بیماری همه گیر در معرض نژاد و طبقه تقسیم

یکی قرنطینه شب شریک زندگی من و من در خانه مانده — هیچ جای تعجب وجود دارد — و ما برای بازی با یک شربت خانه پر

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

یکی قرنطینه شب شریک زندگی من و من در خانه مانده — هیچ جای تعجب وجود دارد — و ما برای بازی با یک شربت خانه پر از تنقلات است. ما رقابت برای ساخت یک برج چوبی بدون ضربه زدن آن را بیش از و به عنوان تعلیق با رشد این برج ارتفاع بنابراین آیا ما درک است که آن را برای رفتن به یک حرکت که آن را زدم. هر تصمیم ما کمک به آن لرزان و یا ساختار با ثبات است. جست و خیز کردن و برخورد قطعات چوبی بود, تا آنجا که من از آنها بدم میاید به آن اعتراف هر دو ما گسل.

جامعه ما به هم پیوسته است, فقط می خواهم که برج چوبی. اوج گیری و اعمال یا عدم آن تاثیر ثبات جوامع ما, متحده و کشور است. از آن آسان است به یاد داشته باشید آخرین اقدام که باعث برج جست و خیز کردن. آن را نیز در زمان ما به رسمیت شناخته شده همه اقدامات که منجر به این لحظه. آن زمان ما می دانیم که چگونه ما لرزان و کج طبیعت است که در دهه در ساخت. این سازه نژاد پرستی و بی عدالتی است که عمیقا engrained در تاریخ کشور ما است که بی ثبات کردن لحظه ای.

امروز رمان coronavirus که در زمان بیش از زندگی ما دو ماه پیش در حال حاضر به کشته شدن بیشتر than14,000 نفر در شهر نیویورک است. از پناهگاه در محل سفارشات برای خالی کردن فروشگاه های مواد غذایی, به هزار میلیارد دلار از محرک بسته — جوامع ما آن را دیده اند و زبان به عنوان یک به تازگی آواره (از راه دور) کلمبیا دانشگاه, دانش آموز, من فکر می کنم من می توانم همه ما احساس به عنوان اگر همه چیز ما بیمارستان اقتصاد ما و جهان ما می تواند در هر لحظه.

در حالی که تحقیقات هنوز در حال توسعه و شواهد است که در حال حاضر نشان میدهد که چگونه COVID-19 بیشتر به طور چشمگیری تحت تأثیر سیاه و قهوه ای و جوامع در سراسر کشور. در واقع در جوامع مانند برانکس ساخته شده تا تعداد زیاد از مردم از رنگ احتمال مرگ ناشی از این ویروس بیش از دو برابر. در شهرهایی مثل شیکاگو, سیاه ساکنان را تشکیل می دهند 70 درصد از تمام COVID-19 مربوط به مرگ و میر. به سرعت ما شاهد چگونه COVID-19 همه گیر در ایالات متحده یکی از نژاد و طبقه و یک است که در حال توسعه شده است, تکه, برای قرن ها. در نهایت ما شاهد چه نتیجه نادیده گرفتن اقلیت بهداشت و درمان تفاوت معنی برای جامعه ما به عنوان یک کل.

COVID-19 برجسته ایالات متحده خطرناک الگوی تبعیض و ظلم و ستم — محیطی از بی عدالتی به redlining پزشکی تعصبات نژادی — ساخته شده است که یک جامعه به ذاتی پشتیبانی سفیدی و ضرر مردم رنگ. نابرابری در حال حاضر برای قرن ها در نهایت دریافت ملی توجه هنگامی که داده ها نشان داد که بیماریهای همراه در حال رانندگی این بیماری همه گیر. این نیست که یک جامعه است که به سادگی بیشتر احتمال دارد به فشار خون بالا و یا آسم بلکه نهادی بی عدالتی است که ایجاد ناعادلانه شرایط مسکن سمی شرایط کار و عدم دسترسی به مواد غذایی سالم است. این اقدامات ساخته شده و نابرابری در همه گیر این اثر در ایالات متحده آن را همچنان به عنوان سیاه و سفید و قهوه ای و کد پستی و شاهد بالاترین کمبود منابع.

ویروس طعمه بر ما ضعیف ترین قطعه قطعه سمت چپ از برنامه بازی ما. ارسال منابع اقتصادی به سیاه و سفید و قهوه ای جوامع پشتیبانی از آنها را امروز; آن را تغییر نمی دهد هسته ای است که ما را نگه می دارد ایستاده است.

آن زمان ما می دانیم که برای تغییر ثبات ما در حال حاضر ما باید برای قرار دادن اقلیت های بهداشتی نیاز در خط مقدم. ما نیاز به ضربه قطعات ما نادیده گرفته شده است. ما نیاز به حمایت ما سیاه و قهوه ای و جوامع است.

ما به هم پیوسته — هر کس و همه چیز را ما انجام می دهیم. ملکه شهر نیویورک COVID-19 کانون یکی از مهمترین و قومی متنوع مکان در جهان است. آن ساخته شده از طبقه کارگر ضروری کارگران از جمله 58 درصد از حمل و نقل شغل در این شهرستان است. برای برخی از محله ها در قصبه اما نرخ فقر می تواند تا رسیدن به 22 درصد است. همانطور که ما توسعه استراتژی و استقرار منابع برای مبارزه با این ویروس, ما باید با شناخت عمیق و ریشه دار و سیستم است که کمک به جوامع عدم ثبات است.

آن را نمی خواهد COVID-19 که می زند ما را. از آن خواهد شد اقتصادی و اجتماعی هزینه های از دست دادن بسیاری از مردم از رنگ است که بخش های اساسی اقتصاد ما. آن زمان ما می دانیم که ما به یکدیگر نیاز دارند. بدون یک قطعه ما یکی نیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب