UC برکلی روزانه کال التحصیل اهدا جایزه پولیتزر برای ProPublica سری

پردیس فارغ التحصیل T. مسیحی میلر است که یک مدرس در دانشگاه برکلی فارغ التحصیل دانشکده روزنامه نگاری و عضو سابق

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

پردیس فارغ التحصیل T. مسیحی میلر است که یک مدرس در دانشگاه برکلی فارغ التحصیل دانشکده روزنامه نگاری و عضو سابق روزانه کالیفرنیا اهدا شد دومین جایزه پولیتزر یکشنبه کار خود را در یک ProPublica بررسی است.

این مجموعه به بررسی دو نظامی ایالات متحده داشتند و در غرب اقیانوس آرام در سال 2017 و 2018 که منجر به کشته شدن 17 ملوان و شش هوانورد. در طول دوره 18 ماه تحقیق میلر و ProPublica همکاران در نهایت مشخص شد که حوادث قابل پیشگیری و بالا نیروی دریایی مقامات آگاه بودند از مشکلاتی است که باعث شده آنها اما موفق به عمل به طور موثر.

"ProPublica همه چیز در مورد پاسخگویی و نشان دادیم ارشد نیروی دریایی رهبری به طور خاص رئیس شناخته شده بود در مورد مشکلات در غرب اقیانوس آرام و در حال انجام بسیار کمی در مورد آن" میلر گفت.

این مجموعه نشان می دهد که این حادثه مرگبار می توان به خوبی شناخته شده عوامل از جمله عدم به روز تجهیزات نیاز به آموزش بیشتر و یک "فرسوده" از کشتی های ناوگان.

میلر گفت: جایزه پولیتزر قرار می دهد ویژه در نیروی دریایی در حال تلاش برای رفع مشکل خود و کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که آن را به شرح زیر از طریق تعهد خود برای اصلاح این مسائل است.

"در هر وجه آن یک داستان بود که واقعا پیچیده و دشوار است به گزارش و آن را پیچیده و دشوار است برای نوشتن. صحبت شخصا برای خودم این نوع اوج داستان است که خواسته های همه منابع خود را" میلر گفت. "من فکر می کنم ما همه می گویند که آن را قطعا شلیک در تمام سیلندر در همه زمان ها است."

میلر یکی از اعضای موسس ProPublica, غیر انتفاعی, تحقیقی خروجی اخبار و شناخته شده با چندین تمجید او در طول 20 سال به عنوان یک روزنامه نگار از جمله جایزه پولیتزر برای گزارش توضیحی در سال 2016 برای کار خود را در یک سری بررسی موضوع تجاوز جنسی در آمریکا

میلر توضیح روزنامه نگاری به عنوان یک "شبه مذهبی" تماس و گفت: او شناخته شده آن چیزی است که او می خواست به انجام از او یک دانش آموز در دانشگاه برکلی است.

با توجه به اد واسرمن دین از دانشگاه برکلی فارغ التحصیل دانشکده روزنامه نگاری میلر یک دوره تدریس در اطلاعات روزنامه نگاری در زمان های مختلف پس از 2014 و از نزدیک با مدرسه در گزارش های تحقیقی برنامه.

میلر کار بر روی این سری برای ProPublica کشیده او را به دور از آموزش اطلاعات روزنامه نگاری دوره بهار گذشته اما او گفت که او امیدوار به دعوت به تدریس این دوره دوباره به زودی.

"او توسعه زیر قوی در میان دانش آموزان و عبرتی برای همه ما خود را برای تمرکز درایو و دستاوردهای" واسرمن گفت: در یک ایمیل. "ما هیجان زده شدیم با این جایزه و نگاه به جلو به ادامه همکاری با T."

یعقوب Souza است منجر شهرستان دولت خبرنگار. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @jsouza_dailycal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن