NFL: عمل کار برآید به سخندانی

در پاسخ به یک ویدیو NFL players ارسال به طور مستقیم به لیگ برتر در مورد نابرابری نژادی و سه پایه اظهارات لیگ ب

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

در پاسخ به یک ویدیو NFL players ارسال به طور مستقیم به لیگ برتر در مورد نابرابری نژادی و سه پایه اظهارات لیگ باید به اعلام NFL کمیسر راجر Goodell پاسخ داده است. Goodell به نمایندگی از لیگ را محکوم نژادپرستی و نظام ظلم و ستم از مردم اعتراف کرد اشتباه در گوش دادن به بازیکنان هر چه زودتر و تأیید کرد که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

بیانیه خود آمد و سه سال پس از لیگ او کمیسیون گفته blackballed سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri زیر Kaepernick را به زانو در طول سرود ملی در میان 2016 فصل است. در این بیانیه آمد و دو سال پس از تصویب یک پس-منجمد سیاست که از نظر مالی جریمه تیم اگر یک بازیکن بودند به زانو زدن در طول سرود.

Goodell بیانیه همچنین آمد و پس از احترام New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees گفت: او می تواند "هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده آمریکا و یا کشور ما" و سپس عذرخواهی کرد برای کوردلی و جهل. Brees نیز با ارسال بیانیه ای به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توضیح داد که سیستمیک نژاد پرستی و ظلم و ستم از جامعه هستند و این مسائل در دست نه پرچم.

یا نه Goodell و Brees به سادگی پاسخ با کلمات به واکنش آنها دریافت کرده اند به اعتقاد من این کلمات هنوز هم باید استقبال کرد اما مشروط. آنها باید به دنبال اقدامات ملموس.

فقط به عنوان آن شده است به اندازه کافی برای کسب و کار و محلات به قی کردن کلمات در محکومیت نژادپرستی و خشونت پلیس و مرگ جورج فلوید, آن را نمی خواهد به اندازه کافی برای فوتبال به خصوص با توجه به آن سابقه بودن به طور فعال به همدستی در حفظ "سنت" است که مانع حرکت به سوی عدالت نژادی و یا حتی بحث در مورد آن.

اولین گام NFL باید مستقیم عذرخواهی به Kaepernick. اعتراف به اشتباه برای گوش دادن به بازیکنان دیر به اندازه کافی نیست. Kaepernick شد یک رهبر برای انجام آنچه درست در هزینه های خود را حرفه ای و لیگ باید اذعان کرد که به طور مستقیم.

NFL نیز باید آدرس اثرات موج دار شدن همراه با درمان آن از Kaepernick. این سازمان به ارزش بیش از $91 میلیارد و بیش از 16 میلیون بیننده. NFL پلت فرم غیر قابل انکار است و این لیگ باید به رسمیت شناختن این پیام را فرستاده است که نه تنها برای بازیکنان بلکه برای بقیه کشور با خاموش کردن Kaepernick به جای تقویت صدای خود را. من اعتقاد دارم که آن را به ویژه مهم است برای تأیید به NFL جوانان fanbase که برجسته مسائل اجتماعی و تلاش برای تغییر آنها بسیار مهم است و به جرات می گویم وطن پرست.

لیگ است که 97% سفید متعلق به. حداقل مدیریت از 32 تیم باید متنوع تر است. سازمان نیاز مردم با قدرت به بهتر منعکس کننده به طور کلی ترکیب گروه خود صدای خود و نگرانی های خود را.

لیگ باید برای رسیدگی به آن مشکل و توهین آمیز نام تیم و کثافت. و آنها را تغییر دهید.

NFL باید دوباره آن بسیار ریشه و چگونه آن را درگیر در فعالیت های تبعیض آمیز در اوایل. لیگ و هر یک از صاحبان نیاز به درک بهتر دیرینه انشعابات از اقدامات انجام شده توسط پیشینیان خود در جهت بهتر حل و فصل آنها.

در نهایت NFL باید آن را صریح و روشن است که یکی حق اعتراض به این است که فردی حق است و هیچ کس دیگری را. Goodell تهمت, Brees تیم صاحبان و تعداد بی شماری از طرفداران NFL احساس مانند آنها باید وزن در این بحث ملی. بعضی از آنها حتی تا به حال قدرت در تعیین اینکه آیا یا نه بازیکن می تواند و یا باید زانو زدن و پیشنهاد عواقب عنوان عجیب و غریب به عنوان خروج از کشور. اما اعتراض یک حق در قانون اساسی — آن را گیج کننده است که مردمی می تواند به دنبال سکوت مردم معترض برای برابری, از همه چیز است.

Goodell می گوید: NFL در حال پیوستن به مبارزه علیه ظلم و ستم از آمریکایی های سیاه و سفید. این اواخر اما این اواخر بهتر از هرگز است که فرض کنید NFL است که نه فقط همه صحبت کنید. پس از همه, اقدامات صحبت می کنند به مراتب بلندتر از کلمات است.

Surina Khurana یک ورزشی نویس. او تماس بگیرید در [email protected]. او در توییتر دنبال کنید در @surina_k.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن