آنلاین تئاتر گسترش می یابد در UC Santa Barbara,

تئاتر همواره در مورد تغییر و شده است وجود دارد هرگز یک زمان مانند حال حاضر برای تاکید بر این واقعیت است. در U

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

تئاتر همواره در مورد تغییر و شده است وجود دارد هرگز یک زمان مانند حال حاضر برای تاکید بر این واقعیت است. در UCSB که در آن تئاتر و رقص بخش ارائه هنرستان-سبک آبفا درجه علمی دانش آموزان و حرفه ای خود را متحدان تنظیم کرده اند به سرعت به زوم بر اساس واقعیت محوری بر آنها توسط pandemic محور اجتماعی فاصله.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در مارس 2, راه اندازی, پد, گروه جدید بازی توسعه برنامه تحویل یک مطالعه در زوم از بخت و اقبالیک بازی توسط Dan Castellaneta و دب Lacusta که در اصل قرار است برای یک زندگی فرد ارائه شده است. از آن پس این پوهنځی دارای led های متعدد تلاش های هر دو در و خارج از برنامه. صندلی وزارت اروین Appel عمل در یکی و سپس کارگردانی دو زوم تولیدات جنوب غربی شکسپیر در زوم از جمله رومئو و ژولیت در مارس 18. استاد Risa Brainin نقل مکان کرد او بازیگران و کارگردانان حاضر برای یک سری از صحنه های از چخوف را مرغ دریایی و هارون پوسنر مرغ دریایی , عاقبت, احمق لعنتی پرنده. دانش آموزان هیجان زده شد زمانی که نمایشنامه نویس Posner ظهور تا بر روی صفحه نمایش خود را برای یک زوم بر اساس کلاس مراجعه کنید.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد تصویر از بالا به پایین عبارتند از دیلون Redd, دانیل, Andrés Blanco, و , استاد, نوجوان Brainin.

روز جمعه و روز شنبه, مه 1 و 2 بخش آنی Torsiglieri و مایکل برنارد زد "بازی در یک روز" ماراتن که در آن دانش آموزان و نمایشنامه نویسان آمد و با هم به ایجاد چیزی اصلی برای زوم محیط زیست در فقط 24 ساعت و نتايج آن هیجان انگیز است.

برنامه بلند پروازانه ترین تلاش در عین حال برای اولین بار در ژوئن 6, زمانی که 26 از برجسته نویسان که کمک به سکوی پرتاب در گذشته بیا با هم به ارائه آثار جدید به طور خاص برای ارائه از طریق زوم. به عنوان کسی که کار کرده با این تکنولوژی می داند که آن را هر دو قدرتمند و دمدمی با خاص خود را از محدودیت.

انتظار جرقه پرواز به چنین نویسندگان برجسته به عنوان اینید گراهام لین روزن ادریس Goodwin, Anne گارسیا-رومرو و Yussef ال Guindi همکاری با UCSB اعضای هیات علمی و دانشجویان برای نشان دادن آنچه که تئاتر می تواند تبدیل به زمانی که ما "به تنهایی با هم."


ببینید theaterdance.ucsb.edu/news/announcement/812 برای زمان و زوم لینک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن