اقیانوس شهر نیست COVID-منطقه آزاد. بدون کمک شیوع ممکن است کارشناسان هشدار می دهند

متی Prensky Salisbury ایسنامنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 20, 2020OCEAN CITY, Md. — میلیون ها نفر از

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

OCEAN CITY, Md. — میلیون ها نفر از مردم به اقیانوس شهرستان هر سال به استراحت و در این سال احتمالا فرار از استرس COVID-19 بیماری همه گیر.

در حالی که مقامات می خواهید بازدید کنندگان برای لذت بردن از وقت خود را در ساحل آنها همچنین می خواهید آنها را به یاد داشته باشید اقیانوس شهر نیست رویین تن: COVID-19 است که هنوز هم یک تهدید است و مردم نباید اجازه گارد خود را.

به عنوان پنج شنبه, جولای 16, حداقل 10 رستوران تا به حال به طور موقت بسته شد به دلیل COVID-19 نگرانی و یا اعضای هیات داشتن آزمایش مثبت برای COVID-19.

قصه ماهی بسته پس از سه نفر از کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 گفت: Shawn هارمن یک مدیر در رستوران.

"ما تا به حال کسی بود که دما تا روز جمعه, ما تا به حال پنج نفر تست شده که می شده اند در تماس با آنها" هارمن گفت. "سه آمد مثبت است. ما در بر داشت در حدود 9:30 شب از دکتر ما. ما متوقف صندلی جداول و بسته به عنوان به زودی به عنوان ما می تواند همه را در 11 ساعت است."

در حال حاضر هر کس دیگری در قصه ماهی کارکنان گرفتن تست شده برای COVID-19 توسط Worcester County وزارت بهداشت و هارمن قصد ندارد برای بازگشایی رستوران تا زمانی که نتایج حاصل از این آزمون می آیند.

به عنوان موسسات نزدیک به دلیل COVID-19 قرار گرفتن در معرض رهبران کسب و کار می گویند انطباق با پوشیدن ماسک یا اجتماعی فاصله تضعیف شده است.

بیشتر: بدون ماسک. نه اجتماعی فاصله: Worcester بررسی حداقل 70 کسب و کار رسیدگی به شکایات

در سه هفته گذشته کسب و کار داشته اند بیشتر مسائل با درخواست مردم به پوشیدن ماسک های خود گفت: سوزان جونز, مدیر اجرایی, اقیانوس هتل شهر-متل, رستوران, انجمن.

"این احتمالا به دلیل موارد در حال بالا رفتن در سراسر کشور, و من فکر می کنم مردم فقط خسته و خسته از شنیدن در مورد آن" جونز گفت. "من فکر می کنم صبر و شکیبایی عمومی است که با پوشیدن واقعا نازک است."

بیشتر: اختلال در غرب اقیانوس شهرستان Chipotle بیش از کمبود ماسک منجر به دستگیری یکی

Ocean City رهبران و مقامات بهداشتی می گویند که کسب و کار تعطیلی نشانه آن است که اقیانوس شهر نیست COVID-منطقه آزاد ساخت ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله حتی بیشتر مهم است. بدون عمومی ادامه داد: انطباق کارشناسان هشدار می دهند اقیانوس شهر پتانسیل جرقه های جدید COVID-19 شیوع.

اقیانوس شهر بهشت گفت: شهردار ریک Meehan اما این هیچ بهانه ای برای مردم برای جلوگیری از پوشیدن ماسک یا عمل اجتماعی فاصله.

"من فکر می کنم این تعطیلی اجازه می دهد همه می دانیم که این ویروس است و باید آن را قرار داده و ما را در حالت آماده باش است که همه ما باید بسیار مراقب باشید" Meehan گفت.

شهر اقیانوس "قویا" توصیه می کند مردم با پوشیدن یک ماسک و پیروی از الزامات قرار داده شده در آنها را زمانی که آنها راه رفتن به یک کسب و کار Meehan گفت.

شستن دست با پوشیدن یک ماسک و اجتماعی فاصله ها استراتژی های اثبات شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 گفت: دکتر بوریس Lushniak رئیس دانشگاه مریلند در دانشکده بهداشت عمومی.

کسانی که اقدامات بخشی از دلیل که چرا مریلند را تجربه نمی همان افزایش موارد به کشورهای دیگر Lushniak گفت: اما این پیشرفت شکننده است. اگر مردم نمی ادامه به انجام بخشی خود را مریلند موفقیت نمی خواهد آخرین.

"واقعیت این است که اگر COVID-19 بودند برای بازگشت به جامعه و یا اگر ما اجازه پایین گارد ما در همه این اقدامات پیشگیرانه است که ما در بهداشت عمومی در حال توصیه آن به نوبه خود می تواند بسیار به سرعت" Lushniak گفت. "این می تواند به نوبه خود یکی دیگر از آتش سوزی از یک بیماری که ما دیده ایم در فلوریدا تگزاس و آریزونا و کالیفرنیا."

رستوران های نزدیک برای coronavirus

کل کارکنان Buxy را شور سگ سالن و حوض خشک 28 در حال حاضر در حال تست گرفتن بعد از یک عضو هیات برگشتم مثبت برای COVID-19 داگلاس Buxbaum, صاحب هر دو رستوران ها گفت: در جولای 13. این تصمیم به طور موقت نزدیک بود اما حق انتخاب را.

"ما تا به حال یک کارمند بود که به خوبی احساس کرده بود علائم و او رفت و سریع تست (11 جولای)," Buxbaum گفت. "ما از نتایج اواخر بعد از ظهر شنبه و به عنوان به زودی به عنوان ما از ما کشیده پلاگین."

کارمند که تست مثبت به کار کرده بود و تا زمانی که آنها احساس بیمار Buxbaum گفت. زمانی که Buxbaum آموخته کارمند بود احساس بد او آنها را به خانه فرستاد جمعه, جولای 10 و به آنها گفت نه به کار دوباره تا زمانی که مورد آزمایش قرار گرفتند.

هر دو رستوران ها Buxbaum گفت: انجام همه چیز آنها می گرفت و تمام اقدامات احتیاطی ممکن است قبل از بسته شدن.

"آن محدود بود برای دریافت از طریق این محل نه فقط در اینجا بلکه در همه جا" Buxbaum گفت. "من معنی نگاه اقیانوس شهر شلوغ است. وجود مقید کردن تقاضا برای مردم به بیرون رفتن و ما در حال فعالیت در 50 درصد ظرفیت است. ما در حال انجام همه چیز را به ما گفته ما باید انجام دهیم و ما در حال تلاش برای حفظ همه خوشحال."

این Worcester County Health Department مشخص نیست که چگونه بسیاری از کاربران ممکن است در معرض COVID-19 در حالی که ناهار خوری در رستوران ها که بسته بیش از آخر هفته با توجه به بیانیه ای در روز سه شنبه.

مقامات بهداشت در حال حاضر در حال مصاحبه با هر مثبت فرد را تعیین کنند "تماس نزدیک" خواهد بود که در بالاترین خطر با توجه به این بیانیه.

مقامات بهداشت همچنین اظهار داشت که دیگر اقیانوس شهر مهمان نوازی کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19 اما مشخص نیست که کسب و کار آنها کار می کرد و یا چگونه بسیاری از کارگران در کل.

بیشتر: ماسک صورت مورد نیاز: می توانید به فروشگاه شما را به پوشیدن ماسک? آیا بچه ها را مجبور به پوشیدن ماسک?

مقامات بهداشت یادآور عمومی به مسئولیت شخصی با شستن دست های خود را با پوشیدن یک ماسک و اجتماعی فاصله با توجه به این بیانیه.

آن را تنها یک موضوع از زمان هارمن گفت: قبل از اینکه کسی رو بیمار به دلیل از تمام افرادی که می آیند از طریق مریلند.

بیشتر: واقعیت بررسی: ADA فراهم نیست پتو معافیت از ماسک صورت مورد نیاز

قصه ماهی را در دمای چک از کارکنان خود را قبل از هر تغییر و به طور کامل محو جداول را با استفاده از, در میان دیگر اقدامات قبل از بسته شدن موقت, Harman گفت. آن اقدامات را در محل اقامت وقتی قصه ماهی بازگشایی.

"ما قصد داریم برای دو چندان کردن تلاش های ما زمانی که ما به عقب بر گردیم" هارمن گفت. "همه چیز پاک خواهد شد و مقادیر نیست که آن را تمیز و مقادیر به هر حال, اما ما در حال رفتن به خرس در مورد مشتریان خود را با پوشیدن ماسک زیرا که به نظر می رسد سخت ترین قسمت است."

افرادی هستند که زیر دستورالعمل های ایمنی?

شهر شهر اقیانوس Ocean City اتاق بازرگانی و شهر اقیانوس هتل, متل, رستوران, انجمن باید همه قرار دادن پیام به درخواست آنها را به پیروی از دستورالعمل های ایمنی با پوشیدن یک ماسک و اجتماعی فاصله.

هنگامی که از آمدن به شهر اقیانوس آنها در حال تلاش برای "فرار" COVID-19 جونز گفت. واقعیت این است که هیچ فرار COVID-19 و بازدید کنندگان هنوز هم نیاز به انجام بخشی خود را.

"وجود دارد مقدار زیادی از افرادی که نمی خواهید به پوشیدن ماسک و پس از آن Catch-22 برای کسب و کار" جونز گفت. "هنگامی که کارکنان از آنها بخواهید برای قرار دادن ماسک بر روی برخی از مردم در حال قرار دادن آن و برخی نیستند. برخی از مردم وجود دارد که فکر می کنم این حق خود را به یکی می پوشند."

بیشتر: برخی از آمریکایی ها حاضر به ماسک ، قوانین جریمه و ماسک رایگان تغییر خواهد کرد که کارشناسان می گویند.

همانطور که از هفته گذشته اقیانوس شهر نیست با توجه به هر گونه اجباری ماسک مورد نیاز برای شهر Meehan گفت. این شهر قصد دارد همچنان به دنبال دولت سرب "به شدت توصیه" مردم ماسک در هوای فضاهای عمومی مانند ساحل و یا مرور.

اجرای هر نوع قیمومیت فراتر از الزامات دولت خواهد بود دشوار است Meehan گفت که یکی از دلایلی است که او نیست به نفع اندازه گیری.

"من فکر می کنم کسب و کار ما در اینجا در حال رفتن بالا و فراتر از آن, اما ما نیاز به انطباق با ما کاربران و بازدید کنندگان ما به کسب و کار تلاش موفق" Meehan گفت.

اقدامات پیشگیرانه کلیدی خواهد بود

وجود دارد هیچ چیز در مورد مریلند است که باعث ایمنی از COVID-19 گفت: دکتر صخره میچل مدیر بهداشت محیط اداره مریلند وزارت بهداشت.

"هیچ چیز وجود دارد که ما محافظت جادویی از این عفونت" میچل گفت. "چه حمایت از ما این است که کاری که مردم انجام می دهند در هر روز است."

قول یکی از دلایل مریلند ممکن است یکی دیگر از افزایش در حال حاضر به دلیل چگونه منظم ساکنان شده در اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک, میچل گفت.

بیشتر: 'پیام های مخلوط از یک روز': افزایش موارد اثبات تابستان است و هیچ مانعی برای COVID-19

به همین دلیل اقدامات پیشگیرانه مانند شستن دست و اجتماعی فاصله و با پوشیدن یک ماسک — هستند "به شدت مهم است" میچل گفت.

تداوم فعالیت های آن را حفظ خواهد کرد COVID-19 موارد پایین به دلیل آن را جلوگیری از فرصت های آن برای گسترش میچل گفت. اگر حتی یک قسمت از این دولت شکسته و متوقف می شود پس از این دستورالعمل می تواند جرقه دیگری شیوع مانند آنچه که دیده می شود در کشورهای دیگر.

"از آنجا که وجود دارد مقدار زیادی از سفر در این دولت ما شاهد افزایش تحرک بیش از زمان و فرصت ها برای گسترش در سراسر کشور حتی اگر آن سرچشمه در یک محل آن به تدریج خواهد ساخت بیش از کل دولت" میچل گفت.

محققان متوجه یک مطلب سفر به دلاور و سواحل مریلند با فصل گردشگری تابستانی گفت: Chenfeng منتظر یک استادیار پژوهشی در مریلند موسسه حمل و نقل است که بخشی از دانشگاه مریلند است.

سفر به دلاور سواحل افزایش 40% و 90% به اقیانوس شهر پس از فصل توریستی تابستان آغاز شد, منتظر گفت. ایالت مریلند اطلاعات تحرک نیست دور از که از فلوریدا که ایجاد یک خطر جدی است.

منتظر و یک گروه دیگر از محققان با استفاده از ناشناخته خواهد ماند و محل تلفن همراه داده ها از بیش از 100 میلیون آمریکایی به مسیر تحرک الگوهای. داده های جمع آوری شده از کاربران که به طور داوطلبانه انتخاب و به برنامه.

این گروه با استفاده از داده ها به بررسی رابطه بین سفر و COVID-19 موارد منتظر گفت. داده ها نیز در دسترس عموم از طریق دانشگاه مریلند COVID-19 تجزیه و تحلیل تاثیر پلت فرم.

از طریق داده های مکان منتظر و گروه تحقیقاتی شناسایی کرده است "همبستگی قوی" بین تعداد زیادی از مردم در حال آمدن به منطقه و موارد جدید COVID-19 در آن منطقه است.

"بزرگترین نگرانی با افزایش تحرک است که آن را ممکن است به چیزی برای انجام با انتقال این ویروس در ماه ژوئیه و اوت" منتظر گفت.

سفر خود را و یا آمدن به ساحل این تابستان با خیال راحت ممکن است اگر مردم به دنبال ایمنی مناسب اقدامات Lushniak گفت.

آیا اقیانوس شهر یا ایالت مریلند در نهایت دیدن سنبله در عفونت بستگی به مکان های Lushniak گفت. اگر مردم همچنان به ollow اقدامات ایمنی نسبت به خطر انتقال را کاهش خواهد داد.

"واقعیت این است که در هر زمان می بینم تعداد زیادی از مردم جمع آوری, آیا آن را Ocean City, تظاهرات در بازار در واشنگتن دی سی و یا آن را Disney World, من شروع به نگران" Lushniak گفت. "COVID-19 منتقل شده است از شخص به شخص و مگر اینکه اقدامات حفاظتی مجموعه هستند کسانی که بالقوه مناطق که در آن ما می تواند شیوع بیماری رخ می دهد."

متی Prensky اقیانوس شهرستان خبر خبرنگار Delmarva در حال حاضر. کار خود را با تمرکز بر کسب و کار دولت و مسائل جامعه در اقیانوس شهرستان Worcester County است. او را می توان در رسید mprensky@delmarvanow.com و یا در توییتر @matthewprensky.

لذت بردن از داستان های شبیه به این ؟ مطمئن شوید برای عضویت در Delmarva در حال حاضر امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب