آنا Vasudeo مبارزات برکلی برای هیئت مدیره مدرسه

آنا Vasudeo — محلی, مادر, نسل اول فارغ التحصیل از دانشگاه کرنل و مدافع قوی برای بستن شکاف دستاورد — در حال اجر

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

آنا Vasudeo — محلی, مادر, نسل اول فارغ التحصیل از دانشگاه کرنل و مدافع قوی برای بستن شکاف دستاورد — در حال اجرا برای سال 2020 هیئت برکلی Unified School District یا BUSD.

متولد و بزرگ شده در منطقه خلیج به نیکاراگوئه مهاجرت خانواده Vasudeo الهام گرفته شده بود توسط مادرش کار اختصاص داده شده به عنوان در اوایل دوران کودکی آموزش به مبارزه برای غرامت عادلانه برای معلمان است. در حال حاضر Vasudeo است که در سطح ولسوالی PTA معاون رئیس جمهور از عدالت و شمول است. او همچنین خواستار به صورت امن و پایدار حمل و نقل به عنوان ارشد برنامه ریز حمل و نقل از سان فرانسیسکو شهری, حمل و نقل, آژانس, که در آن او کار می کند تا مطمئن شوید که بیش از 55 ، 000 دانش آموزان به مدرسه با خیال راحت.

اگر انتخاب Vasudeo ادامه خواهد داد مترقی اقدامات با الهام از BUSD را 2020 Vision ابتکار برای بستن شکاف دستاورد.

"من پرشور در مورد ساخت مطمئن شوید که ما در حال حمایت از ما افریقایی, امریکایی, دانش آموزان, Latinx دانش آموزان و دانش آموزان با ناتوانی و ما در حال فکر کردن فراتر از 2020 چشم انداز" Vasudeo گفت.

Vasudeo همچنین با پیاده روی دوچرخه برکلی به تصویب چشم انداز صفر در این شهرستان یک سیاست برای کمک به از بین بردن ترافیک مرگ و میر و صدمات شدید با 2028. او در نظر دارد به منظور تسهیل همکاری بین منطقه مدرسه و شهر را به مطمئن شوید که بچه ها به مدرسه با خیال راحت و پایدار.

در نور سیاه و سفید زندگی مهم جنبش Vasudeo به تازگی مطرح عدالت آموزشی برای انجمن اولیا و مربیان است که در آن هر پدر و مادر, معلم, عضو هیات, و عضو هیئت مدیره مدرسه باید شرکت با توجه به Beatriz Leyva-کاتلر مدیر BUSD هیئت مدیره.

Vasudeo با تاکید بر شور و شوق خود را به مطمئن شوید که کودکان می توانند حرکت در خیابان ها با خیال راحت و بدون ترس از نژادپرستی و خشونت پلیس. او فعال در سان فرانسیسکو مشغول به کار در عدالت ترمیمی برنامه های.

"من فکر می کنم آنا را با سرپرست و هیئت مدیره مدرسه برای بلند کردن همه دانش آموزان و در همان زمان نگاه کنید و بپرسید که از دست رفته است از بودجه و برنامه و گزارش ما دریافت خواهید کرد به عنوان اعضای هیئت مدیره" Leyva-کاتلر گفت: در یک ایمیل.

مقرون به صرفه حمل و نقل نیز یکی از Vasudeo اولویت به عنوان منطقه به تازگی اعلام کرد کاهش برنامه ریزی شده از خدمات اتوبوس 80 درصد در پاییز. با توجه به Vasudeo بسیاری از دانش آموزان تکیه بر اتوبوس برای رفتن به مدرسه.

قبل از اعلام او کمپین Vasudeo رسیده به BUSD معلمان اتحادیه برکلی فدراسیون معلمان یا BFT, برای دیدن آنچه در آن احساس می کند نیاز به بهبود با توجه به BFT جمهور مت مایر.

Vasudeo بسیار ارزش درک معلم از دیدگاه و این یکی از دلایل چرا مایر تایید مبارزات انتخاباتی خود را.

به گفته مایر Vasudeo "راه رفتن" بلافاصله. او رفت و درب به درب برای حمایت اقدامات, E, G و H را به انجام این کار با نگه داشتن معلمان نیز پرداخت می شود و تداوم این منطقه کیفیت آموزش و پرورش است.

"این آسان نخواهد بود سال بود در هیئت مدیره با کاهش بودجه و مدرسه سایت هنوز در حال بسته" مایر گفت: در یک ایمیل. "ما اعتقاد داریم Ana خواهد بود یک حامی قوی برای معلمان و دانش آموزان در منطقه ما حتی در این زمان نامشخص است."

تماس با دینا Katgara در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dinakatgara.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن