نه عادی

محتوای warning: خشونت جنسی و آزار و اذیت جنسی سکوت است که به دنبال داستان من پر از اتاق به عنوان دوستان من در

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

محتوای warning: خشونت جنسی و آزار و اذیت جنسی

سکوت است که به دنبال داستان من پر از اتاق به عنوان دوستان من در هر نگاه با نگرانی در چشمان خود را.

"ماری که خوب است."

من کاملا اشتباه توسط هر دو واکنش خود را و فکر می کردم که خاطرات خود را از درجه اعتبار ساقط شد از تجارب مشابه. من شروع دوباره پخش هر برخورد و هر سناریو با جنس مذکر در سر من در تلاش برای درک چگونگی دوستان من تا به حال در پاسخ به این شیوه.

یک مهمانی داستان بود که به معنای ادامه الگوی reminiscing در مورد ماجراهای مدرسه و ساده لوحانه shenanigans به جای سمت چپ اتاق سنگین است. من به زودی متوجه شدم که دوستان من تجربه تا حد زیادی متفاوت از معدن. سمی فرهنگ آزار و اذیت جنسی و تجاوز در دبیرستان من تبدیل شده بود به طوری نرمال که من مانند بسیاری از دختران دیگر من می دانستم که هیچ آگاهی از قدر آنچه که ما تا به حال با آن مواجه است.

به عنوان من در حال رشد بود تا پسران آموزش داده شد که آنها تا به حال حق را به هر کس که آنها مورد نظر با کمی مسابقه در حالی که دختران آموخته شده را به هر یک از خواسته ها است. از بهره گیری از دختران و drugging آنها به barging به یک اتاق احتمالا unclothed افراد با یک دوربین فیلمبرداری و گرفتن نیست "نه" پاسخ تقریبا تمام خطوط شده بود عبور کردند.

من رقص مدرسه بودند سرند با دختران سنگ زنی در هر کدام از پسر تا به حال تصمیم به اتوبوس آنها را از پشت بدون گفتگو و به ندرت هر گونه رضایت از قبل. اکثریت از آن زمان من بود یا قادر به دیدن و یا نمی دانند که مسواک زدن را پشت کوتاه من, پوست, تنگ, لباس که من تا به حال فکر می کردم موظف به پوشیدن در جهت مناسب.

من می توانم شنیدن پسران در سر من مانند یک ضبط صوتی و گفت خام چیزهایی مانند "آنها برای آن درخواست توسط swaying باسن خود را به عقب و جلو در وسط سالن." متاسفانه در آن زمان من فکر کردم هیچ چیزی از این احساس من نمی دانم هر یک متفاوت است.

هنگامی که در حال رفتن به یک مهمانی من به انتظار برای رسیدن اتوبوس توسط چند نفر و یا متلک هر دو دوستان و دیگران به دنبال یک مرد طبقه بالا و یا ترک با او. مهم نیست که چگونه بسیاری از بار من گفت: "هیچ" در پاسخ به عبارات مانند "c'mon شما می دانید که شما می خواهید!" و یا "آن را روز تولد خود را, شما نمی توانید او را ترک دار زدن" به شما اجازه نمی کردن.

من به ندرت خواسته به اویختن با یک پسر در یک محیط عمومی و در هنگام بالا بردن نگرانی من این بود که یا از طریق متقاعد زیبا نهفته است که هیچ چیز خارج از منطقه راحتی من رخ می دهد و یا گفته شد که من مسخره بودن. همانطور که انتظار می رود ترس من را به ثمر می آیند. اما آن را همیشه خیلی دیر به نوبه خود بازگشت و آن را حتی سخت تر برای گفتن "نه" و یا اجرای مرزهای زمانی که من به طور مستقیم در مواجهه با او و برچسب هایی که به من داده می شود اگر من به خانه رفت.

آنچه که من انتظار می رود اتفاق می افتد اگر من حاضر به دیدار با او در خانه و یا در یک مواظب نقطه ؟

من نمی دانم که من ناراحتی معتبر بود و من همیشه خودم را به عنوان مشکل است. من نمی دانم که من را انتخاب کنید که تا به حال حق را به من بدن. من نمی دانم که چگونه برای گفتن "نه" و من قطعا نمی دانم که بیشتر از بسیاری از تعاملات با مردان در نظر گرفته خواهد شد آزار و اذیت جنسی و یا بدتر.

وقتی که من اولین بار بود که پس از تحقق هفته از بازی تجربیات من در تکرار در سر من مقصر خودم. من به طور مداوم تعجب که چگونه من به خودم اجازه می بود در آن شرایط.

هر دو از دوستان من که شب در بلکول سالن و محیط های مختلف در دانشگاه برکلی تدریس من حقیقت است. دوستان من با اشاره به جنبه های است که از نظر اخلاقی اشتباه است و من تعامل با سازمان ها و دانشجویان همکار من شاهد پذیرش و احترام از دیگران حد و مرز است.

من به عنوان یک minorly نامناسب اقدام در طول یک رویداد موجب حمایت از کل سازمان نسبت به هر کسی که احساس ناراحت کننده به عنوان یک نتیجه. سازمان اعضای رسیده به اطمینان حاصل شود که هر کس انجام شد همه درست پس از این واقعیت و آنها را تشویق به رفتن به دانشگاه منابع مانند مسیر به مرکز مراقبت. حتی در frat احزاب برادر باید بیان ارکان رضایت قبل از اجازه دادن به هر دو گروه برای ورود به خانه.

در ابتدا هر یک از این اتفاقات هر دو شوکه شده و اشتباه من. من به یاد داشته باشید راه رفتن به اولین frat حزب در انتظار آن به مانند احزاب از خانه اما من این واقعیت است که من هرگز در اتوبوس و یا برداشت به رقص با هیچ سوالات پرسیده شده از قبل. این واقعیت را بررسی کنید که حمایت دوستان و محیط زیست, من در حال حاضر اقامت در هدایت من برای یادگیری به احترام خودم و بدن من.

من در حال حاضر آگاه باشید که من باید حق تعیین مرزهای خود من و اعتماد من ناراحتی. هر چند من هنوز هم اغلب خودم لغزش به پیر باورها و اجازه دادن به اقدامات نامناسب اسلاید من تازه کشف شده آگاهی الهام گرفته شده است امکان درک چگونه من باید درمان شود و آنچه که من راحت با. اگر من می گویند "نه" آن معتبر است. اگر من می خواهم به چیزهایی که آهسته آن معتبر است. و اگر کسی احترام نمی مرز من آنها هستند که ارزش وقت من یا درد.

"خاموش ضرب و شتم" ستون نوشته شده توسط روزانه کال کارکنان تا ترم تابستان به طور منظم به نظر نویسندگان انتخاب شده اند. تماس با افکار میز در [email protected] و یا به دنبال ما در توییتر @dailycalopinion.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن