جوجه ها در حال عمیقا unapologetic با نام تجاری جدید LP 'Gaslighter'

درجه: 4.0/5.0 بیش از یک دهه از 14 سال دقیقا — گذشت از جوجه ها منتشر کرده اند یک آلبوم استودیویی. بسیاری تغییر

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

درجه: 4.0/5.0

بیش از یک دهه از 14 سال دقیقا — گذشت از جوجه ها منتشر کرده اند یک آلبوم استودیویی. بسیاری تغییر کرده است از جوجه ها' 2006 رکورد گرفتن راه طولانیاز جمله حذف کلمه "دیکسی" از این گروه یاد و نام خانوادگی. این است که یک گروه با یک حرفه ای است که دهانه چند دهه, به مناسبت تغییر نام و تصویر به عنوان یک به وضوح معنی دار انتخاب کنید. این تغییر آمد پشت به یاد ماندنی افزایش Black Lives Matter تظاهرات و outcries علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در آمریکا, فعالیت, است که راننده سرشونو تکون دادن به در Gaslighter و آشکارا نه به آرامی گرفته شده توسط این سه نفر از زنان است.

در آب و هوای اجتماعی به عنوان پر سر و صدا به عنوان سال 2020 یک فکر هنرمند احتمال پیدا کردن کار خود را به رعایت این آشفتگی. جوجه ها مستثنی هستند. Gaslighter معاصر رکورد در عمل اما کلاسیک جوجه در روح. این زنان خود را رعایت استاندارد از شکستن استانداردهای در این LP حفظ قدرت است که به آنها داده است شهرت آنها را نگه دارید امروز. در یک کلمه جوجه rulebreakers: در این رکورد آنها در حال کار برای تغییر یک نوع موسیقی بر اساس طولانی-برگزار کشاکش ارزش با استفاده از آن استعارههای به طور کامل تلنگر روایت است. به عنوان نوازندگان جوجه بگویید مهم داستان در Gaslighter; اما به عنوان هنرمندان کشور آنها در حال معرفی یک کل جدید مکالمه.

Gaslighterدر آن سطح معاملات با چالش های شخصی از یک رابطه شکست خورده. آن عنوانی پیگیری می کند فقط این توصیف کلاهبرداری و فریب با تجربه در یک رابطه است که به وضوح از هم جدا افتاده. این آلبوم تا حد زیادی بر این که نامش ذکر نشده که جوجه ها از آن به عنوان "Gaslighter" در میان کشت مشابه دیگر صفت. وجود درد و نا امیدی در Gaslighterهر دو آهنگ و LP — اما نیز وجود دارد یک سبکی. با وجود حساس و شخصی موضوع جوجه ها حاضر به خود را بیش از حد جدی در نتیجه کار است که در می یابد برخی از کمدی در آن فاجعه است.

"Julianna آرام" یک آهنگ که پذیرای این سبکی و تبدیل آن به الهام. یک تغزلی برجسته از آلبوم "Julianna آرام" با بهره گیری از داستان سرایی سنتی فرم از موسیقی کشور برای کشف ایده ها اغلب به حاشیه رانده شده در این ژانر را در فضای باز. اضطراب, بهداشت روان و توانمندسازی زنان در حال آنه در این آهنگ آواز با یک, کلاسیک, کشور, صدای تودماغی است که نشان می دهد غرب قلبی که هنوز هم قدرت جوجه' سبک موسیقی حتی پس از 22 سال است. روایت آنها به دنبال التماس است محصور در شعر مانند این: "گاهی چه رفتن را از طریق سر خود را/ فقط یک وضعیت موقت/ و نور به زودی ریختن اوه." "Julianna آرام" یک پتو گرم فنجان چای داغ و شانه به گریه در آن به سرعت روشن می شود که جوجه ها هنرمندان هستند که می خواهند به ساخت این فضا برای همه.

تراورس بیشتر Gaslighter برنامه با انواع پیچیده hypermodern تم است که به طور مداوم فشار آن بیشتر از کوکی-برش فروپاشی آلبوم. "ژانویه مارس" روشن highpoint در این رکورد را در زمان اجرا احساس می کند مانند یک قصیده در اعتراض به فعالیت شامل یک تن از تمرد تأکید آن stomping تولید و غنی تغزلی ادعا می کند. فراتر از آن مطرح و عنوان آهنگ را مشاهده محتوا یک تریاژ معاصر مسائل اجتماعی اعم از خشونت اسلحه به تغییر آب و هوا هوشمندانه و با قدرت انعکاس این مسائل از درون یک موسیقی فضایی تبدیل شده است که قابل توجه برای مشرف آنها را. این سه نفر اما چهره آنها را سر در خالی از عذرخواهی و یا تردید. جوجه خود شکل از فعالیت را می توان تشخیص در اینجا لایه در براندازی سنتی کشور استعارههای دست آورد عادی غیر طبیعی است.

در سال 2020 این مبارز انرژی forefronted توسط جوجه ها است که جذابیت لازم برای جلب مخاطبان جدید و قدیمی. Gaslighter توسط گروه نمایش شوخ طبعی نمایشگاه توانایی انطباق و به طور مستمر نوآوری با وجود صنعت و پیشرفت فرهنگی. بی شماری گروه از سه نفر به دوران افتاده اند و در این راستا از دست دادن مخاطبان به دلیل عدم علاقه. اگر وضعیت افسانه ای خود کافی نیست جوجه درک کلیدی حقیقت در مورد موسیقی: آن را باید همیشه در حال پیشرفت است. بدون تکامل داستان یک هنرمند و کار خود است و هیچ داستان در همه — و Gaslighter عهد به این زنان' درک این مهم واقعیت است. حالت سکون وجود ندارد Gaslighterآن را به عنوان یک کار است که احساس می کند به طور مداوم در حال حرکت بازتاب مدرن درک درستی از آن نوع و محل به طور مداوم در تغییر فرهنگی اکوسیستم.

تماس با رایان Garay در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن