برکلی پلیس اصلاحات ارائه پتانسیل دراز مدت صرفه جویی در بودجه

پس از برکلی شهرستان شورای تصمیم گیری در اوایل روز چهارشنبه برای نهایی کردن یک پلیس کاهش بودجه از 12 درصد شهر ر

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

پس از برکلی شهرستان شورای تصمیم گیری در اوایل روز چهارشنبه برای نهایی کردن یک پلیس کاهش بودجه از 12 درصد شهر را به دنبال معرفی جامعه ایمنی اصلاحات از طریق تصویب اتوبوس لایحه و ایجاد وزارت حمل و نقل مسئول اجرای ترافیک.

تحت شهردار جسی Arreguín را omnibus لایحه که ترکیبی از پنج جداگانه موارد مطرح شده توسط اعضای شورای شهر, شورای شهر متعهد شدند که در نهایت به کاهش بودجه پلیس 50٪. اتوبوس, تصویب با هشت رای موافق و یک ممتنع از Councilmember Cheryl Davila که تا به حال پیشنهاد 50 درصد کاهش برای سال 2021 بودجه.

دو هفته پیش شورای شهر رای به قطع حدود 9 میلیون و یا 12 درصد از پیشنهاد اصلی 2021 پلیس بودجه از $72,774,334.

در حالی که Arreguín و Councilmembers Rigel رابینسون بن بارتلت و لری Droste با اشاره به "قابل توجه هزینه های چشمگیر" ایجاد یک گروه حمل و نقل در کتبی خود را در مورد پیشنهاد آنها همچنین با اشاره به امکان صرفه جویی در دراز مدت و کاهش عمل توقف وسایل نقلیه به صورت جزئی نقض ترافیک.

"این توقف بیش از حد اغلب تشدید به استفاده از زور و یا غیر ضروری دستگیری که به طور نامتناسبی آسیب های سیاه و سفید آمریکایی" مورد پیشنهاد متحده است.

دیگر بودجه تصویب مقررات در اتوبوس لایحه شامل ایمنی برای همه: جورج فلوید امنیت جامعه عمل می کنند که به صندوق داده-محور مطالعه است که شامل تجزیه و تحلیل از پلیس تماس و پاسخ و همچنین تخصیص $100,000 به شکل تخصصی مراقبت های ويژه.

با توجه به اتوبوس لایحه مراقبت های تخصصی واحد خدمت خواهد کرد به عنوان یک برنامه آزمایشی و استخدام آموزش بحران-واکنش کارگران به احتمال زیاد ترکیبی از غیر مسلح روان, بهداشت حرفه ای تکنسین های پزشکی اورژانس و پرستاران — برای پاسخ به 911 تماس های طبقه بندی شده به عنوان noncriminal توسط اپراتور.

"یکی از دلایلی که ما در تماس با پلیس در مواردی که شاید آنها بهترین افراد برای انجام کارهایی است که آنها کار 24/7" گفت: Councilmember کیت هریسون افزود که مشابه بحران کمک کمک کردن در خیابان برنامه در یوجین اورگان نشان داده شده است که موثر در بحران ارائه مشاوره در پاسخ به سوء استفاده از مواد مخدر و ارائه دیگر noncriminal خدمات اورژانس.

با توجه به هریسون, افسران پلیس, هزینه بیشتری برای استخدام به دلیل بهتر مزایای بازنشستگی در به رسمیت شناختن است که شغل خود را می تواند خطرناک باشد.

کاهش دامنه خدمات پلیس در اجرای ترافیک و پاسخ به noncriminal تماس نه تنها مزایای بودجه شهرستان بلکه "پلیس اجازه می دهد تا به تمرکز بیشتر بر روی چیزهایی که آنها را منحصر به فرد هست که در حال مبارزه با جرم و جنایت" هریسون گفت.

برای پلیس بررسی کمیسیون معاون صندلی ناتان Mizell اما اصلاحات در اتوبوس لایحه نمایندگی تنها آغاز تعامل جامعه روند.

"در برخی از نقطه که ما با یک نگاه مناسب به اشکال جایگزین ایمنی عمومی ما باید به خودمان بپرسید" آیا این بهترین راه به عنوان یک شهر برای ما به صرف پول ما؟' "Mizell گفت.

در یک بیانیه نوشته شده است برکلی سخنگوی اداره پلیس افسر بایرون سفید اذعان کرد این شورا با فشار به روش های مختلف در پاسخ به تماس در مورد بهداشت روان در بحران بی خانمانی و اجرای ترافیک. سفید گفت: خیلی زود است که به تعیین دقیقا چه خدمات پلیس و یا پرسنل تحت تاثیر قرار خواهد شد.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب