که آتش سوزی دبستان فصل شامل حصول اطمینان از شما ثبت نام برای دریافت پیام اضطراری در readysb.org. "اگر ما نمی توانیم به شما برسد ما نمی توانیم به شما هشدار" Hartwig گفت.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن