Pa. بومی و بازیکن NBA Lonnie واکر به دنبال کمک به سن آنتونیو کسب و کارهای کوچک

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:22 PM EDT Jun 3, 2020خواندن را Lonnie واکر در ادامه به دنبال راه هایی

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

خواندن را Lonnie واکر در ادامه به دنبال راه هایی برای کمک به شهر جدید خود را.

چند روز پس از دوم-سال سن آنتونیو اسپرز بازیکن کمک تمیز کردن سن آنتونیو در مرکز شهر زیر اعتراضات در حافظه جورج فلوید سابق PIAA منطقه 3 superstar نوشته شده در رسانه های اجتماعی که او خواهید بود ارسال بسته های مراقبتی به محلی متعلق به خانواده کسب و کار در این شهرستان شده اند که تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس و تظاهرات اخیر.

واکر همچنین نوشته شده یک ویدیو در Instagram در مورد هدف خود برای کمک به کسب و کارهای کوچک.

"من می خواستم برای پیدا کردن یک راه برای کمک به او گفت:" در Instagram تصویری. "بودن سن Antonian خودم می گویم من اینجا زندگی می کنند و من دوست دارم شما بچه ها با پایین از قلب من است."

روز یکشنبه واکر پیوست داوطلب وقت خود را راه رفتن در اطراف سن آنتونیو برای کمک به تمیز کردن مغازه و کسب و کار است که آسیب دیده بودند در طول تظاهرات در حافظه فلوید در طول تعطیلات آخر هفته.

او دست از بطری آب به کارگران و کمک به خراب کردن نقاشی های دیواری.

"من افتخار بزرگی گفت که من زندگی می کنند در سن آنتونیو" واکر گفت: به سن آنتونیو اکسپرس. "من بخشی از این جامعه است.

"من فقط سعی می شود یک انسان دیگر بازی بخشی از من. من Lonnie واکر که برای اسپرز. من یک بازیکن NBA. من فقط به طور منظم انسان در تلاش برای انجام آنچه که ما قرار است به انجام است که برای ایجاد صلح مثبت و شادی در طول همه زندگی است."

واکر مورد بحث نیست در طول با بیان افکار خود را در کشتار فلوید توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس اما او posted on Instagram چند بار در چند روز گذشته در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و تظاهرات اخیر در سراسر کشور است.

پنج ستاره استخدام در خواندن در دبیرستان, واکر شد PIAA کلاس 6A بازیکن در سال 2017 به عنوان او چراغ قرمز شوالیه به یک دولت عنوان برنده بیش از کاج -- Richland. او به طور متوسط 18.4 امتیاز در هر بازی آخر خود را فصل به پایان رسید و با یک مدرسه-ثبت 1,828 امتیاز.

او با حضور در دانشگاه میامی برای یک فصل و رهبری تیم به ثمر رساند قبل از گرفتن پیش نویس 18 به طور کلی با تاتنهام در سال 2018 NBA پیش نویس است. نقش خود را افزایش با اسپرز در این فصل بود و او 5.6 امتیاز در 14.5 دقیقه در هر بازی قبل از فصل متوقف شد با توجه به کوروناویروس.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه ورزش های محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن