Penn State football گوید او هدف از نژادی لکه دار

تراشه Minemyer (برایتون) تریبون دموکرات (TNS)منتشر شده 3:12 PM EDT 26 مه سال 2020در حالی که پسرش بزرگ, قوی, کا

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

در حالی که پسرش بزرگ, قوی, کالج, فوتبال, بازیکن, Artrell هاوکینز جونیور می داند که اندازه و قدرت محافظت خواهد کرد مرد جوان از هر خطر او ممکن است روبرو می شوند.

به همین دلیل هاوکینز ملاقات روز یکشنبه با پلیس در کمبریج اوهایو – یک روز پس از Aeneas Hawkins, که سیاه و سفید است, گفت: او مواجه شد توسط یک مرد سفید پوست در یک فروشگاه وجود دارد در حالی که سفر خانه به سینسیناتی از پن استیت که در آن Aeneas یک دفاعی lineman با Nittany Lions.

Artrell هاوکینز یک جانزتاون بومی و سابق دانشگاه و NFL بازیکن خود را ستایش 20 سال برای اجازه می دهد وضعیت به تشدید درگیری فیزیکی.

Aeneas هاوکینز در توصیف این حادثه در توییتر موضوع:

"من در یک سفر جاده ای به خانه برگشت و برای متوقف گاز حدود 3 ساعت به دور است. به عنوان من بیرون آمدن از این فروشگاه پس از پرداخت برای گاز من چشم در تماس با یک مرد سفید پوست که در حدود 30 سال است.

"او خیره شد طولانی تر از من فکر کردم عادی بود اما من فکر کردم هیچ چیز از آن. من بزرگتر از همه Penn State دنده تا شاید او می دانست من بازی توپ. همانطور که من راه می رفت هر چند او فریاد زد: F*** شما! شما سیاه و سفید پسر از ب****'

"اگر چه من تمایل به پرش از طریق چهره خود را زمانی که او ایستاده بود به من من می دانم که من همیشه به جرم قبل از اثبات گناه. اگر چه من تا به حال انجام هیچ چیز از عادی به دعوت تعارض آن من فقط برای LWB (زندگی در حالی که سیاه و سفید).

"من از ارسال این را به یاد برادران و خواهران من از رنگ به ماندن آگاه باشید از محیط اطراف خود و به امن است. هر چند که مرد است نه نماینده کل این کشور خشم و نفرت او را در قلب خود نشان دهنده به اندازه کافی برای مردم (به) فوق العاده محتاط در همه زمان ها است."

Aeneas هاوکینز به نام پدر خود را پس از حادثه اما تماس با پلیس.

Artrell هاوکینز گفت: به کمبریج رفت و در روز یکشنبه و در دیدار با یک افسر در مورد این حادثه.

"من احساس میکنم به شدت به اندازه کافی در این مورد برای رفتن وجود دارد و صحبت با پلیس," او گفت:.

در تماس روز دوشنبه کمبریج اداره پلیس تایید کرد که Artrell هاوکینز ملاقات با Patrolman هاروی اسمیت که در زمان یک بیانیه و بازدید های نظارت تصویری از فروشگاه راحتی.

اسمیت ظ گزارش اشاره کرد که او تعیین می شود او نمی تواند شناسایی دوم مرد از روبرو می شوند. هیچ صوتی با تصویری اسمیت نوشت.

اسمیت گزارش داد که Artrell هاوکینز گفت: پسر او بود "آزار" در فروشگاه رفاه که "یک نژادی لکه دار شده بود به سمت کارگردانی او است."

Artrell هاوکینز گفت: افسر به نظر می رسید "بی اعتنا" در مورد این حادثه و یا "خالص" در مورد اینکه آیا نژادی به اتهام روبرو می شوند می تواند اتفاق می افتد وجود دارد.

Artrell هاوکینز بازگو کرد که پسرش به او گفت که اولیه در لحظه ای که نژادی لکه دار شد و فریاد زد: سپس مرد را به ماشین خود رفت و Aeneas هاوکینز بازگشت به وسیله نقلیه خود را. اما پس از آن مرد سوار نزدیک به جایی که Aeneas ایستاده بود.

دیگر مرد "بیرون پرید و خیره او را" Artrell گفت. "به من گفت: این افسر که رفتار تهدید آمیز."

Artrell هاوکینز گفت: این موضوع تازه بود در خواب و ذهن است.

دو نفر از آنها به تازگی شرکت در یک گروه کلیسای بحث در مورد گرجستان مورد Aumaud Arbrey 25 ساله سیاه پوست که در اثر تیراندازی در ماه فوریه منجر به اتهام علیه سه نفر از مردان سفید پوست.

"ما صحبت از طریق Arbrey مورد جامعه ما زندگی می کنند و خطرات برای جوانان, سیاه مردان" Artrell هاوکینز گفت.

"این موضوعات حساس. و با رسانه های اجتماعی وجود دارد بیشتر در معرض. اما این چیزی جدید است."

هاوکینز گفت: نگران نباشید خیلی در مورد کسی که حمله به پسرش – که به عنوان ذکر شده است 6-پا-2 و 288 پوند توسط Penn State – اما می داند که گاهی اوقات جنگ لفظی می تواند منجر به سلاح های استفاده می شود.

یا حقوقی در شرایطی که جوان مرد سیاه و سفید ممکن است به نفع شک هاوکینز گفت.

"او یک دفاعی در مقابله با Penn State," Artrell هاوکینز گفت. "او بزرگ سیاه و سفید بچه. هیچ کس احتمالا رفتن به مقابله با او و یا او را به چالش به طور مستقیم. اما او را به مراقب باشید."

Artrell هاوکینز افزود: "او احترام. او را بالا achiever. او همه چیز شما می خواهید در یک پسر. اما به عنوان یک پدر و مادر شما نگران باشید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب