ورزش جوانان دریافت خوب به رزومه با محدودیت به عنوان PA شهرستانهای حرکت به سبز

Sherlon کریستی و نیک Gantaifis Asbury پارک مطبوعاتمنتشر شده 3:37 PM EDT 29 مه سال 2020رژیم صهیونیستی. Phil مور

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. Phil مورفی می گوید: جوانان ورزش می آیند. او جمعه اعلام کرد که جدید Jerseyans توانایی بازگشت به "غیر-تماس با هوای آزاد, سازمان فعالیت های ورزشی آغاز ژوئن 22."

مورفی در coronavirus خبری نیست به طور خاص به طرح آنچه که مجاز است تحت این هدایت است.

"در آن زمان فعالیت های محدود خواهد شد به فعالیت های ورزشی انجام شده در خارج از منزل وجود دارد و می تواند بدون تماس با دریل یا فعالیت برای هم بودن" مورفی گفت. "به خصوص برای کودکان و نوجوانان بی شماری شده است که به دنبال به جلو به بازی بیس بال و سافتبال فوتبال یا ورزش های دیگر ما مفتخریم به این مرحله. ما می خواهیم شما را به یک فعال تابستان با دوستان خود بازی ورزشی شما را دوست دارم اما در همان زمان در حالی که حفاظت از سلامت خود را."

بیشتر: NJ لیگ کوچک: بازی توپ ؟ مقطعی دولت, مسابقات, چشم, اما هیچ سری جهانی

لیگ کوچک در نیوجرسی شهرها به طور معمول خواهد بود نزدیک به بسته بندی کردن محلی فصل در حال حاضر و همه ستاره تیم آغاز خواهد شد تشکیل در ماه ژوئن برای منطقه بخش و حالت مسابقات.

اما تا به حال وجود داشته است هیچ اقدامی نسبت به از سرگیری مربوط به ورزش جوانان در نیوجرسی.

"ما خوشحال به شنیدن این که شیوه ها و تمرینات شروع می شود و آن را یک گام در مسیر درست است. اما فرماندار اطلاعیه بسیار مبهم است و ما هنوز به دنبال درک روشنی از زمانی که ما می توانید رزومه زنده بازی ها و رقابت ها و مسابقات بازی گفت:" برایان Schifilliti این USABL افسر ارشد عامل است که به شدت درگیر در مذاکرات با فرماندار مورفی دولت در طول چند هفته گذشته.

مورفی نشان داد در این جلسه که با او شده است در تماس با جوانان ورزش رهبران در دولت برای تدوین برنامه رفتن به جلو.

"در طول هفته گذشته ما کار خستگی ناپذیر با جوانان ورزش رهبران در سراسر کشور نسبت به این روز" مورفی گفت. "من هر اعتماد به نفس در توانایی ما در لیگ برای اطمینان از سلامت و ایمنی هر ورزشکار است."

این COVID-19 همه گیر کرده بود مجبور به خاموش کردن جوانان بیس بال و سافتبال, فوتبال, چوگان سرپهن و لیگ های دیگر در ماه مارس است.

اما مقامات با جوانان ورزشی لیگ ها و تیم های سراسر کشور گفته است: "در حال آماده شدن برای بازگشت به زمین بازی.

"ما با استفاده از دو ماه گذشته برای آماده سازی و آماده برای زمانی که به دولت و دولت به ما می دهد و به" استیو Beneventine از شهرستان پاسائیک مبتنی بر TSF آکادمی که زمینه در مجموع 33 دختران و پسران تیم فوتبال اعم از 8 تا 18 سال, در مصاحبه های اخیر گفت. "ماه های ژوئیه و اوت معمولا برای مسابقات فصل...من امیدوار هستم که ما می توانیم در یک مختصر برنامه لیگ که تا پایان هفته اول ماه اوت است."

در اینجا نگاهی به وضعیت فعلی جوانان به فعالیت های ورزشی در سراسر منطقه آتلانتیک:

نیویورک

با بسیاری از دولت کار را از طریق فاز 1 و یا نزدیک شدن به فاز 2 از بازگشایی ورزشی جوانان باقی می ماند نامحدود نگه دارید در نیویورک است.

چندین لیگ که در ابتدا انتظار برای دیدن تاثیر این بیماری همه گیر را لغو فصل خود را مانند جان جی Youth Lacrosse در وستچستر و بروستر لیگ کوچک در Putnam.

مدیران از سفر و برنامه های باشگاه در انتظار راهنمایی از دولت و مقامات محلی قبل از ساخت بتن برنامه ای برای راه اندازی مجدد, و وجود دارد برخی از سردرگمی در صنعت مورد اینکه آیا جوانان ورزش در نیویورک خواهد بود و مجاز به شروع در فاز 3 و یا مرحله 4.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو هفته گذشته به متهور به تجمعات از 10 نفر به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی-فاصله استاندارد مواجه شدند که منجر به بیشتر سوالات در مورد جمع آوری به صورت بدون تماس و شیوه های.

پنسیلوانیا

جوانان و اسکولاستیک ورزشی هنوز شروع به سازماندهی شیوه های این تیم دبیرستان تمرینات می تواند آغاز خواهد شد به زودی به عنوان بیشتر شهرستانهای استان در حال نقل مکان کرد و به دولت "سبز" فاز از بازگشایی.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ دفتر با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت: "سازمان ورزش تنها مجاز در شهرستانهای" که منتقل شده اند به سبز است.

"سازماندهی تیم های ورزشی و رویدادهای تعریف شده به عنوان فعالیت بدنی کارگردان بزرگسالان و یا جوانان رهبران است که شامل قوانین و رسمی تمرین و رقابت کردند." "این شامل مدرسه و باشگاه ورزشی و همچنین جوانان و بزرگسالان فعالیت رسمی. فعالیت فیزیکی انجام شده به عنوان بخشی از تابستان برنامه نویسی مجاز است. فعالیت ها و بازی با کمی و یا بدون تماس فیزیکی توصیه می شود."

در پنسیلوانیا 17 شهرستان در شمال و شمال غرب منطقه از کشور منتقل شدند به سبز جمعه. سبز فاز آسانسور stay-در-خانه سفارشات و کسب و کار بسته اما هنوز هم وجود دارد اشغال محدودیت های اجتماعی و فاصله است که به شدت توصیه می شود.

پنسیلوانیا Interscholastic Athletic Association قبلا تنظیم ژوئیه 1 به عنوان اولین تاریخ ممکن برای تیم شروع به سازماندهی تمرینات. اما در طول یک زوم جلسه هفته گذشته PIAA مدیر اجرایی رابرت لومباردی گفت که او به نفع تیم شروع سازماندهی شیوه زودتر از آن تاریخ اگر خود شهرستان شده بود نقل مکان کرد به سبز است.

از لحاظ تئوری بسیاری از مدارس قادر خواهد بود برای شروع به آماده شدن برای یک پتانسیل های نجومی قبل از دیگران بسته به اینکه چگونه سخت خود را در شهرستان شده است برخورد با این بیماری همه گیر.

دلاور

دلاور حرکت خواهد کرد و به "فاز یک" بازگشایی برنامه دوشنبه اما محدودیت های بسیاری وجود دارد که در آن ورزش می تواند از سر گرفت. تنها عدم ورزش و فعالیت های فیزیکی مجاز ارائه شده است که همه شرکت کنندگان می توانند به درستی پایبند به اجتماعی فاصله دستورالعمل.

مربیان و کارکنان در حال اجرا این فعالیت ها نیاز به پوشیدن ماسک و هر کس خواسته است آنها را در آب و یا سایر نوشیدنی.

خواهد شد وجود ندارد "مسابقات" و گروه ها محدود به 10 نفر.

دولت را هدایت فراهم می کند به تشریح خاص به شنا و ژیمناستیک تیم است. آنها ممکن است برای ملاقات خشک-زمین مطبوع, آموزش ها و فعالیت های دیگر است که "می توان با خیال راحت در حالی که اجتماعی فاصله."

تیم شنا شیوه ها و ملاقات مجاز در طول فاز یک.

مریلند

رژیم صهیونیستی. لری هوگان برقرار محدود ورزشی جوانان فعالیت در مرحله نهایی دولت افتتاح مرحله طرح بازیابی خواهد شد که به اثر چهار شنبه, آوریل 29 در 5 p. m.

محدودیت ها عبارتند از: هیچ گروه ممکن است بیش از 10 نفر در هر زمان; افراد باید حفظ 6 پا از فاصله فیزیکی در هر کجا و به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است; کارکنان باید پوشیدن پوشش صورت; کارکنان و جوانان ورزشکاران در حال نمایش به طور منظم برای بیماری و یا قرار گرفتن در معرض و محدود لمس کردن تجهیزات.

نیز وجود داشته باشد معمول و مکرر زیست محیطی تمیز کردن و ضد عفونی به خصوص برای بالا لمس سطوح.

همه ورزشکاران 9 سال یا مسن تر مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک و اعضای خارج از برنامه از جمله پدر و مادر و سرپرستان محدود خواهد شد در تعاملات خود را با مربیان و کارکنان.

جوانان روز اردوگاه نیز اجازه از سرگیری فعالیت در فضای باز با ظرفیت محدودیت.

کارکنان نویسندگان مایک Dougherty مت Allibone جف Neiburg و ریچارد Pollitt کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن