ASUC ایجاد موقعیت برای مدیریت کمک هزینه تحصیلی

این ASUC به تازگی ایجاد موقعیت رئیس کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی افسر یا CGO برای رسیدگی به تمام ASUC-مدیری

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

این ASUC به تازگی ایجاد موقعیت رئیس کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی افسر یا CGO برای رسیدگی به تمام ASUC-مدیریت کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی.

با توجه به لایحه ای که ایجاد CGO همه کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی خواهد شد در حال حاضر به کار گرفته شده به طور جداگانه تحت موقعیت به جای تحت دانشگاهی, امور, معاون رئیس جمهور و یا AAVP. به CGO جبران خواهد شد با 2000 دلار دستمزد به عنوان به خوبی به عنوان اضافی اختیاری بودجه به کار بر روی پروژه های, با توجه به AAVP نیکول Anyanwu.

موقعیت ایجاد شد و به اولویت بندی بهتر و اعطای بورس تحصیلی و مسئولیت و کارآمد سازماندهی و توزیع جوایز مختلف با توجه به این لایحه. قبلا یکی از وظایف AAVP شد مدیریت ASUC را کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی — وقت گیر کار Anyanwu اشاره کرد.

"وجود دارد بسیاری از مسائل با بهره وری از AAVP در نظر گرفتن این کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی به دانش آموزان در موقع" Anyanwu گفت.

حرکت این وظایف در خارج از دانشگاهی دفتر امور را از AAVP از اضافی جبران نشده کار مدیریت کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی با توجه به این لایحه. در حالی که CGO یک موقعیت جدید ترین ساختار آن وجود داشته تحت AAVP گفت: ASUC رئیس امور حقوقی Athalia Djuhana.

در حالی که هیچ مقام رسمی در روند ایجاد یک موقعیت جدید در ASUC, Djuhana گفت ASUC آیین نامه اطمینان حاصل شود که موقعیت خود را در ASUC دریافت بودجه کافی و روشن نمونه کارها را برای نظارت در انجمن.

"داشتن این موقعیت را نیز اجازه می دهد تا ASUC برای خدمت بهتر به دانش آموزان جوامع هستند که به حاشیه رانده شده و محروم در حالی که به طور همزمان تشویق تعالی در دانشگاهیان رهبری جامعه خدمات و گفت:" ASUC سخنگوی آنی ظرف یک ایمیل به در.

Anyanwu همچنین گفت: هر کسی که در بدن دانش آموز می تواند درخواست برای ایجاد یک جدید منصوب افسر موقعیت اگر آنها را ببینید یک نیاز و هماهنگی با یک سناتور یا اجرایی که برای دیدن این موقعیت ایجاد شده است.

این ASUC ارسال خواهد شد برنامه برای CGO موقعیت رسمی خود را در Facebook صفحه در چند هفته آینده با توجه به Anyanwu. متقاضیان خواهد بود و مصاحبه انتخاب و onboarded این تابستان قبل از شروع نقش خود را در پاییز.

تابه اضافه شده که ASUC است که به دنبال افراد با شور و سابقه در امور مالی فارغ التحصیلان روابط و یا تاثیر اجتماعی برای پر کردن نقش است.

تماس با زارا خان و وانی Suresh در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن