Penn State football: ده بزرگ کاهش غیر همایش بازی های برای سال 2020 فصل فوتبال

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 4:53 PM EDT Jul 9, 2020Penn State و بزرگ ده کنفرانس بازی خواهد کرد تنه

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

Penn State و بزرگ ده کنفرانس بازی خواهد کرد تنها در لیگ فوتبال بازی پاییز امسال اگر آنها در همه بازی.

تصمیم به ضایعات غیر-کنفرانس ها — بسیاری از آنها برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر — اولین بار است که عمده قدرت 5 حرکت به تاثیر فصل آینده در میان ادامه بیماری همه گیر.

این تصمیم برای اولین بار اعلام شد بعد از ظهر پنجشنبه در رسانه های اجتماعی از طریق کالج ملی فوتبال نویسنده نیکول آورباخ با ورزشی است. بزرگ ده مقامات با صدور بیانیه ای در مدت کوتاهی پس از.

برای Penn State, این تغییر را حذف گردید. 5 خانه بازکن در ورزشگاه بیش از حد در برابر ایالتی کنت و همچنین مدتها در انتظار یک سفر جاده ای به Virginia Tech (Sept. 12) و یک بازی خانگی در برابر ایالتی سن خوزه (Sept. 19).

این Nittany Lions را در حال حاضر باز کردن نجومی هفته بعد برابر نورث وسترن در حد ورزشگاه.

هر ده تیم برنامه ریزی شده است به بازی نه بازی های لیگ.

"اگر این کنفرانس است که قادر به شرکت در سقوط ورزش (مردان و زنان کشور عبور, میدان, هاکی, فوتبال, مردان و زنان, فوتبال و والیبال زنان) بر اساس توصیه های پزشکی, آن را به حرکت به کنفرانس-تنها برنامه در کسانی که ورزش" ده بزرگ اعلام کرد.

"با محدود کردن رقابت به دیگر بزرگ ده موسسات کنفرانس خواهد شد که بیشترین انعطاف پذیری برای تنظیم عملیات های خود را در طول فصل و تصمیم گیری سریع در زمان واقعی بر اساس ترین زمان در حال تحول توصیه های پزشکی و مایع طبیعت از این بیماری همه گیر."

این احتمال هر چند به دست آورد بخار در هفته های اخیر برای کمک به خرید زمان و کاهش سفر مشکلات مسلما سخت ترین ورزش برای بازگشت به دلیل بزرگ آن فهرست اسامی و حمایت از کارکنان و تماس فیزیکی.

هر چند پن مقامات دولتی گزارش هیچ موارد مثبت COVID-19 هفته گذشته در طول اولیه خود را دور از ورزشکار تست, برخی مدارس را تعطیل داوطلبانه پردیس تمرینات در ماه گذشته به دلیل شیوع موارد مثبت.

بیشتر: Penn State منتشر COVID-19 نتایج تست به عنوان کالج فوتبال بدبینی ایجاد

ایالت اوهایو یکی از آخرین به انجام این کار این هفته است.

کنفرانس-تنها برنامه نیز از بین می برد این خیمه بازی-یو پی اس در ده بزرگ: ایالت اوهایو در مقابل اورگان, Michigan در مقابل واشنگتن و نوتردام در مقابل ویسکانسین.

این می آید یک روز پس از آیوی لیگ اعلام کرد که این امر می تواند به تعویق انداختن همه از سقوط آن ورزش حداقل تا ژانویه 2021.

باقی مانده از پن دولت 2020 برنامه شامل بازی های خانگی در برابر, آیووا ایالتی اوهایو و میشیگان ایالتی مریلند و سفرهای جاده ای به میشیگان, ایندیانا, نبراسکا و فصل-ender در راتگرز.

"ما خوشبین باقی می ماند در مورد توانایی ما برای بازی های ورزشی این سقوط و در 2020-21 سال تحصیلی" پن استیت مدیر ورزشی شنی باربور گفت: در یک بیانیه آماده.

"ما بدون شک آن را به نگاه و احساس و عمل متفاوت از ما تبدیل شده اند عادت کرده اند به بیش از زمان. اما به ما دانشجو-ورزشکاران این فرصت را به رقابت در ورزش آنها را دوست دارم و باید بازی خود را در تمام طول زندگی مهم است که آنها را به صورت جداگانه و ما جمعی و همچنین به روح و روان و زنده بودن جامعه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن